Moni uhan kelpo valtuutettu on painanut silloin tällöin vuosien saatossa väärää nappia, koska joissakin asioissa pääsee helpommalla, kun peesaa äänekkäimpiä ja onhan se niin, että kun 15-20 muutakin äänestää samalla tavalla, niin kukaan ei muista Sua negatiivisessa valossa seuraavissa vaaleissa.
Kaipaisin, että päätöksiä hiukan enemmän henkilöitäisiin yhteen tai kahteen tyyppiin tai vähintään puolueitaisiin. Se ei oikeastaan anna mitään konkreettista, että sanotaan 'Kuhmoisten huonot päättäjät' tai 'täällä on tehty niin ja niin'.
Siitä ei ole mitään hyötyä sitä ajatellen, että jatkossa saataisiin parempia päättäjiä ja päätöksiä.
Jos täällä olisi tapana henkilöittää (puhua siis sen ja sen päätöksestä) päätöksiä, niin varmasti aiheuttais pisemmän päälle, että oltaisiin tarkempana mitä päätetään ettei omalla nimellä jäisi huonoa päätöstä elämään.
Mitä mieltä olette?
Olisipa järkeä ja rohkeutta
9
380
Vastaukset 9
- Anonyymi
Parempi on olla suoraan yhteudessä valtuutettuun, ja jutella sen kanssa suoraan. Äänen anto on äänen anto, ilman et lähtee sanomaan, että olin eri mieltä mutkun.... Ihan turha lähtee jossittelemaan.
Partasuu tekee omaa politiikkaansa, mut on ihan yksin, kun ei osaa tehdä yhteistyötä. Muut menee ihan oman puolueen linjaa, tai omaa linjaa, mut ääni on ääni.- Anonyymi
Ikonen mitään omaa politiikkaansa tee, siellähän se on joukon jatkona kokoomustalaisissa.
- Anonyymi
No onko perusteita alkaa puhumaan Malinin jättimäisestä erorahapäätöksestä?
- Anonyymi
Ei. Malin ei tehnyt päätöstä yksin. Valtuuston yksimielinen päätös, sillä partasuuta ei lasketa.
- Anonyymi
Miksi Ikosta ei laskettaisi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sua mussukkaa😘😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Partasuu mikä partasuu.
- Anonyymi
Avauksessa on pointti. Sulle mulle päätösten tekeminen sekä lähipiirin yritysten suosiminen isolla lössillä ei vaaranna kenenkään poliittista uraa tai paikkaa yhteisössä. Katsokaa taakse päin. Jotkut ovat ties kuinka monetta kautta mukana vaikka ovat olleet tekemässä samat kritisoidut päätökset. Huonoista päätöksistä ei seuraa valtuutetulle mitään huonoa. Suurempi riski olisi olla eri mieltä vaikka järki sanoisikin, että onkohan tämä nyt ihan järkevintä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3131245Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan73876Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61803- 120683
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38662Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt42659- 50596
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.51573- 39549
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95542- 45527
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515- 32511
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9466- 19447
- 78440
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8437En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o28424Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21411