Olen ny muuttamaas Anon kanssa kotimaahani venäjällä. Minua on kokoajan syytetty jamalin ihmemaailman jonka omistan ja olen sen rakentanut valehteliaksi. Joten lähden koulutus kaupunkiin pietariin. Ja onhan mulla saataviakin putleriltakin miljoona ruplaa. On liki huoden palkka saamatta. Joten tästä olen rehellinen vänäläinen. En koskaan ollut rehellinen jamalilainen. Eihä ollut mitään jamalin ihmemaailmaa. Vain hölmöt uskoivat siihen. Venäjältä kerro totuuksia.
Jamalin ylipääjohtaja ylimmäinen
Törkyturpa. Nykyisin Igor
Jamalissa tapahtuu.
9
89
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olen nähnyt yamalin ihmeet omin silmin!
- AnonyymiUUSI
Oletko hoidossa? Tai turha kysyä . Olet ollut ja pitkään.
- AnonyymiUUSI
Kylläpäs jatkiksella nyt runosuoni sykkii!
Kirjoittaa varmaan vielä venäjän historian uusiksi kaverinsa putlerin mieleiseksi...
Mutta eihän siitä selvää saa, tekeehän se jatkis yhden kirjoitusvirheen vähintään joka toisessa sanassa...😂- AnonyymiUUSI
Sinä hä olet törkyturpa. Joka olet muutamassa venäjälle Anun kanssa. Ja nykyään Igor. Kuka uskoo työssään? Eli sinuun. Ja olet itse kertonut venäjän reissu. Vai kielletko omat juttusi ryssä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä hä olet törkyturpa. Joka olet muutamassa venäjälle Anun kanssa. Ja nykyään Igor. Kuka uskoo työssään? Eli sinuun. Ja olet itse kertonut venäjän reissu. Vai kielletko omat juttusi ryssä?
Kertoo annosta paljonkin,kun uskoo maapallon olevan litteä.löytää Siperian vankilasta itsensä,kun putkeri katsoo anon olevan tarpeeton tai tippuu sopivasti ikkunasta tai parvekkeelta sikaria poltellessa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo annosta paljonkin,kun uskoo maapallon olevan litteä.löytää Siperian vankilasta itsensä,kun putkeri katsoo anon olevan tarpeeton tai tippuu sopivasti ikkunasta tai parvekkeelta sikaria poltellessa
Tökiskin väittää olevan hyväystävä putlerin kanssa. Kuitenkin putleri voi milloinvaan tipauttaa igorin ikkunasta. Joten igori muista rukoilla iltaisin. Äläkä jankkaa palkka saatavasia. K uten olet jankannut jamalin ihmemaailman juttuja. Olethan vain typerys putlerin hovissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tökiskin väittää olevan hyväystävä putlerin kanssa. Kuitenkin putleri voi milloinvaan tipauttaa igorin ikkunasta. Joten igori muista rukoilla iltaisin. Äläkä jankkaa palkka saatavasia. K uten olet jankannut jamalin ihmemaailman juttuja. Olethan vain typerys putlerin hovissa.
Igor Saatavasi on jatkiksen uusi parrakas aitonainen. Putler lahjoitti sen hänelle kuten Haloskalle kissan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Igor Saatavasi on jatkiksen uusi parrakas aitonainen. Putler lahjoitti sen hänelle kuten Haloskalle kissan.
Ano asuu kuulemma yamalissa, on jo sovitellut jatkiksen hälle antamia irtorintoja ja peruukkia...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ano asuu kuulemma yamalissa, on jo sovitellut jatkiksen hälle antamia irtorintoja ja peruukkia...
Valmistautuu varmaan Miss Aitonainen-kilpailuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä12611124Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15610324- 268030
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1876537Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.505612- 735061
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1464374Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai254236Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas704067Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1333614