mistä hyvä valmis laituri
valmis laituri
13
312
Vastaukset
- Anonyymi
savorak sieltä tukevat laiturit
- Anonyymi
kyllä laatu tuotteet
- Anonyymi
Tule kokemaan Savorakin laiturit luonnollisessa ympäristössä
Esittelyaltaamme on nyt valmis ja varusteltu – kaikki kaiteet, valot, penkit ja lisävarusteet ovat paikoillaan. Nyt sinulla on mahdollisuus tutustua laitureihimme aidossa käyttöympäristössä suoraan tehtaallamme Rantasalmella.
Tervetuloa kokemaan, miltä Savorak-laituri tuntuu käytössä – astu laiturille, istahda penkille, testaa tukevuutta ja näe yksityiskohdat itse.
Paikan päällä sinua palvelevat kokeneet asiantuntijamme, jotka auttavat valitsemaan juuri sinun rantasi olosuhteisiin sopivan laiturin ja varustelun.- Anonyymi
täytyy kehua hyvät on tuotteet !
- Anonyymi
Tervetuloa kokemaan, miltä Savorak-laituri tuntuu käytössä – astu laiturille, istahda penkille, testaa tukevuutta ja näe yksityiskohdat itse.
- Anonyymi
Valmis laituri !!
- Anonyymi
Tule kokemaan Savorakin laiturit luonnollisessa ympäristössä
Esittelyaltaamme on nyt valmis ja varusteltu – kaikki kaiteet, valot, penkit ja lisävarusteet ovat paikoillaan. - Anonyymi
Ei, ei ja vielä kerran ei! Hyvää laituria kannattaa kysellä Sulkavankosken myllyn rannan tuntumassa, tai vaikka Kyläpirtin kahvilassa. Sieltä ne hyvät laiturit tulee!
- Anonyymi
Tuohon aikaan oli Heinola ja Heinolan maalaiskunta. Molemmilla oli oma tekninen varikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohon aikaan oli Heinola ja Heinolan maalaiskunta. Molemmilla oli oma tekninen varikko.
Tuohon aikaan oli paljon yrittäjiä, joilla on edelleen toimintaa yli kuntarajojen. Sinne ne hyvät laiturit menneet on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohon aikaan oli paljon yrittäjiä, joilla on edelleen toimintaa yli kuntarajojen. Sinne ne hyvät laiturit menneet on.
Uusia laitureita pitkin rantoja
- Anonyymi
Tää on hauska, olisi kiva tietää ? Mikä ja mistä laituri katosi ja minne ? Kenen ja kuka ?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1257679Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26704911Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243214- 531357
Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381337Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1001280Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1651203- 191037
Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi55993Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si27883