3800 euron nettoeläke.

Anonyymi-ap

Logo
Valikko
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat

Aihealueet

Thaimaa
Pattaya
Minun Thaimaani on erilainen, osa 2.

Anonyymi-ap
2025-11-13 08:58:58
Ilmoita
Vantaan possosauruksien heimoon kuuluva yksilö puhui taas puuta-heinää testoista yms. Oikaistaan hieman.

Minä ihastuin Thaimaahan jo vuonna 1994 ensimmäisellä treenimatkalla.

Menestystä lajissa silmälläpitäen minun olisi pitänyt syntyä 10 vuotta myöhemmin, jotta olisin päässyt aloittamaan treenaamisen jo teininä.

Silloin olin "jo" 26 vuotias kun Muay Thain aloittelin ja karate- sekä voimailutasutastani ei ollut kuin harmia. Massaa sekä pituutta liikaa, joka rajoitti taas vastustajien löytämistä. Laji oli silloin vielä pieni ja nuori Suomessa ja polvi reistasi.

Polveen tarvitsee tekonivelen lähivuosina. Oireilee joka päivä jossakin vaiheessa. Polvitukea en ala käyttää, sillä se johtaa luonnollisten tukien surkastumiseen. Niinpä jäi sitten ottelumäärä hyvin vähäiseksi.

Ihastus Thaimaahan ei ole mihinkään haihtunut 31 vuodessa. Thaimaa tuntuu enemmän nykyisin kotimaalta ja kodilta, kuin miltä Lahti. Tuossa käydessäni Lahdessa pari kuukautta sitten, se tuntui vieraalta ja kylmältä.

Urheilulääketiede tuli tutuksi jonkin verran jo armeijan jälkeen, kun aloin kiinnittää huomiota ruokavalioon toden teolla ja uskomaan sen että olet sitä mitä syöt, ja mistä johtui ajoittainen heikotus. Se johtui liian vähäisestä ravinnosta ja alhaisesta verensokerista.

Sinä Posso kun olet märkä rasvainen posso ja minä olen terveellisen ja monipuolisen ravinnon tulosta. Niillä on vissi ero.

Kun tutustuin Herbalifen tuotteisiin, kouluttauduin ravitsemusterapeutiksi muutamalla kurssilla. Sekään ei ole rakettitiedettä, vaan siinä opitaan tunnistamaan puutostilat, korjaamaan ne ja kartoittamaan tarpeet riippuen yksilön painosta, sukupuolesta, iästä, kulutuksesta ja harrasteista.

Joillakin on esim vahva luusto, kynnet ja hampaat vähemmälläkin kalsiumilla, kun taas toisilla on jatkuva tarve saada sitä lisäravinteena. Kalsium + D on tärkein lisäravinne jokaiselle suomalaiselle ja tarve on sitä suurempi mitä vähemmän on liikkunut.

Minulla on erittäin vahva luusto ja suussa ei ole kuin kolme paikkaa. Juon litran maitoa päivässä ja puoli litraa soijamaitoa marja- ja hedelmäsmoothieiden kanssa. Koko ajan on kannu jääkaapissa.

Luonnollisia testoboostereita ovat muun muassa tomaatti, chili, inkivääri, valkosipuli, kaalit, persilja, selleri ja oikeastaan liki kaikki "kitkerät" kasvit. Vesimeloni myös.

Nuo kaikki kuuluu viikottaiseen ruokavalioon ja paljon muuta. Kalaöljy myös ja neitsytöljy. Osterit myös on ikivanha erektioboosti.

On kolme asiaa joita ei pidä sekoittaa keskenään. Ne on testosteronitasojen lisääminen (lievin), testosteronin korvaushoito (normaaliksi) ja testosteronin käyttä lisäämään lihasmassaa ja jaksamaan treeneissä ja polttamaan rasvaa.

Merkittävin syy testojen vajeeseen on liikalihavuus, eli possomaisuus. Sille on syynsä.

Lihavat kun ei liikuntaa harrastele, niin heidän hapenottokykynsä on surkea ja altistuvat sitten sydän- ja verisuonitaudeille, diabetekselle, astmalle, reumalle, kihdille yms sille kaikelle mitä Possolla jo on.

Kävelevällä infarktipommilla ei ole erektiosta jäljellä kuin haaleat muistot. Vielä kun laittaa spaddun huuleen ja korkkaa pullon väkijuomaa harva se päivä, niin lopputulos lääkkeiden kanssa on taattu. Heikko aivotoiminta ja surkea ulosanti.

Aktiivisena puuhastelijana nostin testotasoni kolmekymppisen tasolle. Tasoni olivat normaalit viiskymppisen tasot sitä ennen. Ensimmäisen tuotteen kanssa oli hieman sivuvaikutuksia, mutta toinen ollut täydellisesti sopiva.

On mukava herätä aamuisin täysin virkeänä. Ei tarvitse oikoa selkää eikä hieroa silmiä eikä haukotella. Happi on kulkenut hyvin yöllä enkä tarvitse happinaamaria, kuten pieni ja veikeä uniapneaposso Vantaalla.

Kahvit keittelen ja aamiaisen syön vasta aamulenkin jälkeen. Kahviin laitan nykyisin teelusikallisen kaakaota tuomaan makua ja ruiskautan myös spray- kermavaahtoa pälle toisinaan.

Kun possofantti Vantaalla heräilee, minä olen jo siihen mennessä käynyt lenkillä koiran kanssa, tehnyt aamiaisen koko perheelle, vienyt lapset kouluun tai hoitoon, tsekannut kasvimaat, kastelulaitteet, putsannut purossa olevan pumpun siivilän, ja sähköt, lukenut uutiset ja tehnyt päivän työt netissä.

Tähän aikaan kevyt lounas, hieman siestaa, kasvimaalle ja hakemaan tyttö koulusta. Joinakin päivinä on kimppakyyti muiden koululaisten kanssa joko vaimon, minun tai jonkun muun vanhemman toimesta.

Täytyy ihailla miten motivoiva on tuo koululaitos ainakin tuossa vaiheessa. Intoa täynnä joka aamu lähtee ja herää kuin sotilas silloin kun pitää.

Opettajat äärettömän hyviä ja esimerkillisiä omassa elämässään. Eivät polta eikä dokaa, kiroile eikä huuda ja välittävät aidosti oppilaistaan ja se on kunnia- asia heille saada lapset oppimaan ja pidettyä heidät turvassa.

Koulupuvut olisi Suomessakin hyvä idea. Vähentäisi eriarvoisuutta kun kukaan ei koreilisi me

0

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
        Maailman menoa
        83
        4453
      2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
        Ikävä
        24
        3208
      3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
        Maailman menoa
        39
        2874
      4. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
        Maailman menoa
        116
        2675
      5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
        Maailman menoa
        17
        2529
      6. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
        Ikävä
        43
        2457
      7. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
        Ikävä
        13
        2344
      8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
        Maailman menoa
        113
        2275
      9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
        Suomalaiset julkkikset
        14
        2055
      10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
        Maailman menoa
        28
        1717
      Aihe