Jamalissa tapahtuu.

Anonyymi-ap

Olen ny muuttamaas Anon kanssa kotimaahani venäjällä. Minua on kokoajan syytetty jamalin ihmemaailman jonka omistan ja olen sen rakentanut valehteliaksi. Joten lähden koulutus kaupunkiin pietariin. Ja onhan mulla saataviakin putleriltakin miljoona ruplaa. On liki huoden palkka saamatta. Joten tästä olen rehellinen vänäläinen. En koskaan ollut rehellinen jamalilainen. Eihä ollut mitään jamalin ihmemaailmaa. Vain hölmöt uskoivat siihen. Venäjältä kerro totuuksia.
Jamalin ylipääjohtaja ylimmäinen
Törkyturpa. Nykyisin Igor

9

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Olen nähnyt yamalin ihmeet omin silmin!

• Anonyymi
        UUSI

Oletko hoidossa? Tai turha kysyä . Olet ollut ja pitkään.

• Anonyymi
      UUSI

Kylläpäs jatkiksella nyt runosuoni sykkii!
      Kirjoittaa varmaan vielä venäjän historian uusiksi kaverinsa putlerin mieleiseksi...
      Mutta eihän siitä selvää saa, tekeehän se jatkis yhden kirjoitusvirheen vähintään joka toisessa sanassa...😂

• Anonyymi
        UUSI

Sinä hä olet törkyturpa. Joka olet muutamassa venäjälle Anun kanssa. Ja nykyään Igor. Kuka uskoo työssään? Eli sinuun. Ja olet itse kertonut venäjän reissu. Vai kielletko omat juttusi ryssä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä hä olet törkyturpa. Joka olet muutamassa venäjälle Anun kanssa. Ja nykyään Igor. Kuka uskoo työssään? Eli sinuun. Ja olet itse kertonut venäjän reissu. Vai kielletko omat juttusi ryssä?

Kertoo annosta paljonkin,kun uskoo maapallon olevan litteä.löytää Siperian vankilasta itsensä,kun putkeri katsoo anon olevan tarpeeton tai tippuu sopivasti ikkunasta tai parvekkeelta sikaria poltellessa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoo annosta paljonkin,kun uskoo maapallon olevan litteä.löytää Siperian vankilasta itsensä,kun putkeri katsoo anon olevan tarpeeton tai tippuu sopivasti ikkunasta tai parvekkeelta sikaria poltellessa

Tökiskin väittää olevan hyväystävä putlerin kanssa. Kuitenkin putleri voi milloinvaan tipauttaa igorin ikkunasta. Joten igori muista rukoilla iltaisin. Äläkä jankkaa palkka saatavasia. K uten olet jankannut jamalin ihmemaailman juttuja. Olethan vain typerys putlerin hovissa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tökiskin väittää olevan hyväystävä putlerin kanssa. Kuitenkin putleri voi milloinvaan tipauttaa igorin ikkunasta. Joten igori muista rukoilla iltaisin. Äläkä jankkaa palkka saatavasia. K uten olet jankannut jamalin ihmemaailman juttuja. Olethan vain typerys putlerin hovissa.

Igor Saatavasi on jatkiksen uusi parrakas aitonainen. Putler lahjoitti sen hänelle kuten Haloskalle kissan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Igor Saatavasi on jatkiksen uusi parrakas aitonainen. Putler lahjoitti sen hänelle kuten Haloskalle kissan.

Ano asuu kuulemma yamalissa, on jo sovitellut jatkiksen hälle antamia irtorintoja ja peruukkia...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ano asuu kuulemma yamalissa, on jo sovitellut jatkiksen hälle antamia irtorintoja ja peruukkia...

Valmistautuu varmaan Miss Aitonainen-kilpailuun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      126
      11124
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      156
      10324
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      26
      8030
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      187
      6537
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      50
      5612
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      73
      5061
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      146
      4374
    8. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      25
      4236
    9. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      70
      4067
    10. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      133
      3614
    Aihe