Onko muut pistänyt merkille, että valot paloi ensin useamman viikon, sitten sammuivat? Nyt näytti taas palavan, liekkö asukkaat palanneet matkalta, kuinkahan pitkällä lomamatkalla poikkesivat?
Postintalon valot
39
2864
Vastaukset
- Anonyymi
Joka ilta lamppu sammuu ja alkaa se oikea yö, lauloi Olympia voittaja Lontoosta. Eikö sinulla ole töitä tai jotain, toisten ikkunoiden tuijottelu palaako valot on kyllä lapsellista. Vai oletko Sherlock?
- Anonyymi
Anteeksi, mitä minä itselleni voin kun olen työtön ja kuolevassa kunnassa ei muuta viihdettä ole. Viinaan suruni hukutan ja tarkastelen kenellä palaa valot. Tykkään muuten jouluvaloistakin. Lämmittävät näin talven tullen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, mitä minä itselleni voin kun olen työtön ja kuolevassa kunnassa ei muuta viihdettä ole. Viinaan suruni hukutan ja tarkastelen kenellä palaa valot. Tykkään muuten jouluvaloistakin. Lämmittävät näin talven tullen.
Helsingissä on töitä ja jouluvaloja♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingissä on töitä ja jouluvaloja♥️
Onko tämä tieto?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikset kysy martilta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikset kysy martilta?
Startti martti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikset kysy martilta?
Postin Martti on a.l.k.k.i.s.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka Martti????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rosvo se on
- Anonyymi
Liekkö Kajaanissa ollut ravit ja vaikka pitänyt pistäytyä virastotalossa vastaamassa tekemisistään...
- Anonyymi
Pallopään kans tuntuu uhittelu jatkuvan. Kyllä se asettuu kun on päällekkäiset ohimolla
- Anonyymi
Paljon parempi autoilla ehjillä renkailla
- Anonyymi
Mistä näitä hamppeja tänne rantautuu?
- Anonyymi
Lepakko elää ja voi hyvin, nytkun akkasa anto sille kesällä kenkää
- Anonyymi
Tee paperille ikkunoista itsellesi bingo-ruudukko. Kun valot syttyy niin merkkaa mihin ikkunaan. Kun saat viiden suoran, se on bingo.
- Anonyymi
Bingo, tänään meni kossupullo
- Anonyymi
hyryn pökijöille tiedoksi - kaikkia kotinsa sähkölaitteita voi ohjata älykännykällään kaikkialta maapallolta.
- Anonyymi
Mikähän lie kun naapuri ei sytytä jouluvaloja ulos ite en raski kun menee sähköä..heh heh
- Anonyymi
Kajaven laskua se naapurikin tottelee.
- Anonyymi
Hanki elämä kyylä
- Anonyymi
Vaan nyt on hiljaista kuin huopatossutehtaalla...
- Anonyymi
Oltiin thaikkulassa lomalla. Kyllä siellä mukavasti nämä kovan työn rasittamat kupeet lämmössä sai rentoutettua. Hyvä ruoka halpaa ja juoma varsinki, hehehe. Van mitäpä te tollukat elämän nautintojen pääle älyätte
- Anonyymi
Joko kaikki kylän akat alla käyneet , toitko polkupyörän tullessasi tautien kera? Olihan oikeat värkit? 😘🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko kaikki kylän akat alla käyneet , toitko polkupyörän tullessasi tautien kera? Olihan oikeat värkit? 😘🤣🤣🤣🤣
Melkein kaikki naimaikäiset akat tältä kylältä on kokeiltu. Loput pitää tässä loppuvuoden aikana kokeilla jos töiltä ehtii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melkein kaikki naimaikäiset akat tältä kylältä on kokeiltu. Loput pitää tässä loppuvuoden aikana kokeilla jos töiltä ehtii
Ja mikähän se on tällä kylällä naimaikä, 75+?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikähän se on tällä kylällä naimaikä, 75 ?
Kyllä kylillä +-40 lutkia on useampia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kylillä -40 lutkia on useampia.
Kaikkihan ne on. Siinä ikäluokassa.
- Anonyymi
Minäkin kävin Thaimaassa vähän lomailemassa. Nappasin mukaan oikein näsäkän näköisen, pienen ja hikisen paikallisen naisen.
Hotellissa, kun alettiin hommiin, huomasin, että sillähän pieni pili tojottaa housussa.
No, pakkohan se oli hoidella, kun olin jo maksanutkin. - Anonyymi
Nantes on huhun mukaan käynyt naimaassa
- Anonyymi
Paskat se missä Naimaassa käynyt. Rahat riitti juuri ja juuri Onanoimaahan asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskat se missä Naimaassa käynyt. Rahat riitti juuri ja juuri Onanoimaahan asti.
Sitten minulle on kerrottu valhe 😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten minulle on kerrottu valhe 😡
Näin on näppylät. Thaimaaseen asti ei rahaa ole muilla kuin meillä heimosotureilla.
- Anonyymi
Siis loistakoon postitalon valot ja valaiskoon yötä hyrynsalmen
- Anonyymi
Monissa kylissä ja kaupunneissa keskustaan tuovat valoa ja iloa kirkon valot. Hyryllä kirkko on rakennettu arvoiselleen paikalle paskatunkion viereen ja postitalo puolestaan antaa lohdun valoa kylmässä kulkijalle. Laulakaamme siis oodi postitalolle ja sen kunnianarvoisille asukkaille
- Anonyymi
taisi vain nämä postitalon asukkaat lähteä ja viedä kunnallisveronsa toiselle paikkakunnalle :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taisi vain nämä postitalon asukkaat lähteä ja viedä kunnallisveronsa toiselle paikkakunnalle :(
Vielä mitä. Yölliset uhittelut tuntuu jatkuvan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä mitä. Yölliset uhittelut tuntuu jatkuvan!
Mitä? Ovatko edelleen kunnassa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kunnallisveronsa...oletko tosissasi.
- Anonyymi
Eikö ne öykkäri oo muuttaneetkaan pois täältä
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,692512Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242187Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1052157Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992121Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod92062Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1071963MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141895Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5951875Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S211669Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas411443