Kaikki ovat varattuja on niin pieni kylä ja auta armias kun olet yrittänyt iskeä paljon kajaanin naisia ja tullut torjutuksi niin et halua nähdä niitä naisia uudestaan mutta tuke näkemään samat naamat yhä uudelleen ja se on kiusallista. Lopetin itse katsomasta naisia koska täällä kaikki ovat varattuja
Kajaanista et naisystävää saa
30
506
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisi muuttaa pois jos olis varaa
- Anonyymi
Nuoret naiset kaikkoavat pieniltä paikkakunnilta, ja sillä on isot seuraukset – kolme kainuulaista kertoo, missä pitäisi parantaa, jotta he jäisivät | Yle https://share.google/mZx4ZnhdfOwNqL9kX
Kajaanissa ei ole naisia tarpeeksi muutenkaan! - Anonyymi
Kajaanilainen Teemu Ikonen etsi vuosia naista, kunnes luovutti – Kainuussa sukupuolten välillä on epäsuhta | Kotimaa | Yle https://share.google/shxuSS6tOYgFd0Li7
- Anonyymi
Ei täällä ole ketään naisia vain miehiä löytyy mutta homoksi en ala se on varma
- Anonyymi
Nyt älyän miksi ei täältä saa ketään koska miehiä paljon enemmän kuin naisia ja sen takia kaikki varattuja. Nyt voin lopettaa yrittämisen. Ois muutto edessä kun saan elämän siihen kuntoon että mahdollista päästä täältä korvesta pois
- Anonyymi
Persut ovat ajaneet kaikki pois.
- Anonyymi
En seuraa politiikkaa mutta näin voi olla
- Anonyymi
hyvä niin ei kannata ajatellakaan iskemistä , sitten olisi rikos asia
ennen vanhaan ne nuijalla kopautti ja raahasi luolaan :)- Anonyymi
Emmä sitä väkivallalla tarkoittanut vaan että yrittää saada Naisen
- Anonyymi
Mulla on muutto edessä ei tässä pikkukylässä ole mitään ei saa ees töitä eikä oo mitään tekemistä muutakuin ryypätä. Ei edes naisia ole tarpeeksi kun kajaanin miehet vienyt ne, kaikki varattuja mutta lähden kunhan olen saanu mielenterveyden kuntoon ja sitten kunhan olen opiskelu kuntoinen
- Anonyymi
Kajaanissa on kyllä aina ollut maan nuivimmat naiset.
- Anonyymi
Eipä niissä kainuun naisissa ole mitään saamisen arvoista.
Keskenään osaavat marttapiirissään kikattaa. - Anonyymi
Ruikuti ruikuti. Katsokaa somepenikat peiliin niin tiedätte miksi te ette saa naisia.
- Anonyymi
Mene sinä peräreikä muualle haastamaan riitaa
- Anonyymi
Itse olen siirtynyt varattuihin naisiin, ovat kaikista uskollisimpia kumppaneita.
- Anonyymi
Kajanissa kyllä on naisia ihan laidasta laitaan. Löytyy puutteessa olevia varattuja, ja vapaita. Monella miehellä vain puuttuu ne oikeat aloitus sanat mistä lähdetään asiaa viemään eteenpäin.
- Anonyymi
Kokeilen tinderiå kajaanissa ei juuri ketään. Yks kajaanilainen nainen siellä ghostasi minut ekan viestin jälkeen loput eivät edes tykänneet takaisin koska olen niin sanottu average vain mallit ja raha status miehet kelpaa tänä päivänä
- Anonyymi
No vapaina olevia on vain teini tytöissä ja parikymppisissä naisissa kaikki muut varattuja.
- Anonyymi
Minä kysyn suoraan " haluatko panna minua" kyllä toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kysyn suoraan " haluatko panna minua" kyllä toimii.
No varmasti toimii 👍 naiset tykkää tunnetusti suorapuheisuudesta ja ei ainakaan tule virhe käsitystä.
- Anonyymi
Eipä tuota ukot ole ennenkään este ollut ja onhan noita nuorempiakin aina tarjolla ;).
- Anonyymi
Kajaanissa on paljon enemmän miehiä kuin naisia. Naiset loppuvat kesken täällä
- Anonyymi
Minä en ole saanut ketään täältä olen lopettanut yrittämisen teen muuta hommaa nykyään joka päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole saanut ketään täältä olen lopettanut yrittämisen teen muuta hommaa nykyään joka päivä.
Kyllikki ahkerana!
- Anonyymi
Oon aina ihmetellyt mihin naisystävää tarvitaan kun pillua saa muutenkin. Eihän tarvitse omistaa lehmääkään jos haluaa maitoa.
- Anonyymi
Kaikki ei saa, ja joku roti se pitää olla kuitenkin.Mikä tai kuka tahansa ei kertakaikkiaan käy.
- Anonyymi
Miten olis tyrkky yh-mamma?
- Anonyymi
Yleensä ne tietää parhaat temput.
- Anonyymi
Ilman muuta, ja ei tarte niin kauhean tyrkkykään olla.
- Anonyymi
Ei niillä naisilla tee mitään. Siitä olisi vaan haittaa. Rahat kuluisi siihen ja koko ajan jatkuva paine pitää ne tyytyväisenä eikä saisi omaa rauhaa, T erakko
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku305063Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova681953HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1131827Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291754- 1111690
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p235984- 71921
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.44897Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54843- 53792