oli aika vanha ja lihava huusin en taia sano tule uittaa kyrpääsi no jos sitte. työntelin siään ja nainen sai monta orkkua sittten panin takaa ja runkkasi suihin. sano jo riittää mee kotiis mutta menin kauppaa ja ostin kaikenlaista.
nainen avasi ikkunan ja huusi mulle tule tule poika nussimaan
24
2999
Vastaukset
- Anonyymi
Miten vanha olit? Onko tästä kauan aikaa? Olen mies
- Anonyymi
Trololoo ääliöt
- Anonyymi
Asuin joskus Vaasassa eräässä rivitalossa ja mun seinänaapurina itseni vähän vanhempi viinaan menevä helppo nainen. Tuli tuota huorahtavaa naista nussittua välillä yli omien tarpeiden mutta otin kaiken ilon irti ja nussin kun vierasta sikaa ja aina kortulla. Vartaloltaan siro ja elämäntavoista riippumatta ihan ok nainen ja huolehti kyllä siisteydestään mutta viina maistui. Mitä irstaampaa seksiä hänelle annoin sen kiimaisemmaksi nainen meni. Välillä naitiin aamu varhaisella ja toisinaan keskellä yötä hänen baarikierroksen jälkeen. Oli taitava ottamaan suihin ja tarjosi nöyrästi itsensä naitavaksi. Mällit sai roiskia vaikka naamalle ja kutsui naidessa itseään mun pieneksi panopuuksi. Nyttemmin valitettavasti aika hänestä jättänyt ja meidän panoista aikaa noin 15 vuotta.
- Anonyymi
Taidatte olla kaikki vielä neitsyitä oikeassa elämässä..
- Anonyymi
oon saanu moelta varmaa sun vaimoltaskii siltä taisi saada tipparin naimahommat on tuttui mulle ja siksi naiset huutelee perää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon saanu moelta varmaa sun vaimoltaskii siltä taisi saada tipparin naimahommat on tuttui mulle ja siksi naiset huutelee perää
Eunukin löpinöitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eunukin löpinöitä
Mitäs eunukki löpiset. Osaatko muuten edes kirjoittaa enempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs eunukki löpiset. Osaatko muuten edes kirjoittaa enempää.
Sää mää ja bää löpisee buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää löpisee buaahaa
Hähähää mitäs löpiset buaahaa.
- Anonyymi
Tapahtuiko Lapissa? siellä on vähän tuon tyylistä meininkiä.
- Anonyymi
Hieno tarina. Mitä kaikkea ostit?
- Anonyymi
no tupakkaa ainaskii ja varmaa vessapaperii ja sit paikoja kumi saappaa korjaanisee ja voiha olla et maksa laatikoa ja piimä oli muute kemis joku kysy ja tiesi ootko käyny samas paikas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no tupakkaa ainaskii ja varmaa vessapaperii ja sit paikoja kumi saappaa korjaanisee ja voiha olla et maksa laatikoa ja piimä oli muute kemis joku kysy ja tiesi ootko käyny samas paikas
Uskottavaa settiä. Pohjolan meijerin ab piimä on vähän mautonta ni kannattaa sitte muita valmistajia kokeilla noniin ei mulla muuta palataan
- Anonyymi
Varman tapahtui Kemissä, siellä on just tollaisia naisia. Vetää kalsarikännit ja huutelee ikkunasta nussimaan.
- Anonyymi
Voi olla torniossa. samalainen paikka.
- Anonyymi
Maaseutukunnissa tuota tapahtuu joka puolella Suomea. Joko kalsarikännit tai baarista joku heittää baarivalaan kotiinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maaseutukunnissa tuota tapahtuu joka puolella Suomea. Joko kalsarikännit tai baarista joku heittää baarivalaan kotiinsa.
Joo ei tuollaista Manskulla tapahdu. Syntyisi liian pitkä jono ovelle jos ikkunasta huutelis naimakutsuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole koskaan huudellut noin, mutta maaseutukunnissa kannattaa pyörähtää kapakoissa, jos haluaa naista. Todella helposti löytyy aivan tasokasta naista, kun olet uusi muukalainen paikkakunnalla. Saat valita otatko nuorta, vanhaa tai siltä väliltä. Kiitos maakuntien naiset, jotka viihdytätte reissaajia! ❤️
- Anonyymi
Naapuruston yhteinen helvetin halukas panopuu on yhteinen ilo. Meitä on kasvava miesporukka, jotka kaikki vuoroin nussitaan yhtä nuorempaa viinalle persoa naista naapurustosta. Juomaa mukaan ja kylään. Yhtenä iltana viisi meistä vieraili naisen luona vuorotellen. Olihan se loppuillasta hirveässä humalassa, mutta niin vain se halusi nussia edelleen.
- Anonyymi
Huuteliko päissään ikkunasta tule tule poika nussimaan? Meinaan että olisko sama tapaus josta aloittaja kirjoitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huuteliko päissään ikkunasta tule tule poika nussimaan? Meinaan että olisko sama tapaus josta aloittaja kirjoitti.
Niinku moni sano noita ikkunasta päissään huutelijoita on nii paljon varsinkinn lapissa että ei tarvii olla sama
- Anonyymi
Olipa kiihkeä tarina minä kiihotuin ja tuli mielee kun ajon entistä heilaa takkaa pellolla ja huusin sille että tule tyttö sylliiniin mie soan härkiä sinnuu
- Anonyymi
Mitäs teit,vedit tietenkin kätees.
Menit sitten kauppaan ja ostit pari punaista tikkunamia.- Anonyymi
vejin vejin pitkin jortikkaa siinä juosstessa heila piä karkkuu mutta kake tuli vastaa hirvosen kake kake tykkää miehistä ja se halusi puristella miu jortikkaa sit juostii toisee suuntaan mie eellä ja kake omaa jortikkaasa runkaten perässä mut sitte se sai miut kii ja veti miu housut alas ja tekipä tuo mitä halusiki
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/1181242220v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.634972Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu1564434Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d24654188- 1184118
- 733754
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint542843Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras242793- 572069
Kauhea ikävä iski
Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko211687