Kannuslaiset Leif ja Tino joutuvat kärsimään kahdeksan vuoden tuomiot. Kaupunki varmaan huolehtii vuokrien maksamisesta ja sähkö sekä vesimaksuista. Kela vaatetuksesta ja seurakunta elintarvike huollosta.
Leifin ja Tinon perheelle tukea
26
1234
Vastaukset
- Anonyymi
Onks noi sun sukulaisia?
- Anonyymi
Suku on kuitenkin asunut aiemmin pitkään paikkakunnalla. Työn perässä siirtyivät Ruotsiin kuten useat muutkin paikkakuntalaiset 1970-luvulla. Nyt tarvitsevat apua perhettä kohdanneen tragedian johdosta. Voisiko jopa kansalaiskeräystä suunnitella?
- Anonyymi
Mihin rahaa voi toimittaa tai elintarvikkeita?
Myös käytettyjä hyväkuntoisia vaatteita olisi mutta voivatko he käyttää tavallisia asusteita? - Anonyymi
Kaupunki voi järjestää tilataksin niin suku pääsee vierailemaan Vaasan lääninvankilassa tapaamassa poikia eikä tarvitse ajaa usealla autolla.
- Anonyymi
Taas sama kusipää täällä sekoilee, ite saa enemmä tukia ,kun muut.Kato mustalaiset saa kelalta saman kun muutkin älä korosta sitä ihon väriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas sama kusipää täällä sekoilee, ite saa enemmä tukia ,kun muut.Kato mustalaiset saa kelalta saman kun muutkin älä korosta sitä ihon väriä.
Ansiotyössä olen.
- Anonyymi
Huomenta osaako kukaan sanoa kuinka monta vuotta on eli maaliskuun 30pvä 2022 mut leikattiin niin kuinka monta vuotta siitä on kulunnu. Ja nyt on 30 pvä 2025 ps oon huono laskemaan niinku t rosita
- Anonyymi
Sanon nyt perkele vielä kerran tästä asiasta tekö helvettin näköiset otukset mitä ootteki tekö puhutte siitä käräjä asiasta täällä näin hä. Pitää nähtävästi sanoa rumasti teille että menee perille ja sama koskee teitä sählä ja lähätti penikoita Semmonen joka jakaa tuota asiaa vielä nii semmonen ei tykkää ittestää piste. Helvettin otukset mitä ootteki ajatelkaa asiat omalle kohdalleene kyllä teilläki menis turpa rullalle jos teille ois käyny näin kipiä asia tai jos teiltä ois jottunu linna omainen ja semmonen joka kommentoi yhtään ylimääräisesti tai etusasti tähän nöin nii tietää.
- Anonyymi
Voi ku olisit käynyt koulusi loppuun niin tuosta kirjainsalaatista ymmärtäiskin jotain
- Anonyymi
Osallistuin perheen tukemiseen ja vein työkenkiä sekä työkintaita siihen omakotitalon kuistille Museotielle.
- Anonyymi
Laittakaa hohano kehärenkaista kuvia.
Mulla on pitkä turkki pysy kaulus pussilla hia virheetön ihan tumman ruskea melkein musta tosi hieno - Anonyymi
Sinä Sarita vihreä ranta ja se että sä valehtelet Missä mun laps oli niin nyt mä en ole saanut kahteen päivään että sä olisit vastaan puhelimeen tai tai kenellekään muullekaan multa salainen asioita nytten eikä tuo niitä sitten julki Mikä sitten onkaan niin tiedoksi nytten kaikille sitten sarjan omille tänne Suomen puolelle ettei tarvi sanoa lujasti niin te ette saa ottaa yksikään sitä vastaan Ymmärtäkää tämmöinen niinku siima puhe mä luuleeko Näillä on normaaleja niin minä luulen että nää on nää on jotakin niinku märttyyreitä tai sitten jos joku tietää jotakin Mitä mä en tiedä niin Onko joku nähnyt sitä tai jotakin tällaista oot normaalisuus ei ei riitä ja puhe ja yleensä niinku riittää kun ihminen puhuu normaalisti eikä höpöttele eikä mitään ylimääräistä
- Anonyymi
Ei noista sanoista saa mitää järkevää vaikka vaihtaa sanojen järjestystä😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei noista sanoista saa mitää järkevää vaikka vaihtaa sanojen järjestystä😅
Ei tosiaan. En usko että ongelma on kouluja käymättömyys vaan jonkinasteinen kehitysvamma
- Anonyymi
Ei muutakuin postimerkki perseeseen ja kohti Tukholmaa. Säälittävät öykkärielätit.
- Anonyymi
Kuka p..kele näille eläteille asuntoja vuokraa? Onko tämä plondigatri ainoa syyllinen?
- Anonyymi
gatri taitaa olla tiukka täti eikä asuntoa kovin helepolla heru jos asiat ei ole kunnosa
- Anonyymi
Kyllähän ne pesii ja loisii kaupungin asunnoissa eli syyllinen löytyy kaupungintalolta.
- Anonyymi
taitaa olla syy josain muualla, yksityiset niille asuntoja antaa ko ei kaupungilta saa
- Anonyymi
Eikö tällä toisella ole hieno omakotitalo Museokankaalla. Ei taida olla kaupungin vuokra-asunto. =)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tällä toisella ole hieno omakotitalo Museokankaalla. Ei taida olla kaupungin vuokra-asunto. =)
Se on kyllä tosiaan ihan käteisellä rakennettu.aika hyvin sellaiselle joka on ollut eläkkeellä 18vuotiaasta asti ja takana ei ole ainuttakaan työoäivää.
- Anonyymi
moro teille kusipäille jotka haukutte romaaneita..lähtekekää mun ja poikien kaa lavalle soittamaan.seuraava keikka tavastia hesa viikon päästä.
- Anonyymi
Meettäkö pyssyjen kanssa jalakoihin toisianne ampuun?
- Anonyymi
Tavastialla on silloin yleinen kirpputori. Menettekö pitsejä myymään?
- Anonyymi
Mattoja mennään myymään saatiin erä halvalla lestikadulta.
- Anonyymi
Oliko lentäviä mattoja vai tavallisia?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437387
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543673Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu473546- 623298
- 512984
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/512882Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302474IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1881847- 471541