Postintalon valot

Anonyymi-ap

Onko muut pistänyt merkille, että valot paloi ensin useamman viikon, sitten sammuivat? Nyt näytti taas palavan, liekkö asukkaat palanneet matkalta, kuinkahan pitkällä lomamatkalla poikkesivat?

44

3325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joka ilta lamppu sammuu ja alkaa se oikea yö, lauloi Olympia voittaja Lontoosta. Eikö sinulla ole töitä tai jotain, toisten ikkunoiden tuijottelu palaako valot on kyllä lapsellista. Vai oletko Sherlock?

• Anonyymi

Anteeksi, mitä minä itselleni voin kun olen työtön ja kuolevassa kunnassa ei muuta viihdettä ole. Viinaan suruni hukutan ja tarkastelen kenellä palaa valot. Tykkään muuten jouluvaloistakin. Lämmittävät näin talven tullen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi, mitä minä itselleni voin kun olen työtön ja kuolevassa kunnassa ei muuta viihdettä ole. Viinaan suruni hukutan ja tarkastelen kenellä palaa valot. Tykkään muuten jouluvaloistakin. Lämmittävät näin talven tullen.

Helsingissä on töitä ja jouluvaloja♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helsingissä on töitä ja jouluvaloja♥️

Onko tämä tieto?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mikset kysy martilta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mikset kysy martilta?

Startti martti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mikset kysy martilta?

Postin Martti on a.l.k.k.i.s.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka Martti????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rosvo se on

• Anonyymi

Liekkö Kajaanissa ollut ravit ja vaikka pitänyt pistäytyä virastotalossa vastaamassa tekemisistään...

• Anonyymi

Pallopään kans tuntuu uhittelu jatkuvan. Kyllä se asettuu kun on päällekkäiset ohimolla

• Anonyymi

Paljon parempi autoilla ehjillä renkailla

• Anonyymi

Mistä näitä hamppeja tänne rantautuu?

• Anonyymi

Lepakko elää ja voi hyvin, nytkun akkasa anto sille kesällä kenkää

• Anonyymi

Tee paperille ikkunoista itsellesi bingo-ruudukko. Kun valot syttyy niin merkkaa mihin ikkunaan. Kun saat viiden suoran, se on bingo.

• Anonyymi

Bingo, tänään meni kossupullo

• Anonyymi

hyryn pökijöille tiedoksi - kaikkia kotinsa sähkölaitteita voi ohjata älykännykällään kaikkialta maapallolta.

• Anonyymi

Mikähän lie kun naapuri ei sytytä jouluvaloja ulos ite en raski kun menee sähköä..heh heh

• Anonyymi

Kajaven laskua se naapurikin tottelee.

• Anonyymi

Hanki elämä kyylä

• Anonyymi

Vaan nyt on hiljaista kuin huopatossutehtaalla...

• Anonyymi

Oltiin thaikkulassa lomalla. Kyllä siellä mukavasti nämä kovan työn rasittamat kupeet lämmössä sai rentoutettua. Hyvä ruoka halpaa ja juoma varsinki, hehehe. Van mitäpä te tollukat elämän nautintojen pääle älyätte

• Anonyymi

Joko kaikki kylän akat alla käyneet , toitko polkupyörän tullessasi tautien kera? Olihan oikeat värkit? 😘🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko kaikki kylän akat alla käyneet , toitko polkupyörän tullessasi tautien kera? Olihan oikeat värkit? 😘🤣🤣🤣🤣

Melkein kaikki naimaikäiset akat tältä kylältä on kokeiltu. Loput pitää tässä loppuvuoden aikana kokeilla jos töiltä ehtii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Melkein kaikki naimaikäiset akat tältä kylältä on kokeiltu. Loput pitää tässä loppuvuoden aikana kokeilla jos töiltä ehtii

Ja mikähän se on tällä kylällä naimaikä, 75+?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mikähän se on tällä kylällä naimaikä, 75 ?

Kyllä kylillä +-40 lutkia on useampia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kylillä -40 lutkia on useampia.

Kaikkihan ne on. Siinä ikäluokassa.

• Anonyymi

Minäkin kävin Thaimaassa vähän lomailemassa. Nappasin mukaan oikein näsäkän näköisen, pienen ja hikisen paikallisen naisen.
      Hotellissa, kun alettiin hommiin, huomasin, että sillähän pieni pili tojottaa housussa.
      No, pakkohan se oli hoidella, kun olin jo maksanutkin.

• Anonyymi

Nantes on huhun mukaan käynyt naimaassa

• Anonyymi

Paskat se missä Naimaassa käynyt. Rahat riitti juuri ja juuri Onanoimaahan asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskat se missä Naimaassa käynyt. Rahat riitti juuri ja juuri Onanoimaahan asti.

Sitten minulle on kerrottu valhe 😡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten minulle on kerrottu valhe 😡

Näin on näppylät. Thaimaaseen asti ei rahaa ole muilla kuin meillä heimosotureilla.

• Anonyymi

Siis loistakoon postitalon valot ja valaiskoon yötä hyrynsalmen

• Anonyymi

Monissa kylissä ja kaupunneissa keskustaan tuovat valoa ja iloa kirkon valot. Hyryllä kirkko on rakennettu arvoiselleen paikalle paskatunkion viereen ja postitalo puolestaan antaa lohdun valoa kylmässä kulkijalle. Laulakaamme siis oodi postitalolle ja sen kunnianarvoisille asukkaille

• Anonyymi

taisi vain nämä postitalon asukkaat lähteä ja viedä kunnallisveronsa toiselle paikkakunnalle :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

taisi vain nämä postitalon asukkaat lähteä ja viedä kunnallisveronsa toiselle paikkakunnalle :(

Vielä mitä. Yölliset uhittelut tuntuu jatkuvan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä mitä. Yölliset uhittelut tuntuu jatkuvan!

Mitä? Ovatko edelleen kunnassa??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kunnallisveronsa...oletko tosissasi.

• Anonyymi

Eikö ne öykkäri oo muuttaneetkaan pois täältä

• Anonyymi

Ei itkeä saa, ei meluta saa, persu voi tulla ikkunan taa...

• Anonyymi

Ei hyrylle mitään jouluvaloja tarvihe hommata. Postin talon valot kiinnostaa ihmisiä paljon enemmän.

• Anonyymi

On harrasteet kytätä milloin jonkun valo palaa. Tee aloite kuntaan, että maksavat valojen osalta asukkaalle sähkön. Jos se pitäisi ne aina päällä, niin saisit olla sinä kotona rauhassa, eikä tarvitse kytätä.

• Anonyymi

Minä en kuitenkaan lähe autolla erikseen tuolta syrjäkyliltä autolla useampaa kertaa päivässä ihmisten valoja kyttäämään. Mulle riittää kun potkurilla hallissa käydessä kahtelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en kuitenkaan lähe autolla erikseen tuolta syrjäkyliltä autolla useampaa kertaa päivässä ihmisten valoja kyttäämään. Mulle riittää kun potkurilla hallissa käydessä kahtelen.

Onko se ooppeli etes auto???? Mieluummin minähii potkurilla kulukisin!!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      207
      4476
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      83
      3218
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      88
      1757
    4. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      13
      1357
    5. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1336
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1173
    7. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      10
      1121
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      50
      1118
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      248
      1109
    10. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      51
      1016
    Aihe