Miten luulette valtuutettujen tulevaisuudessa uskaltavan olla eri mieltä, kun tulee kauhea p...amyrsky somessa, jos olet toisinajattelija?
Se aiheuttaa vain lisää peesaamisilmiötä eikä se ole hyvä.
Minä toivon toisen kannan silloinkin, kun olen eri mieltä ja hyvin varma, että kantani on paras, koska eriävä mielipide herättää keskustelun ja kuntalaistenkin mielenkiinnon. Läpihuutoäänestykset ei kiinnosta ihmisiä juurikaan.
Valtuutetut vaiennetaan
2
119
Vastaukset
- Anonyymi
Videointi on turhaa ja aivan tyhjänpäiväistä kansalle koska puheenvuorot on jo harjoiteltu ja sovittu etukäteen kuin kesäteatterin harjoituksissa. Tässä tapauksessa vain itse näytöstä ei enää tarvitse katsoa.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat?
Kyllä, saa ja pitää olla eri mieltä jos siltä tuntuu. Se tuskin aiheuttaa paskamyrskyä. Mutta ellei ole muuta perustelua kuin "olen eri mieltä" tai perustelut ovat "tässä täytyy olla jotakin mätää", niin se saa ansaitun paskamyrskyn. Ja asenne, ainoastaan minä olen kuntalaisten asialla, kaikki muut tekevät päätöksiä muilla intresseillä, saa ansaitun paskamyrskyn myös.
Epäkohdat on hyvä tunnistaa, niistä on hyvä keskustella, mutta tuollaisella jankkaamisella, mitä nyt tapahtuu, ei saa aikaan mitään muuta kun paskamyrskyn.
Tätäkö siis tarkoitat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385828
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3972632- 1362584
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102100- 141660
- 711249
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä41094Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 83878