Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
Milloin viimeksi näit kaivattusi?
141
6519
Vastaukset
- Anonyymi
Avaa nyt vähän, mitä viimeksi tapahtui?
- Anonyymi
Minä ”näin” pelastajani joitakin vuosia sitten. Kaipasin elämääni rauhaa ja se löytyi. Kristus on herrani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ”näin” pelastajani joitakin vuosia sitten. Kaipasin elämääni rauhaa ja se löytyi. Kristus on herrani.
Kristus on Herra!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristus on Herra!
Aamen.
- Anonyymi
Viime viikolla. En, koska hän ei tule yhtään vastaan.
- Anonyymi
Haluaisin nähdä, mutta kun en tunnista. Ihan kaveripohjalta.
- Anonyymi
Ei ole kauaa, kun nähtiin. Nyt menisin vielä vähän lähemmäs.
n- Anonyymi
Mitä se hyödyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se hyödyttää?
Saisin olla vähän lähempänä, se on se "hyöty".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisin olla vähän lähempänä, se on se "hyöty".
Olet vähään tyytyväinen.
- Anonyymi
Ei varmuutta oliko hän, viime kuussa.
- Anonyymi
Viikkoja. Halaten toivottaisin hyvää x. Vaivihkaa pussaisin kaulalle.
- Anonyymi
Kohta vuosi sitten, oli salarakkaan ystävänsä kanssa liikkeellä 😭. Onhan tuo vastaan tullut autolla mutta niitä ei lasketa.
- Anonyymi
Tänään. Aina yhtä kiva kokemus:) Ei vain etene, kun en tiedä, mitä ajattelee. Ollappa kyky lukea ajatuksia.
- Anonyymi
Mies ottaa tilanteen nyt haltuun.Sinun vuoro.Muuten vinkki.En pyyhkinyt sitten tekstiä!
- Anonyymi
Bälä bälä
- Anonyymi
on siitä hetki aikaa ,enkä tekisi yhtikäs mitään ,koska en halua ketään enää ikinä lähelleni. haluan mielenterveyteni edes jonkinlaiseen kuntoon ja paalua sillain että pärjätään. ja koiran. ja ?, muu saaki si olla ei ole mua varten.
- Anonyymi
Sellaisia ne t naiset on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisia ne t naiset on.
Retuutettuja, voimia niille naisille🙏
- Anonyymi
Siitä on vuosia. En tekisi mitään toisin.
- Anonyymi
Tule syliini!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tule syliini!
En usko hetkeäkään, että hän sanoisi noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko hetkeäkään, että hän sanoisi noin.
Teen rikosilmoituksen tästä jatkuvasta kiusaamisesta,milloin nainen,milloin mies,olet täysin erilainen ja olet kiusaaja,missä ne mun arvokivet on.......
- Anonyymi
En toimisi toisin. Hän kertoi minulle olevansa varattu, joten jos joskus tapahtuu joku askel, se tulee hänen suunnaltaan.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Tänään, vähän yllättäen nähtiin. En olisi voinut toimia toisin. Tai toki olisin, mutta se meni ihan luontevasti.
- Anonyymi
Usein, on helppoa olla jälkiviisas. https://www.youtube.com/watch?v=0T2GUjo5W0Y&list=RD0T2GUjo5W0Y&start_radio=1
- Anonyymi
Minä en eroa. Voin olla kaveri ja katsoa onko meillä mitään yhteistä josta voidaan sitten jatkaa syvempään seurusteluun.
- Anonyymi
Minä taas en ole muslimi vaan yksiavioinen, joten ei onnaa.
- Anonyymi
Eli haluat seurustella varattuna?
- Anonyymi
Oletko suhteessa puutteessa vai eikö vaimo anna? Lapset sinut pitää kotona kuumakalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko suhteessa puutteessa vai eikö vaimo anna? Lapset sinut pitää kotona kuumakalle!
Toisille ei mikään riitä kun vienti vetää
- Anonyymi
https://youtube.com/shorts/ATIj-vtw76g?si=Q83wyn9YHA_OAE0y
Saku näki viimeksi kun katsoi tämän videon - Anonyymi
Tänään. Etäältä..🥲
- Anonyymi
12.3.2025🤍🩵
- Anonyymi
Hymyilisi ainaki isommin ja koittasin sanoa ainaki moi 😍☺️
- Anonyymi
En tiedä, siinä tilanteessa ei varmaan olisi voinut toimia muutenkaan. Tuntui että aina on joku tai jokin esteenä. :(
- Anonyymi
Samaa mietin, aina tulee joku tai jokin esteeksi kun voisin avautua. Miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mietin, aina tulee joku tai jokin esteeksi kun voisin avautua. Miksi?
Aina tulee tekosyitä miksi ei toimia, jos on vässykkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin on totta, mutta ei siinä kaikkien muiden nähden kehdannut alkaa halailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin on totta, mutta ei siinä kaikkien muiden nähden kehdannut alkaa halailla.
Älä muuta sano. Ei siinä voinut alkaa halailemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotin että mies olisi tullut juttelemaan, mutta kuinkas kävikään ohi meni kylmästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä muuta sano. Ei siinä voinut alkaa halailemaan.
Mä myös taktisesti varasin sen mahdollisuuden, että halaan sitten joskus jos nähdään, kun en hyvästellessä halannut.
- Anonyymi
Mitä lyulet toimisinko?
- Anonyymi
Et.
- Anonyymi
Toimisit ja lujaa
- Anonyymi
Siitä on jo yli vuosi, ehkä jopa puolitoista. En minä voinut toimia sen kummemmin kuin toimin. Hän ei tullut yhtään vastaan vaikka yritin vaikka mitä. Viesti tuli perille ja annoin olla.
- Anonyymi
Miten sitten oikein toimit?
- Anonyymi
Joo. Katsoisin tarkemmin. Laittaisin mieleen. Loppuelämäksi ehkä.
- Anonyymi
Vuosia, ei varmaan olisi enempää tehtävissä kuin silloin tein.
- Anonyymi
Voisitteko lopettaa tuon paskan jaarittamisen,etsikää itselle uudet ystävät,jos he haluaisivat olla teidän seurassa,koska samaa uikutusta päivästä toiseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitteko lopettaa tuon paskan jaarittamisen,etsikää itselle uudet ystävät,jos he haluaisivat olla teidän seurassa,koska samaa uikutusta päivästä toiseen!
Miksi sinä edes käyt täällä. En ole tuo edellinen. Jos sinua häritsee muiden kirjoittelu niin älä lue. Vttuako täällä esität jotain pomoa.
- Anonyymi
7 vkoa sitten hän otti hatkat. Siitä asti olen tehnyt hidasta kuolemaa. Odotan vaan koska hän palaa jos palaa. ❤️
Sydän pyytää odottamaan. Järki on toista mieltä. - Anonyymi
Se oli pari viikkoa ennen hautajaisia.
Silloin sain viimeset moitteet. - Anonyymi
https://youtube.com/shorts/ATIj-vtw76g?si=Q83wyn9YHA_OAE0y
Näin viimeksi kuin himskatti kävin etsimässä sitä ja kun palasin kaikki oli menetetty
-Eddie - Anonyymi
Kaikki rakkaani ovat kuolleet.
- Anonyymi
Vuonna n .1985 elämäni rakkaus upeine rintoineen käveli vastaan Manskulla . Kysyen oletko aina kännissä . Oli kova isku sydämmeeni . edelleen rakastan M .kirjaimella alkavaa naista
- Anonyymi
Ei olla nähty enää
- Anonyymi
Johtuu sinusta kun et pysähdy enään yhtään ..Vaikka tyrin joka minua surettaa rajusti . Mutta raju rakastuminen tuon aiheutti . Eli pallo olisi sinulla ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johtuu sinusta kun et pysähdy enään yhtään ..Vaikka tyrin joka minua surettaa rajusti . Mutta raju rakastuminen tuon aiheutti . Eli pallo olisi sinulla ?
Niin tietysti.
- Anonyymi
Sinä olit suuttunut syystäkin minulle . Eli toivoisin ihana että jotenkin yhteyden saisimme !
- Anonyymi
Toimisin. Näyttäisin tissit.
- Anonyymi
Ei Multa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Multa.
Olipas sulta oli ihan varmasti oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas sulta oli ihan varmasti oli.
😂 Ois voinut olla, mutta ei tällä kertaa.
- Anonyymi
Jos olet M. alkuinen et niin ehkä julkisella paikalla ?
- Anonyymi
Juu tämä pelottaa itseäni miten möhlin itseni . Ja etten alkanut yrittämään edes häneen yhteyttä . Mutta pelkäsin jotta hän 16 v. kokisi minun ahdistelevan häntä . Anteeksi itselleni en pysty antamaan .
- Anonyymi
Yli 2 vuotta siitä on. Toimisin toisin tosiaankin
- Anonyymi
heinäkuussa
- Anonyymi
Näytit kamalalta silloin kaupassa 😬
- Anonyymi
Tiistaina
- Anonyymi
Ois voinu jonku peliliikkeen tehä. Ei muista kauanko,pari kolme vuotta.
- Anonyymi
En muista enää..
- Anonyymi
Varmaan olisin yhtä tyhmä ja toimisin samoin. Mutta jospa pystyisin olemaan toistamatta sitä.
- Anonyymi
Et pystynyt.
- Anonyymi
Muistan. Noin 4 viikkoa sitten , kohta 5. Olisin jättänyt sanomatta sen viimeisen lauseen.
- Anonyymi
Kauan sitten!❤️
Tottakai oon kaivannu, (märissä unissa), olemme vain eri puolella Suomea.
Hän (käsittääkseni) Ylämyllyn K-marketissa töissä.
Kertokkee vain Saril vain terkkuloisii !!
T: 🍒(mistelinoksa)😘 - Anonyymi
Joo. Tarkemmin katsoisin koska seuraavaa kertaa ei näytä tulevan. Mitä lähestymiseen tulee... En koe että olisin saanut rohkaisua siihen.
- Anonyymi
19.10.2025 nähtiin viimeksi. Meillä oli rauhallista läheisyyttä mutta aavistelin myös, että hylätyksi tulemisen pelko oli jo nostanut päätään. Ja aavistelin, että joku solmu oli alkanut syntyä. En tiedä miten olisi voinut toimia toisin. Kysyä jotain pelosta, puhua, kertoa, miten olisin osannut. Hänen pelkonsa oli jo herättänyt minun pelon. Tuo viimeisin tapaaminen oli hyvä ja rauhallinen, lämmin. Tulevaisuudessa tiedän oliko tämä etäisyys vain tauko ja näemme uudelleen ja alamme elää yhdessä vai oliko se viimeinen tapaaminen.
- Anonyymi
❤️🫂❤️🫂❤️
- Anonyymi
Miltä näyttää?
- Anonyymi
Harmittaa etten tajunnut lähestyä naista, vaikka merkit oli selvät. Nyt hänellä on joku toinen mies, luulisin. Niin kaunis hän on ja vietävissä. m>n
- Anonyymi
Mikset ota jos on vietävissä?
- Anonyymi
Mitä te miehet jäätte odottamaan, jos joku nainen oikeasti kiinnostaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä te miehet jäätte odottamaan, jos joku nainen oikeasti kiinnostaa?
Vinkkiä että naista kiinnostaa myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vinkkiä että naista kiinnostaa myös.
Sinä/hän kirjoitti, että merkit oli selvät. Oletan siis, että hän tiesi naisen kiinnostuksesta.
- Anonyymi
Miksi et ota selvää onko toista miestä? Ei kannata antaa heti periksi jos tunteita on, eikä varsinkaan jos vastapuolikin on ilmaissut niin.
- Anonyymi
Halatessa olisin painautunut ja pysähtynyt. Olisin nuuhkinut ja ajatellut, etten saa koskaan enää tuntea häntä. Olisin kyllä varmaankin myös itkenyt…onneksi en tiennyt, miten vahvasti olin loukkaantunut häneen ja, miten syvästi tunsin häntä kohtaan.
- Anonyymi
Oletko nainen vai mies ja milloin tämä tapahtui?
- Anonyymi
Hyvässä kunnossa jäi sinne hän
- Anonyymi
Jätit pois kyydistä??? No huh
- Anonyymi
Vuonna 1986 tai 1987. Tapaaminen oli hyvin lyhyt, toimisin eri tavalla, en laskisi häntä heti menemään jos vain onnistuisin pitämään hänet luonani.
- Anonyymi
20 votta sitten.
- Anonyymi
Liian liian pitkä aika. En ikinä uskalla sanoa mitä ajattelen. Siis ikinä
- Anonyymi
Tämä välillä, näitkö vai et missä ja milloin.
- Anonyymi
Pyytäisin suoraan anteeksi. Tiedän että hän kuuntelisi. Saisimme sovittua välit.
Mieheltä naiselle- Anonyymi
Uskaltaisitko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskaltaisitko?
Mitä pyytäisit anteeksi?
Naiselta
- Anonyymi
Syksyllä näin ohimennen kaduttaa etten pysähtynyt ajoin vain ohi.
Mieheltä- Anonyymi
Huomasin. Ehkä seuraavalla kerralla?
- Anonyymi
Loppusyksystä tuli vastaan. Lohduttaa, että hän on unikuvissani lähes joka yö. Hukkasin hänet unessa väkijoukkoon ja heräsin, kun huusin hänen kaunista lyhyttä nimeään
- Anonyymi
En laittaisi viestiä. Puhuisin suoraan ja sanoisin vaikka vaan pitäväni hänestä hyvin paljon ja arvostavani häntä.
- Anonyymi
Milloin näit viimeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin näit viimeksi
Tänään, aamulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään, aamulla.
Miksi et sanonut nyt aamulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et sanonut nyt aamulla?
Jep, olisi kai pitänyt, hetki olisi voinut olla sopiva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, olisi kai pitänyt, hetki olisi voinut olla sopiva.
Toisaalta asia ei ole ihan tuore. Tarvitsisi sensitiivisen hetken ja mielellään kahdenkeskeisen.
- Anonyymi
Tänään.
- Anonyymi
Torstaina näin. En toimisi. Olen tyytyväinen että pärjäsin niin hyvin.
Nainen - Anonyymi
Torstai ja en osaisi toimia toisin.
- Anonyymi
Ehkä lähtisin pois heti. Nyt tämän tiedon valossa näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä lähtisin pois heti. Nyt tämän tiedon valossa näin.
Etkö sitten lähtenyt? Mihin menit?
- Anonyymi
Perjantai. Joka kerta mua harmittaa se, etten mä uskalla enemmän. Mut musta tuntuu, et pian mä oon valmis selvittämään tämän. 😊
- Anonyymi
1992
- Anonyymi
Tein kaiken minkä sydän vaati tekemään, kohteliaalla ja mahdollisimman huomaamattomalla tavalla.
https://www.youtube.com/watch?v=-iPU7dGTWwU&list=RD-iPU7dGTWwU&start_radio=1 - Anonyymi
Mikään ei mene niin usein ja peruuttamattomasti hukkaan kuin päivittäin tarjoutuva tilaisuus. Olisi pitänyt ottaa etäisyyttä että olisimme ymmärtäneet toistemme arvon.
- Anonyymi
Vuosia sitten. Ilmeensä oli huvittunut ja pelkkä kiitos ei tuntunut kattavan sitä, mitä hän oli tehnyt hyväkseni, mutta jokin siinä, miten hän seisoi täydellisen liikkumattomana yön tiivistyessä ympärillämme sai minut epäröimään puhua enempiä, sai minut haluamaan pois tilanteesta.
- Anonyymi
2003
- Anonyymi
Olisikohan monien ihmisten pitänyt erakoitua ennalta ? Kun tulee näitä tappavia sydänsuruja kun rakastuu ja kaikki menee mönkään . Niin nämä pettymykset eivät mielestä lähde mitenkään .
- Anonyymi
Vastaus poistui mutta tämä voisi osua. Joskus muistellut että siitä on jo noin kauan kun on nähty.
- Anonyymi
2013
- Anonyymi
17
- Anonyymi
Nainen päättää...
- Anonyymi
Päättää päivät
- Anonyymi
Alkaa pitkä pimeä yö
- Anonyymi
24h?
- Anonyymi
Kolme vuotta sitten. Kyllä toimisin - olisi pitänyt jäädä kainaloon.
- Anonyymi
Oletko nainen vai mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nainen vai mies?
Nainen.
- Anonyymi
Varmaan palaisin takaisin sisälle ja sanoisin kuinka paljon rakastan...
- Anonyymi
Etkö voi ottaa yhteyttä?
Olen siis sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö voi ottaa yhteyttä?
Olen siis sivustaKyllä kai voisin. Olen lähes varma, että teenkin sen. Kaipaan liikaa.
- Anonyymi
Yli viikko jo no huh huh!
- Anonyymi
Get use to it!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Get use to it!
😳🥺 itketätkö sinä minua 🥹😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😳🥺 itketätkö sinä minua 🥹😂
En.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En.
Okei ☺️🕺🏻💃🏻
- Anonyymi
Puoli vuotta sitten.
- Anonyymi
Eilen/viime yönä. Ei ehditty jutella, se jäi vähän harmittamaan mutta tervehdimme ja hymyilimme toisillemme kuitenkin, se on pääasia ☺️
- Anonyymi
Oih
Olitteko baarissa tai jotain?
- Anonyymi
Menneisyyttä ei voi muuttaa, mutta nykyisyyteen voi vaikuttaa. Siksi on suunnitelmana muuttaa tänään suuntaa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1392763Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2692370Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?261446- 1151112
- 981085
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041033Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13972Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La57871Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.62834Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.282820