Osaisko joku kertoa mitä kautta sais Thaimaasta asunnon? vuokralle/omaks. Ja olisko mitään nettisivuja mistä vois katsella?
Lomaosakkeetkin käy
Kiitos jo etukäteen.
Asunto Thaimaasta?
6
1291
Vastaukset
- Vuokra-asuja Bkk:sta
Hae googlella esim. condominium (tai condo) rent bangkok (paikkakunta, miltä haluat asunnon). Välittäjät toimivat usein alueellisesti ja niitä on todella paljon.
Condo on paikallinen kerrostalo-osake. Maata ei ulkomaalainen voi ostaa/omistaa Thaimaasta, kuin eräin poikkeusjärjestelyin. - Mai pei rai
Katso Hua hin after dark, klikkaa oikealta ylhäältä forum ja sieltä löydät osion property...
Siellä on asuntoja Hua Hinista. Näillä sivuilla oli muistaakseni myös linkki muille asuntosivuille Thaissa.- Mai pei Rai
www.huahinpropertycentre.com
siin on kans yks...
- omistaa
Et voi omistaa asuntoa thaimaasta, jos et ole thaimaan kansalainen. Että tälleen.
- Mai pei rai
On totta, että et voi ostaa suoraan omiin nimiin asuntoa mutta sen voi kiertää esim yrityksen kautta mutta kannattaa selvitellä sitä tarkkaan, sillä tulevaisuus Thaissa voi olla mitä on. Lisää tietoa löytyy kyllä esim Thai-klupin kautta ja asunnonvälitysfirmat Thaikkulassa auttavat paperihommissa. Mutta vuokraus saattaa olla fiksuin veto... ;)
- Sawat-dee
Ulkomaalainen ei voi omistaa MAATA Thaimaassa. Condon (osakehuoneisto) voi ostaa ihan vaivatta.
Thaimaasta voit ostaa myös talon vuokraamalla sen maan siitä alta esim. 30 30 vuodeksi tai sitten perustamalla osake-yhtiön, jossa on thaimaalainen vähemmistöosakkaana. Tällöin yhtiö ostaa maapohjan ja vuokraa sen.
http://www.manoraproperty.com/suomi/hua-hin-land.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273673- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372382Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72117- 381599
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151522
- 1311365
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2831351Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305