Jollain sivustolla oli tämän kaverin nimi ja kuva vuotanut esille.
Onko jossain vielä esillä? Taisi olla naapurini miehiä.
Peitemies "Seppo" tapauksessa Auer
13
523
Vastaukset
- Anonyymi
Terkut vaan "Sepolle"! Vaikka et mikään parkettien partaveitsi ollut niin parhaasi yritit.
- Anonyymi
Näiltä pitäisi ihan oikeesti kaikilta poliisien rikollisilta viiltää kurkkuja auki massatapahtumissa kansalaistorilla!!!!!!0
- Anonyymi
Näitä olisi oikeudenmukaista tappaa. Palkkamurhilla, äitien nussimisilla, millä tahansa!
- Anonyymi
Poliisisin tutkinnan johtaja ryssi tään asian .....Se 100% totuus ..Vale sepolla hämätään totuutta....
- Anonyymi
Edelliseen suomi on pikku venäjä. Poliisi valehtelee....
- Anonyymi
Homo tutkimus ja uskonnollisten epämääräiset todistukset viittaavat ääriuskonnolliseen murhaajaan ulvilassa heitä on poliisissa, lääkäreissä ym....
- Anonyymi
olihan oksettavan ja alaarvoisen tuntuista poliisitoimintaa. kun laitetaan urkinta tarkoitksessa poliisin "ketale" jospa pääsis suhteeseen epäillyn kanssa siis naida ja nussismaan . Epäilty oli varmaankin aika tavalla pois tolaltaan ja normaalista elämän tasapainosta ( ties vaikka olis päässytkin) likaisisn konstein sukupuolisuhteeseen) ja saisi todisteellista puhuttelulla tms. arvoa esitutkintaa vartn, että on ihmellistä että korkein poliisijohto tai jopa ministeri taso ole tämän kaltaiseen poliisitoimintaan puttunut edes jälkikäteen , Tämäkn kuvastaa hyvin poliisin ja valvonnan moraalia ja, eettisiä arvoja sekä yleistä sivystystä, sekä muita elämän arvoja ja kaikki asiaa seuranneet ja sivistynet kansalaiset tämän ymmärtää
- Anonyymi
ei tarvi ihmetellä jos kansalaisten suuri ja laaja vihamielisyys voimistuu ja kohistuu poliisiin ja se ei vaan hellitä. Kansalaiset ovat vihaisia ja katkeria poliisille ja syytä ei ole vaikea löytää
- Anonyymi
Varmaan tarkoitit petimies. Suomen oikeus laitos iso vitsi.Varmaan10 v menee-....Perse aukinen kansa maksaa
- Anonyymi
julkistakaa jo helvetin joutuin , jos tiedätte tuon Sepoksi sanotun "rakastajan"oikean nimen niin siitähän se hyvä uutinen saadaan ja sivuaa poliisiherrojen moraalia ja eettisten arvojen ja ihmisyyyden puutetta.
- Anonyymi
Vale sepolla yritetään peittää poliisin tekemää rikosta.
- Anonyymi
Oikea peitepoliisi juu paljastui AA:lle melkein heti, ei mennyt ihan putkeen Sepolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501