Laittakaa vessat maksullisena,naisten vessat sikolättejä,kannet revitään irti ,käsipyyhin telineet rikottu lattiat sotkettu käsipyyhkeet täyteen eikä vessaa edes aina vedetä
Ottakaa rahastus käyttöön niin sikailijat tehköön housuun tarpeitaan.yök
Sokos,naisten vessa sikolätti
25
201
Vastaukset
- Anonyymi
Vecnan pylly on seksikäs
https://youtube.com/shorts/ATIj-vtw76g?si=Q83wyn9YHA_OAE0y - Anonyymi
Minä käyn tuolla vessassa.
Vexi72v- Anonyymi
Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo caccaa
- Anonyymi
Joo.lemusta päätellen .
- Anonyymi
Yleensä vain lennätän kastikkeet seinälle mutta usein ne ei jaksa sinne asti lentää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä vain lennätän kastikkeet seinälle mutta usein ne ei jaksa sinne asti lentää.
Sinä et ammu ku räkäpäitä
- Anonyymi
Jyväskylä tarvitsee maksuttomia vessoja keskustaan, mikäli näitä ei ole niin mihin ihmiset tekevät tarpeensa? Kaupungintalosta Jyväskylän yleinen WC?
- Anonyymi
Sen pomo voisi olla ulkonäön perusteella vessan hoitaja.
- Anonyymi
Tehköön sotkijat housuunsa,tasoa vessoihin
Sokos maine likaista vessoista mennyttä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehköön sotkijat housuunsa,tasoa vessoihin
Sokos maine likaista vessoista mennyttäSinähän sen tiedät caccatykki
- Anonyymi
Käyn suorittamassa masturbaation vessoissa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Käyn suorittamassa masturbaation vessoissa
Saat tulla mun suuhun kympistä.
Samppa vaan. - AnonyymiUUSI
Forumin maksullinen vessa ei kertaakaan ole ollut sotkuinen sen jälkeen kun sinne pääsy meni puhelinsoiton päähän ja maksu puhelinlaskussa. Siellä on mukavampi käydä kuin sokkarin törkyvessassa, sen harvan kerran kun kaupungilla kiertäessä on vessaan tarvinnut päästä.
- Anonyymi
Tikka kukui kusikossa, pyy Petäjän kylessä
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kiinnostaa
Satoja tuhansia tämän sivun lukijoita.
- Anonyymi
Vastauksista päätellen eräät vajakkeja, pimeitä yksinäisiä poikasia .
- Anonyymi
Minä tykkään kaikista laitteista joissa on pääkatkaisin!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä tykkään kaikista laitteista joissa on pääkatkaisin!
VAJAKKIEN JA LUKIHÄIRIÖISTEN PALSTA,ei kyetä' edes pysymään aiheessa, en enää lue tätä sivustoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
VAJAKKIEN JA LUKIHÄIRIÖISTEN PALSTA,ei kyetä' edes pysymään aiheessa, en enää lue tätä sivustoa.
Kertoo itse vajakki
- Anonyymi
Sokos ostoskeskus on muutenkin aika sikolätti. Lisäksi ovilla parveilee juopot jne., ettei kannata edes sinne mennä.
Ei Sokos paljoa asiakkaista välitä.- AnonyymiUUSI
EI juuri,,alkon voisi siirtää hannikaisenkadun soppalan viereen, asiakkaat ei etsi pullonhakijoita,ja muutenkaa ahdistele kerjäämällä notkumassa.Hyvä asia sentään että järjestyksen valvojat pitää häiriöt poissa,se on kiitettäväati toiminut,kiitos kaupungille siitä.
- AnonyymiUUSI
Käykääpäs Keljon abc:llä… Siellä vasta huonosti siivotaankin. Todella likainen paikka eikä pelkästään vessa.
- AnonyymiUUSI
Onko tenulle lärvähtänyt porttikielto, hihihi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko tenulle lärvähtänyt porttikielto, hihihi?
Ketä kiinnostaa höhöhöö
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä18811698- 298174
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586146Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715076- 394849
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai464442Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1104337- 1163809
- 813323
- 481811