Kajaanista et naisystävää saa

Anonyymi-ap

Kaikki ovat varattuja on niin pieni kylä ja auta armias kun olet yrittänyt iskeä paljon kajaanin naisia ja tullut torjutuksi niin et halua nähdä niitä naisia uudestaan mutta tuke näkemään samat naamat yhä uudelleen ja se on kiusallista. Lopetin itse katsomasta naisia koska täällä kaikki ovat varattuja

30

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitäisi muuttaa pois jos olis varaa

• Anonyymi

Nuoret naiset kaikkoavat pieniltä paikkakunnilta, ja sillä on isot seuraukset – kolme kainuulaista kertoo, missä pitäisi parantaa, jotta he jäisivät | Yle https://share.google/mZx4ZnhdfOwNqL9kX

Kajaanissa ei ole naisia tarpeeksi muutenkaan!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei täällä ole ketään naisia vain miehiä löytyy mutta homoksi en ala se on varma

• Anonyymi

Nyt älyän miksi ei täältä saa ketään koska miehiä paljon enemmän kuin naisia ja sen takia kaikki varattuja. Nyt voin lopettaa yrittämisen. Ois muutto edessä kun saan elämän siihen kuntoon että mahdollista päästä täältä korvesta pois

• Anonyymi

Persut ovat ajaneet kaikki pois.

• Anonyymi

En seuraa politiikkaa mutta näin voi olla

• Anonyymi

hyvä niin ei kannata ajatellakaan iskemistä , sitten olisi rikos asia

ennen vanhaan ne nuijalla kopautti ja raahasi luolaan :)

• Anonyymi

Emmä sitä väkivallalla tarkoittanut vaan että yrittää saada Naisen

• Anonyymi

Mulla on muutto edessä ei tässä pikkukylässä ole mitään ei saa ees töitä eikä oo mitään tekemistä muutakuin ryypätä. Ei edes naisia ole tarpeeksi kun kajaanin miehet vienyt ne, kaikki varattuja mutta lähden kunhan olen saanu mielenterveyden kuntoon ja sitten kunhan olen opiskelu kuntoinen

• Anonyymi

Kajaanissa on kyllä aina ollut maan nuivimmat naiset.

• Anonyymi

Eipä niissä kainuun naisissa ole mitään saamisen arvoista.
      Keskenään osaavat marttapiirissään kikattaa.

• Anonyymi

Ruikuti ruikuti. Katsokaa somepenikat peiliin niin tiedätte miksi te ette saa naisia.

• Anonyymi

Mene sinä peräreikä muualle haastamaan riitaa

• Anonyymi

Itse olen siirtynyt varattuihin naisiin, ovat kaikista uskollisimpia kumppaneita.

• Anonyymi

Kajanissa kyllä on naisia ihan laidasta laitaan. Löytyy puutteessa olevia varattuja, ja vapaita. Monella miehellä vain puuttuu ne oikeat aloitus sanat mistä lähdetään asiaa viemään eteenpäin.

• Anonyymi

Kokeilen tinderiå kajaanissa ei juuri ketään. Yks kajaanilainen nainen siellä ghostasi minut ekan viestin jälkeen loput eivät edes tykänneet takaisin koska olen niin sanottu average vain mallit ja raha status miehet kelpaa tänä päivänä

• Anonyymi

No vapaina olevia on vain teini tytöissä ja parikymppisissä naisissa kaikki muut varattuja.

• Anonyymi

Minä kysyn suoraan " haluatko panna minua" kyllä toimii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kysyn suoraan " haluatko panna minua" kyllä toimii.

No varmasti toimii 👍 naiset tykkää tunnetusti suorapuheisuudesta ja ei ainakaan tule virhe käsitystä.

• Anonyymi

Eipä tuota ukot ole ennenkään este ollut ja onhan noita nuorempiakin aina tarjolla ;).

• Anonyymi

Kajaanissa on paljon enemmän miehiä kuin naisia. Naiset loppuvat kesken täällä

• Anonyymi

Minä en ole saanut ketään täältä olen lopettanut yrittämisen teen muuta hommaa nykyään joka päivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole saanut ketään täältä olen lopettanut yrittämisen teen muuta hommaa nykyään joka päivä.

Kyllikki ahkerana!

• Anonyymi

Oon aina ihmetellyt mihin naisystävää tarvitaan kun pillua saa muutenkin. Eihän tarvitse omistaa lehmääkään jos haluaa maitoa.

• Anonyymi

Kaikki ei saa, ja joku roti se pitää olla kuitenkin.Mikä tai kuka tahansa ei kertakaikkiaan käy.

• Anonyymi

Miten olis tyrkky yh-mamma?

• Anonyymi

Yleensä ne tietää parhaat temput.

• Anonyymi

Ilman muuta, ja ei tarte niin kauhean tyrkkykään olla.

• Anonyymi

Ei niillä naisilla tee mitään. Siitä olisi vaan haittaa. Rahat kuluisi siihen ja koko ajan jatkuva paine pitää ne tyytyväisenä eikä saisi omaa rauhaa, T erakko

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      30
      5063
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      68
      1953
    3. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      113
      1827
    4. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      29
      1754
    5. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1690
    6. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      235
      984
    7. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      71
      921
    8. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      44
      897
    9. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      54
      843
    10. Mitkä on ne piirteet

Mitkä kaivatussasi vetoaa tai mihin ihmiset kiinnittävät huomiota
      Ikävä
      53
      792
    Aihe