Minulle tuli jo työikäisenä eturauhasvaiva. Eturauhanen on höylätty(TURP).
Ennen eturauhasen leikkausta oli minulla lääke Dutasteride/Tamsulosin,vamistaja Orion. Se lääke ei aiheuttanut mitään vaikeita oireita. 4 kuukautta leikkauksen jälkeen tuli oireita ja lääkäri palautti lääkityksen. Lääke on nimeltään Expros. Valmistaja on Tanskalainen firma. Lääke on tehonnut vaivaan,mutta nyt olen huomannut että tunteeni laukkaa ihan oudosti. Normaalisti olen aika huonosti tunteita ilmaiseva. Esimerkiksi tällä viikolla, kun täti kuoli alkuviikosta itkin rajummin kuin isän kuollessa 17 vuotta sitten. Olen aikaisemmin ollut työni vuoksi monissa hautajaisissa suntiona. Se kertoo paljon normaalista luonteestani. Siihen hommaan ei moni pysty ellei ole oikeanlaista luonnetta. Voiko psyykkiset oireet johtua lääkkeestä.
Expros lääke
Anonyymi-ap
1
227
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911171- 528795
- 1375425
- 1443724
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak632294- 301867