Raskas työrupeama taas takana. On aika hyvin ansaitun loman!
Vastaukset 11
- Anonyymi
Onko sulla siellä vakkari ladyboy ?
- Anonyymi
On. Olen raatanut etätöissä hesassa. Tosi stressaavaa kun työnantaja vaatii pistäytymään työpaikalla. Otin 3 viikkoa saikkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Olen raatanut etätöissä hesassa. Tosi stressaavaa kun työnantaja vaatii pistäytymään työpaikalla. Otin 3 viikkoa saikkua.
Viljelet etänä ? Noh ne höpöheinät...
- Anonyymi
Thaikuissa on talvisin monta tukijussien yhteisöä
- Anonyymi
Pattis on täynnä tähän aikaan vuodesta suomalaisia tukijulleja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaa olla pieni paikka, jos Sinä ja muutama maanviljelijä sen täytätte?
- Anonyymi
Oletko käynyt kaikissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monta tukijullia siellä on sun seurana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monta tukijullia siellä on sun seurana?
Tietysti jos se ladyboy olet sinä....
- Anonyymi
Kyllä Suomen rahalla kelpaa, kun hinnat on paikallisesti todella halpoja tänne verrattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092229Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1641479Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 59948
- 57941
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717