Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva.
No eihän se kasva, kun työeläkeloiset varastaa työntekijöiden rahat, ja jemmaavat ne vielä sukanvarteen.
Tuolle on tehtävä loppu ja siirrettävä kaikkien eläkkeiden maksaminen Kelaan.
Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
49
3958
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Perujen trollitehtaalta juttua taas.
- AnonyymiUUSI
Joka päivä. Ja lukuisia aloituksia. Elämä on siinä heillä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Persut pettää aina.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Työeläkeloiset loisii joka päivä palkansaajien rahoilla.
Ja näkevät persuja kaikkialla. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Työeläkeloiset loisii joka päivä palkansaajien rahoilla.
Ja näkevät persuja kaikkialla.EI OLE MITÄÄN LOISIJOITA, PAITSI SINÄ ITSE!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
EI OLE MITÄÄN LOISIJOITA, PAITSI SINÄ ITSE!
Mihin ne 27,5 miljardia euroa ryövätään vuosittain?
Aivan, työeläkeloisintaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mihin ne 27,5 miljardia euroa ryövätään vuosittain?
Aivan, työeläkeloisintaan.Tuttu trollialoitus ja työeläkeläiset kohteena, se siitä eli katso edelliset samanlaiset ketjut, löytyy vähintää yks per kuukausi, haukotus.
- AnonyymiUUSI
Hyvä aloitus, kiitos.
- AnonyymiUUSI
Mitä aloittaja aikoo tehdä 67 vuotiaana?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä aloittaja aikoo tehdä 67 vuotiaana?
Ai mitä tekisi 40 vuoden aikana kertyneillä rahoilla, joita viedään 1000 euroa vuodessa.
Eli puoli miljoonaa euroa.
Voisihan niillä vaikkapa rahoittaa elämää ja pitaa Suomen talouden rattaat pyörimässä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai mitä tekisi 40 vuoden aikana kertyneillä rahoilla, joita viedään 1000 euroa vuodessa.
Eli puoli miljoonaa euroa.
Voisihan niillä vaikkapa rahoittaa elämää ja pitaa Suomen talouden rattaat pyörimässä.Entä kun et saa mitään tuloa kun jäät eläkkeelle?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entä kun et saa mitään tuloa kun jäät eläkkeelle?
Ai onko Kela lakkautettu 40 vuoden kuluttua?
- AnonyymiUUSI
Osaksesi työeläke se tulee sinullekin, jos edes töitä teet. Aloituksestasi päätellen et tee töitä. Kustannamme juuri kaltaistesi loisten toimeentulotuet.
Tiedoksesi, että Petteri Orpo (kokoomus) ei ole vieläkään palauttanut Eläkerahastosta nostamaansa MILJARDIN "lainaa" ja uhkasi aloittaa joka vuotisen Eläkerahaston "tulouttamisen" per 100 miljoonaa vuosi.
Kohta taas leikataan toimeentulotuestasi, tekeekö kivaa ?- AnonyymiUUSI
Miksi palkansaajien rahat kiinnostaisi jotakuta kuka ei ole työelämässä?
Logiikkasi on hieman outo.
Yrittäjäthän kyllä alivakuuttavat itsensä eläkemaksujen osalta, ja erotuksen kustantaa valtio.
- AnonyymiUUSI
Eipä näytä olevan vielä aloittajalle kertynyt elämänkokemusta että tietäisi tavan ihmisen eläketuloista mitään . lähinnä tukiloisen katkeralta tilitykseltä kuulostaa , toki eläkekatto olisi paikallaan ilmanmuuta .
- AnonyymiUUSI
Ai. Eli eläkeyhtiöt maksaisivat ne rahat töissäkäyville? Yksinkertainenko olet?
- AnonyymiUUSI
Millä alottaja aikoo sitten eläkkeellä elää, kun tuhlaisi palkkarahat kuitenkin turhuuteen ja eläkkeelle jäädessä tilisi olisi tyhjä? Kelan tuillako ja kuka ne sinulle maksaisi.
- AnonyymiUUSI
Kansaneläkelaitos on kait perustettu alun perin juurikin eläkkeiden maksamista varten. Nykyään sielä luukulta maksetaan kyllä paljon muutakin huuhaata aina lapsilisistä alkaen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kansaneläkelaitos on kait perustettu alun perin juurikin eläkkeiden maksamista varten. Nykyään sielä luukulta maksetaan kyllä paljon muutakin huuhaata aina lapsilisistä alkaen.
Sanoo lapseton.
- AnonyymiUUSI
Vuonna 2024 Suomen eläkemaksut olivat yhteensä 40,2 miljardia euroa, joista työeläkkeitä maksettiin 36,4 miljardia euroa ja Kelan eläkkeitä 2,7 miljardia euroa. Miten tuo olisi mahdollista, jos joku ei sijoittaisi rahoja tuottavasti.
- AnonyymiUUSI
Työntekijöiden palkkasummasta kiskaistiin 27,5 miljardia euroa.
Kyllähän MUIDEN rahoilla osaa elää kuka tahansa. - AnonyymiUUSI
Kun vaan ajatellaankaan, mitä kuluu puolustusmenoihin, Natoon, Ukrainan avustamiseen ja yltympäri maailmaa jo velkarahaakin, ettekö huomaa, suomalaisia usutetaan jo toisiaan vastaan ? Ja kuitenkin vain rahojen loppusijoitus on tärkeä. Sieltähän on putsaus aloitettava. Kokoomuslaisesta politiikasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Työntekijöiden palkkasummasta kiskaistiin 27,5 miljardia euroa.
Kyllähän MUIDEN rahoilla osaa elää kuka tahansa.Olet säälittävä yksinkertainen ihminen . Yritä päästä töihin joista maksettavalla palkalla pärjäät . Ei kateus sinua elätä .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet säälittävä yksinkertainen ihminen . Yritä päästä töihin joista maksettavalla palkalla pärjäät . Ei kateus sinua elätä .
Myöhäistä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet säälittävä yksinkertainen ihminen . Yritä päästä töihin joista maksettavalla palkalla pärjäät . Ei kateus sinua elätä .
Sinä olet varas. Loisit palkansaajilta varastamillasi rahoilla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet varas. Loisit palkansaajilta varastamillasi rahoilla.
Ei ole mitään työeläkeloisia! Eikä työeläkeläiset mitään sulta varasta. Mene ite töihin ja tee työura niin saat aikanaan työeläkettä itsekin, tosin sitten sulle tullaan ilkkumaan että olet varas ja loinen, miltä se sitten sinusta tuntuu??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään työeläkeloisia! Eikä työeläkeläiset mitään sulta varasta. Mene ite töihin ja tee työura niin saat aikanaan työeläkettä itsekin, tosin sitten sulle tullaan ilkkumaan että olet varas ja loinen, miltä se sitten sinusta tuntuu??
Meistä kahdesta minä teen töitä ja sinä loisit minun rahoillani.
Mahdat olla ylpeä itsestäsi?
- AnonyymiUUSI
Päivän trollausaloitus työeläkeläisiä vastaan, huomenna sitten taas uusi jne. jne.
- AnonyymiUUSI
Sama tyyppi asialla päivästä toiseen.
- AnonyymiUUSI
Eläkkeellä olisi aikaa kuluttaa ja ostaa palveluita.
- AnonyymiUUSI
Jos on enää terve.
- AnonyymiUUSI
Palkan saaja ? Tiedätkö miten järjestelmä on luotu toimivaksi koska alkumetreillä ei ole ollut suunnatonta fyrkkakasaa mistä ne on aloitettu maksaa . Ota selvää äläkä kitise sillä samoin perustein sinunkin eläkkeesi maksetaan .
- AnonyymiUUSI
Inisee työeläkeloinen.
Työntekijä on palkkasummansa ansainnut ITSE.
Saa sitten säästää vuosikymmenten päähän halutessaan. Omat rahat saa vaikka polttaa kaminassa.
Nykyiset nuoret eivät tule koskaan millekään eläkkeelle edes pääsemään, koska maalitolppia siirellään koko ajan.
Pydamidihuijaus nimeltään työeläkejärjestelmä lakkauteetaan, ja työeläkevaroilla maksetaan pois valtion velka. Jatkossa eläkkeet maksetaan Kelan kautta. - AnonyymiUUSI
Älä viisastele, tietoa on saatavissa. Se, miten järjestelmä on alkujaan luotu ja miten se nykyisin toimii, ovat nekin kaksi eri asiaa.
Ja muuten, mm. vanhaa syytinkijärjestelmää voidaan pitää varhaisena työeläkejärjestelmän edeltäjänä vaikka siinä rahan saattoi korvata esim. saajalle asuinpaikkaoikeus, ehkä polttopuut ja ruokavarat sekä vuosittain annettava vaatekerta.
- AnonyymiUUSI
LOPETA HETI TUO TYÖELÄKELÄISTEN HAUKKUMINEN JA HERJAAMINEN!!!
Kun itse tulet siihen ikään että olet eläkkeellä niin alat tietenkin mankumaan työeläkettä! Eikä nykyiset työeläkeläiset ole mitään varkaita eikä loisia, SINÄ se pahin loinen olet!!- AnonyymiUUSI
Sinä varastat palkkasummastani jokainen kuukausi tonnin.
Olet minulle palveluksia velkaa sen rahan edestä. Tulet pesemään molemmat automme, teet talvella lumityöt ja kesällä leikkaat pihamaalta nurmikon.
- AnonyymiUUSI
Hyvä, että Suomen johto on viisaampaa. Näillä ohjeilla Suomi olisi konkurssissa hyvin pian. Vai Kelan maksettavaksi....
- AnonyymiUUSI
Nyt on kyllä maailman röyhkein ja ilkein aloitus, mikä osoittaa kaiken huipuksi täydellistä tietämättömyyttä asioista!!
Työeläkkeet ovat jokaisen omalla työllä ansaittua rahaa, eikä mikään etuus! Kunhan aloittajakin on ensin tehnyt yli 40 vuotisen työuran kaikkine maksuineen, niin antakoon sitten eläkkeensä "köyhille" jos siltä tuntuu!!!- AnonyymiUUSI
On teillä työeläkeloisilla otsaa haukkua meitä, ketkä teidät pummit elättää.
- AnonyymiUUSI
Suomen talous on jo romahtanut, raju velkaantuminen ja kusettajien pyörittämä LEIKKAUS-rumba on sen seurausta.
Olen yrittänyt kertoa teille, mistä tämä johtuu, mutta ilmeisesti ei haluta menevän perille, ....
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19160498/rikkaiden-tulotietojen-salailu-on-viety-aarimmilleen--emme-voi-enaa-puhua-quotavoimmuudestaquot-(haans) - AnonyymiUUSI
Eläkekulut voisi tuplata pari kertaa
niin se pistäisi pyörät pyöriin taloudessa
niillä on aikaa tuhlata sitä rahaa ja käyttää
Suomen talous lähtisi nousuun kun raketti eikä tarttisi valittaa .
Tekisit sinäkin työtä etkä valittaisi täällä että kuinka huonosti eläkkeellä menee, vaan Koita hankkia se että kuinka hyvin eläkeläisillä menee,
se edustaisi jaloa luonnetta, iloksi kaikille. - AnonyymiUUSI
Ihanaa kun ilman yhdenkään päivän katkoa teki töitä 43 vuotta ja 3 kk ja sitten sai eläkkeen!
Toki omalla alallani tuon 1,5% kertymä ei isoja summia kerryttänyt ainakaan uran alkupäässä. Mutta esimiestyössä yli 30 vuotta toi kuitenkin eläkkeen , jolla pärjää, vaikka onkin puolet ansiotuloista!
On hienoa, että on ollut mukana maamme rakentamisessa! Verot ja maksut keskituloiselta aina taksojen mukaan, verokirjalla ja ajoissa. ei vilunkipeliä!
Kela- tukea olen nauttinut niinkuin me kaikki. Olen saanut lapsilisää, tuettua opintolainaa,opintorahaa ja äitiyspäivärahaa!
Asunto rahoitettiin pankkilainalla, päiväkodin maksut ylimmän taksan mukaan. Olen maksanut työttömyysvakuutusmaksua ilman päivänkään työttömyyttä, eläkevakuutusmaksua ja luopunut osasta lomarahojani jotta Suomi saadaan nousuun.
Toivon onnea ja menestystä tuleville päättäjille paremman maailman tekemiseen! - AnonyymiUUSI
Et näytä ymmärtävän kovinkaan paljoa.
- AnonyymiUUSI
En saa kunnon palkkaa, olen matalapalkkainen joten eläkkeenikin on aikanaan matala.
Ja inhoan totisesti Vihreiden Atte Harjannetta, eläkeläisvihaajaa.- AnonyymiUUSI
Atte on minun idoli. Ymmärtää sen, että nuoremmat sukupolvet tarvitsevat rahansa oman elämänsä viettämiseen. Maksakoot työeläkeloiset itse oman pötköttelynsä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Atte on minun idoli. Ymmärtää sen, että nuoremmat sukupolvet tarvitsevat rahansa oman elämänsä viettämiseen. Maksakoot työeläkeloiset itse oman pötköttelynsä.
Loisimalla sosiaaliturvalla, jonka me työssä käyneet olemme veroilla tuottaneet. Eli pala helvetissä ja Atte myös.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Loisimalla sosiaaliturvalla, jonka me työssä käyneet olemme veroilla tuottaneet. Eli pala helvetissä ja Atte myös.
Kaltaistesi kusipäiden takia tuolle laitetaan loppu ja sinä joudut kerjuulle.
Muahahahhaah. Nauran paskaista.
Naurattaa puoli kuollut kääkkäkerjäläinen anomassa armoa. Jes!
- AnonyymiUUSI
Mitä ihmettä on työeläkeloisija? Tarkoitatko ihmisiä jotka on paiskineet töitä 16v asti ja nyt ovat ansaitulla eläkkeellä? Hyvänen aika! Miten he muka ovat loisijoita? Tämä aloitus taisi taas olla sellanen provokaatio.
- AnonyymiUUSI
Varsinkin, kun varoja on kuulemma yli 200 miljardia.
LOISIJAT löytyy täältä :
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19160498/rikkaiden-tulotietojen-salailu-on-viety-aarimmilleen--emme-voi-enaa-puhua-quotavoimmuudestaquot-(haans)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä9510947Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on14510254- 258001
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776454Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.455436- 735021
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1404299Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai194183Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas493958Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1313554