Verottajan listat

Anonyymi-ap

Mitä mieltä niistä, pääsittekö listoille, itse an, vaikka mielelläni siellä nimeni olisin nähnyt.

20

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei hirveästi kiinnosta mut onhan se hyvä, et asiat kerran vuodessa julkistetaan, kovia tuloja joillakin, mut todellisuudessa Suomessa on pienet tuloerot, kun verrataan kansainvälisesti. Sitä ihmettelen hieman, kun YLEn pääjohtajan tulot yms palkkiot oli v2024 yli 350.000 euroa. Kohtuutonta.

• Anonyymi

En oikein ymmärrä, miksi näitä listoja pitää olla ja ketä ne itseasiassa kiinnostaa...

En ole listoilla, raha on minulle ollut vain välttämätön paha ja olen keskittynyt ihan muihin asioihin kuin rahan keräämiseen.

Ja tulen tosi varakkaasta perheestä ja tiedän, että raha ei tee onnelliseksi, melkeimpä päinvastoin...

Kun pääsin omaan kotiin ja perustin perheen raha on ollut aina toissijaista ja olemme pärjänneet todella vähällä

• Anonyymi

Raha, välttämätön paha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raha, välttämätön paha.

Markkinataloudessa sitä on hyvä pikkasen olla.

• Anonyymi

Varakkaaksi -kouluni alkaa

On tärkeää mihin käytätte aikanne
      Vain optimistista tuleeva rakas pitää siis olla positiivinen asenne
      Masennusmediaa ja niiden tyyppejä ei pidä avatakaan

Harjoitustehtävä. Jos teidän pitää kuunnella 15 minuuttia, niin kenen höpinöitä kuuntelette valitse jäjestys, tuottavin ensin

1. Korkman
      2. Keskinen kauppias
      3. Sarasvuo

• Anonyymi

Harjoitustehtävistä viis mutta Korkman on harvinainen talousnero koska hänellä on myös näkemystä hyvinvoinnista ja hän omaa myös empatiataidon ja humanistisen maailman katsomuksen; harvinainen yhdistelmä

Keskinen on mitä on mutta rahaa on osannut takoa, muu elämä sitten onkin jo toinen juttu

Sarasvuo osasi huijata ihmisiä puhumalla pas.kaa. Ja moni maksoi siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harjoitustehtävistä viis mutta Korkman on harvinainen talousnero koska hänellä on myös näkemystä hyvinvoinnista ja hän omaa myös empatiataidon ja humanistisen maailman katsomuksen; harvinainen yhdistelmä

Keskinen on mitä on mutta rahaa on osannut takoa, muu elämä sitten onkin jo toinen juttu

Arvosana: et päässyt läpi, vielä

tentin jatkamiseksi suosittelen perehtymistä tenttiaineestoon
        ja sitten voi yrittää uudestaan

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18720675/#comment-132501682

linkissä on asia selitetty mutta väliin häriköt ovat tunkeneet sönkkäyksiään
        ne pitää vain ohittaa USEITA KOHTIA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvosana: et päässyt läpi, vielä

tentin jatkamiseksi suosittelen perehtymistä tenttiaineestoon
        ja sitten voi yrittää uudestaan

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18720675/#comment-132501682

linkissä on asia selitetty mutta väliin häriköt ovat tunkeneet sönkkäyksiään
        ne pitää vain ohittaa USEITA KOHTIA

Huippulaiska opettaja linkittelee, joten et päässyt läpi.

Eli arvosanoja et ole pätevä jakamaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sarasvuosta jokut onneton teki elokuvankin....kukaan ei mennyt katsomaan.

• Anonyymi

Pitäneen olla 150 000 vuotuiset tulot ennenkuin pääsee listalle. joten en pääse minä. Muuten on hyvä että julkaistaan. Joitakin katson. Minulla on yhtä hyvä elämä kuin minua varakkaimmilla, ei tarvitse ketään kadehdia. Eläke riittää kun tänään kävin sienessä, tuolla kuivuvat suppilot. Ja äsken tein pullaa, koko neljän desin satsi tulee maksamaan saman kuin pari - kolme ostopullaa, ovat törkeissä hinnoissa. Nyt on vielä vävyn antama hirvilihanpala uunisssa ja piisaa moneksi päiväksi. Joten halvalla hyvää.

• Anonyymi

erittäin oikein toimittu.
        kun mässäät hirveäsi hirveästi niin pidä huolta että munuainen toimii ei tule vajaa toimintaa
        muuten hyvä asia että saat hirveä

ne jotka eivät saa hirven lihaa vävyltä voivat keksiä harrastukseksia kuten jousi ammuntta
        jota voi tehdä sata vuotiaaksi ja yli miksei joku muupelikin

Itse ajattelin olla 40 vuotta eläkkeellä vaikka teen varmana koko ajan töitä sijoitusten kanssa
        ja massin pitää kasvaa muuten ei kanata rehkiä enään vanhempana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kun mässäät hirveäsi hirveästi niin pidä huolta että munuainen toimii ei tule vajaa toimintaa

ne jotka eivät saa hirven lihaa vävyltä voivat keksiä harrastukseksia kuten jousi ammuntta

Itse ajattelin olla 40 vuotta eläkkeellä vaikka teen varmana koko ajan töitä sijoitusten kanssa

Minä olen antanut lähes kaiken jo lapsille. Aloitin antamaan heti kun kaikki 4 oli syntynyt, näin sain tasapuolisuuden toteutumaan.

Lapset ostivat nykyisen autonkin minulle, yli 10 vuotta sitten, se varmaan riittää loppuelämän. Olen ollut eläkkeellä vasta 21 vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei se vävy niin höveli ole että hirveästi hirveä antaa, pari nyssykkää syksisin kaadon aikana. Pyydän sitä lihaa jossa on luuta, kun se on parhaan makuista. En ihan ymmärrä miksi hirvenliha munuaisia rasittaisi. Vai tarkoitatko yleensä liiallinen lihan syönti? Maksaa pyydän myös, maksapihivit riittävät pitkään kun syön yhden pihvin viikossa. Ei siinä jauhemaksapihvissä niin paljon sitä maksaa ole kun on perunaraastetta mukana. Sen kyllä tiedän ettei maksaa pidä liikaa syödä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei se vävy niin höveli ole että hirveästi hirveä antaa, pari nyssykkää syksisin kaadon aikana. Pyydän sitä lihaa jossa on luuta, kun se on parhaan makuista. En ihan ymmärrä miksi hirvenliha munuaisia rasittaisi. Vai tarkoitatko yleensä liiallinen lihan syönti? Maksaa pyydän myös, maksapihivit riittävät pitkään kun syön yhden pihvin viikossa. Ei siinä jauhemaksapihvissä niin paljon sitä maksaa ole kun on perunaraastetta mukana. Sen kyllä tiedän ettei maksaa pidä liikaa syödä.

Maksapihvit on mieliruokaani, useamminkin vois syödä niitä.

• Anonyymi

Kyllä mua olisi kiinostanu lukea verottajan tiedot, mutta NYT olisi pitäny
      KIRJAUTUA ja antaa henkilötitonsa ja SÄHKÖPOSTINKI tiedot
      PYH sanon mä
      mulla EI ole sähköpostia yksinkertasesti TURVALLISUUS SYISTÄ,

suomi ON TULLU HULLUKSI omia kansalaisiaanki kohtaan,

LUOLISPA POIS NÄIN PASKASESTA omasta suomesata,
      suomi EI käsitä oman turvallisuutensa olevan suuressa vaarassa tuomalla tänne paljon ulkomaalisia,
      niitten joukossa ON taatusti valoilijoita suomen vahingoski mutta tätätän ei tyhmä suomi tajua,

MIELIPIDE !

• Anonyymi

Asia tuli selväksi, osin.

• Anonyymi

Verottajia ollem kaikki jooa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      179
      17501
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      48
      10061
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      95
      6005
    4. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      46
      3230
    5. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      22
      2919
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      30
      2859
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      57
      2713
    8. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2648
    9. Kenen luo menisit nyt

jos se olisi mahdollista?
      Ikävä
      138
      1900
    10. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      43
      1880
    Aihe