Päivän horoskooppi, ole hyvä! Luetko muuten joka päivä, mitä tähtimerkkisi lupaa juuri sinulle?
Lue horoskooppi tästä:
https://www.suomi24.fi/viihde/horoskooppi-torstai-13-11-oinas-ala-hoppuile-leijona-avaa-sanainen-arkkusi-vaaka-ota-iisisti?s24
Horoskooppi torstai 13.11. Oinas, älä hoppuile - Leijona, avaa sanainen arkkusi - Vaaka, ota iisisti

3
579
Vastaukset
- Anonyymi
astrologia on mulle sitä että jokainen horoskooppi otetaan vastaan tasapuolisesti.
Minä aurinkohärkä, nousu neitsyt ja kuu kauris. Muuttumaton perfektionisti (härkä=muuttumaton & neitsyt perfektionisti) .
En koe että muuttumattomuus on iso ongelma että jokainen täällä elää omalla tyylillääm omien luonteenpiirteiden mukaisesti.- Anonyymi
en tarkoota sitä että oisin täysin muuttumaton. Esim virheistä olen ottanu opikseni.
Mut peruskallioni on niin vahvasti kiinni henkisissä ja turvallisuuteen liittyvissä asioissa eli lähinnä oma koti , rauha , turva ja rakkaus sekä henkiset jutut niin en usko että voisin koskaan elää toisenlaista elämää että hautaan asti kuljen samaa elämänpolkua jota jo melko nuorena alle 20 -vuotiaana samaa elämää olen elänyt kun olen nyt yli 40-vuotias.
Toki kun nykyaika monimutkaistuu niin on pakko opetella toki tiettyjä uusia pakollisia asioita.Kaikesta yksinkertaisista asioista en aio luopua koskaan. Tykkään esim liikkua jonkun verran (kävelylenkit) -.
- Anonyymi
Hmm.Tietenkin luen,tosin vain perheen jäsenten,jotta voisin varautua, miten suhtautua heihin tänä luojan armonpäivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437427
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543703Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu473556- 623318
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/523030- 513004
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod352825Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302484IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1941886- 471551