Minulle tuli jo työikäisenä eturauhasvaiva. Eturauhanen on höylätty(TURP).
Ennen eturauhasen leikkausta oli minulla lääke Dutasteride/Tamsulosin,vamistaja Orion. Se lääke ei aiheuttanut mitään vaikeita oireita. 4 kuukautta leikkauksen jälkeen tuli oireita ja lääkäri palautti lääkityksen. Lääke on nimeltään Expros. Valmistaja on Tanskalainen firma. Lääke on tehonnut vaivaan,mutta nyt olen huomannut että tunteeni laukkaa ihan oudosti. Normaalisti olen aika huonosti tunteita ilmaiseva. Esimerkiksi tällä viikolla, kun täti kuoli alkuviikosta itkin rajummin kuin isän kuollessa 17 vuotta sitten. Olen aikaisemmin ollut työni vuoksi monissa hautajaisissa suntiona. Se kertoo paljon normaalista luonteestani. Siihen hommaan ei moni pysty ellei ole oikeanlaista luonnetta. Voiko psyykkiset oireet johtua lääkkeestä.
Ennen eturauhasen leikkausta oli minulla lääke Dutasteride/Tamsulosin,vamistaja Orion. Se lääke ei aiheuttanut mitään vaikeita oireita. 4 kuukautta leikkauksen jälkeen tuli oireita ja lääkäri palautti lääkityksen. Lääke on nimeltään Expros. Valmistaja on Tanskalainen firma. Lääke on tehonnut vaivaan,mutta nyt olen huomannut että tunteeni laukkaa ihan oudosti. Normaalisti olen aika huonosti tunteita ilmaiseva. Esimerkiksi tällä viikolla, kun täti kuoli alkuviikosta itkin rajummin kuin isän kuollessa 17 vuotta sitten. Olen aikaisemmin ollut työni vuoksi monissa hautajaisissa suntiona. Se kertoo paljon normaalista luonteestani. Siihen hommaan ei moni pysty ellei ole oikeanlaista luonnetta. Voiko psyykkiset oireet johtua lääkkeestä.
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.