Mikä kaivinkoneesta Bröyt X2 painosta, pituus, hv jne...
Bröytin tiedot???
6
2601
Vastaukset
- T.kesseli
Ei tosin minun, että tämä ei ole mainos.
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=343357&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?page=6@sortCol=@ord=@id_vehicle_type=15@id_make=@id_model=@id_car_type=@id_fuel_type=@pfrom=@pto=@yfrom=@yto= - Vili
Niin paluupostissa tulee kaikki tiedot.
- Wanhan kaivaja
1968 - 1972 vuodelta
- Vha pieru
Wanhan kaivaja kirjoitti:
1968 - 1972 vuodelta
Eiköhän Brøyt X2:ssa ollut Perkinsin kone mallia 4-154? Tehoa 62 hv tai jotain sinne päin - ei todellakaan sen enempää. Ihmeteltävän rivakka se värkki oli silti kaivamaan! Liikkuminen sitten oli sitten mitä oli (toki kiinni kuskin taidoista enemmän kuin monessa muussa koneessa).
Työpaino 12 tonnin hujakoilla.
Normaali kuokkakauha taisi olla tuollaista 600 litran luokkaa?
Eräätkin kauhan kynnet olen kunnostushitsannut joskus 60-luvun lopulla, mutta tahtoo muisti pätkiä jo näin vanhemmiten enkä suinkaan osaa tarjoilla muisteluksiani mitenkään ehdottomina totuuksina.
Varsinaiset Brøyt X2 -ajokokemukseni jäävät varmaankin pariin sataan liikuteltuun maakuutioon.
X2:n jälkeen tulivat vielä X20 ja X21. Taisipa niiden myötä alkaa saada myös tela-alustaisena mallina? Moottorissakin saattoi olla jo hotua vähän enemmän.
Sandvik Tamrock A/S varmaankin väsää Brøytejä yhä edelleen (ostettuaan vekottimet jossakin vaiheessa Søylandin veljeksiltä). Etusijalla tuotannossa ovat nykyäkseensä X2-mallia järeämmät pistokauhavarusteiset sähkökäyttöiset mallit kaivoskäyttöön, sikäli kuin olen ymmärtänyt. - Wanhan kaivaja
Vha pieru kirjoitti:
Eiköhän Brøyt X2:ssa ollut Perkinsin kone mallia 4-154? Tehoa 62 hv tai jotain sinne päin - ei todellakaan sen enempää. Ihmeteltävän rivakka se värkki oli silti kaivamaan! Liikkuminen sitten oli sitten mitä oli (toki kiinni kuskin taidoista enemmän kuin monessa muussa koneessa).
Työpaino 12 tonnin hujakoilla.
Normaali kuokkakauha taisi olla tuollaista 600 litran luokkaa?
Eräätkin kauhan kynnet olen kunnostushitsannut joskus 60-luvun lopulla, mutta tahtoo muisti pätkiä jo näin vanhemmiten enkä suinkaan osaa tarjoilla muisteluksiani mitenkään ehdottomina totuuksina.
Varsinaiset Brøyt X2 -ajokokemukseni jäävät varmaankin pariin sataan liikuteltuun maakuutioon.
X2:n jälkeen tulivat vielä X20 ja X21. Taisipa niiden myötä alkaa saada myös tela-alustaisena mallina? Moottorissakin saattoi olla jo hotua vähän enemmän.
Sandvik Tamrock A/S varmaankin väsää Brøytejä yhä edelleen (ostettuaan vekottimet jossakin vaiheessa Søylandin veljeksiltä). Etusijalla tuotannossa ovat nykyäkseensä X2-mallia järeämmät pistokauhavarusteiset sähkökäyttöiset mallit kaivoskäyttöön, sikäli kuin olen ymmärtänyt.kiitos tiedosta....
- Vili
Ensimmäiset tiedot on mulla vuosimallista -64 x2 Koneen möi Wihuri OY hintaan 63.860 mk.Moottorivaihtoehdot olivat ilmajäähdytteinen 3syl.Ruston 3 Yda 47hv.Bolinder 1113T 51hv.Perkins 270D 56hv.Paino kuokkakauhalla 8700kg.Kaivuusyvyys 3600mm.VM-67 oli Perkins 6-354 83hv.Paino oli noussut 9200 kiloon ja hinta 79.000mk.Vuonna -75 tuli x20,siinä oli jo painoa 12.1 t.ja hevosvoimat samalla Perkinsillä 92.Edustus oli siirtynyt Sigmalle ja hinta 243.900mk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760