Leifin ja Tinon perheelle tukea

Anonyymi-ap

Kannuslaiset Leif ja Tino joutuvat kärsimään kahdeksan vuoden tuomiot. Kaupunki varmaan huolehtii vuokrien maksamisesta ja sähkö sekä vesimaksuista. Kela vaatetuksesta ja seurakunta elintarvike huollosta.

26

1234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onks noi sun sukulaisia?

• Anonyymi

Suku on kuitenkin asunut aiemmin pitkään paikkakunnalla. Työn perässä siirtyivät Ruotsiin kuten useat muutkin paikkakuntalaiset 1970-luvulla. Nyt tarvitsevat apua perhettä kohdanneen tragedian johdosta. Voisiko jopa kansalaiskeräystä suunnitella?

• Anonyymi

Mihin rahaa voi toimittaa tai elintarvikkeita?
      Myös käytettyjä hyväkuntoisia vaatteita olisi mutta voivatko he käyttää tavallisia asusteita?

• Anonyymi

Kaupunki voi järjestää tilataksin niin suku pääsee vierailemaan Vaasan lääninvankilassa tapaamassa poikia eikä tarvitse ajaa usealla autolla.

• Anonyymi

Taas sama kusipää täällä sekoilee, ite saa enemmä tukia ,kun muut.Kato mustalaiset saa kelalta saman kun muutkin älä korosta sitä ihon väriä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas sama kusipää täällä sekoilee, ite saa enemmä tukia ,kun muut.Kato mustalaiset saa kelalta saman kun muutkin älä korosta sitä ihon väriä.

Ansiotyössä olen.

• Anonyymi

Huomenta osaako kukaan sanoa kuinka monta vuotta on eli maaliskuun 30pvä 2022 mut leikattiin niin kuinka monta vuotta siitä on kulunnu. Ja nyt on 30 pvä 2025 ps oon huono laskemaan niinku t rosita

• Anonyymi

Sanon nyt perkele vielä kerran tästä asiasta tekö helvettin näköiset otukset mitä ootteki tekö puhutte siitä käräjä asiasta täällä näin hä. Pitää nähtävästi sanoa rumasti teille että menee perille ja sama koskee teitä sählä ja lähätti penikoita Semmonen joka jakaa tuota asiaa vielä nii semmonen ei tykkää ittestää piste. Helvettin otukset mitä ootteki ajatelkaa asiat omalle kohdalleene kyllä teilläki menis turpa rullalle jos teille ois käyny näin kipiä asia tai jos teiltä ois jottunu linna omainen ja semmonen joka kommentoi yhtään ylimääräisesti tai etusasti tähän nöin nii tietää.

• Anonyymi

Voi ku olisit käynyt koulusi loppuun niin tuosta kirjainsalaatista ymmärtäiskin jotain

• Anonyymi

Osallistuin perheen tukemiseen ja vein työkenkiä sekä työkintaita siihen omakotitalon kuistille Museotielle.

• Anonyymi

Laittakaa hohano kehärenkaista kuvia.
      Mulla on pitkä turkki pysy kaulus pussilla hia virheetön ihan tumman ruskea melkein musta tosi hieno

• Anonyymi

Sinä Sarita vihreä ranta ja se että sä valehtelet Missä mun laps oli niin nyt mä en ole saanut kahteen päivään että sä olisit vastaan puhelimeen tai tai kenellekään muullekaan multa salainen asioita nytten eikä tuo niitä sitten julki Mikä sitten onkaan niin tiedoksi nytten kaikille sitten sarjan omille tänne Suomen puolelle ettei tarvi sanoa lujasti niin te ette saa ottaa yksikään sitä vastaan Ymmärtäkää tämmöinen niinku siima puhe mä luuleeko Näillä on normaaleja niin minä luulen että nää on nää on jotakin niinku märttyyreitä tai sitten jos joku tietää jotakin Mitä mä en tiedä niin Onko joku nähnyt sitä tai jotakin tällaista oot normaalisuus ei ei riitä ja puhe ja yleensä niinku riittää kun ihminen puhuu normaalisti eikä höpöttele eikä mitään ylimääräistä

• Anonyymi

Ei noista sanoista saa mitää järkevää vaikka vaihtaa sanojen järjestystä😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei noista sanoista saa mitää järkevää vaikka vaihtaa sanojen järjestystä😅

Ei tosiaan. En usko että ongelma on kouluja käymättömyys vaan jonkinasteinen kehitysvamma

• Anonyymi

Ei muutakuin postimerkki perseeseen ja kohti Tukholmaa. Säälittävät öykkärielätit.

• Anonyymi

Kuka p..kele näille eläteille asuntoja vuokraa? Onko tämä plondigatri ainoa syyllinen?

• Anonyymi

gatri taitaa olla tiukka täti eikä asuntoa kovin helepolla heru jos asiat ei ole kunnosa

• Anonyymi

Kyllähän ne pesii ja loisii kaupungin asunnoissa eli syyllinen löytyy kaupungintalolta.

• Anonyymi

taitaa olla syy josain muualla, yksityiset niille asuntoja antaa ko ei kaupungilta saa

• Anonyymi

Eikö tällä toisella ole hieno omakotitalo Museokankaalla. Ei taida olla kaupungin vuokra-asunto. =)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tällä toisella ole hieno omakotitalo Museokankaalla. Ei taida olla kaupungin vuokra-asunto. =)

Se on kyllä tosiaan ihan käteisellä rakennettu.aika hyvin sellaiselle joka on ollut eläkkeellä 18vuotiaasta asti ja takana ei ole ainuttakaan työoäivää.

• Anonyymi

moro teille kusipäille jotka haukutte romaaneita..lähtekekää mun ja poikien kaa lavalle soittamaan.seuraava keikka tavastia hesa viikon päästä.

• Anonyymi

Meettäkö pyssyjen kanssa jalakoihin toisianne ampuun?

• Anonyymi

Tavastialla on silloin yleinen kirpputori. Menettekö pitsejä myymään?

• Anonyymi

Mattoja mennään myymään saatiin erä halvalla lestikadulta.

• Anonyymi

Oliko lentäviä mattoja vai tavallisia?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      43
      7387
    2. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      54
      3673
    3. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      47
      3546
    4. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      62
      3298
    5. 51
      2984
    6. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      51
      2882
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      34
      2799
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      30
      2474
    9. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      188
      1847
    10. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      47
      1541
    Aihe