nainen avasi ikkunan ja huusi mulle tule tule poika nussimaan

Anonyymi-ap

oli aika vanha ja lihava huusin en taia sano tule uittaa kyrpääsi no jos sitte. työntelin siään ja nainen sai monta orkkua sittten panin takaa ja runkkasi suihin. sano jo riittää mee kotiis mutta menin kauppaa ja ostin kaikenlaista.

24

2999

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten vanha olit? Onko tästä kauan aikaa? Olen mies

• Anonyymi

Trololoo ääliöt

• Anonyymi

Asuin joskus Vaasassa eräässä rivitalossa ja mun seinänaapurina itseni vähän vanhempi viinaan menevä helppo nainen. Tuli tuota huorahtavaa naista nussittua välillä yli omien tarpeiden mutta otin kaiken ilon irti ja nussin kun vierasta sikaa ja aina kortulla. Vartaloltaan siro ja elämäntavoista riippumatta ihan ok nainen ja huolehti kyllä siisteydestään mutta viina maistui. Mitä irstaampaa seksiä hänelle annoin sen kiimaisemmaksi nainen meni. Välillä naitiin aamu varhaisella ja toisinaan keskellä yötä hänen baarikierroksen jälkeen. Oli taitava ottamaan suihin ja tarjosi nöyrästi itsensä naitavaksi. Mällit sai roiskia vaikka naamalle ja kutsui naidessa itseään mun pieneksi panopuuksi. Nyttemmin valitettavasti aika hänestä jättänyt ja meidän panoista aikaa noin 15 vuotta.

• Anonyymi

Taidatte olla kaikki vielä neitsyitä oikeassa elämässä..

• Anonyymi

oon saanu moelta varmaa sun vaimoltaskii siltä taisi saada tipparin naimahommat on tuttui mulle ja siksi naiset huutelee perää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oon saanu moelta varmaa sun vaimoltaskii siltä taisi saada tipparin naimahommat on tuttui mulle ja siksi naiset huutelee perää

Eunukin löpinöitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eunukin löpinöitä

Mitäs eunukki löpiset. Osaatko muuten edes kirjoittaa enempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs eunukki löpiset. Osaatko muuten edes kirjoittaa enempää.

Sää mää ja bää löpisee buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sää mää ja bää löpisee buaahaa

Hähähää mitäs löpiset buaahaa.

• Anonyymi

Tapahtuiko Lapissa? siellä on vähän tuon tyylistä meininkiä.

• Anonyymi

Hieno tarina. Mitä kaikkea ostit?

• Anonyymi

no tupakkaa ainaskii ja varmaa vessapaperii ja sit paikoja kumi saappaa korjaanisee ja voiha olla et maksa laatikoa ja piimä oli muute kemis joku kysy ja tiesi ootko käyny samas paikas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no tupakkaa ainaskii ja varmaa vessapaperii ja sit paikoja kumi saappaa korjaanisee ja voiha olla et maksa laatikoa ja piimä oli muute kemis joku kysy ja tiesi ootko käyny samas paikas

Uskottavaa settiä. Pohjolan meijerin ab piimä on vähän mautonta ni kannattaa sitte muita valmistajia kokeilla noniin ei mulla muuta palataan

• Anonyymi

Varman tapahtui Kemissä, siellä on just tollaisia naisia. Vetää kalsarikännit ja huutelee ikkunasta nussimaan.

• Anonyymi

Voi olla torniossa. samalainen paikka.

• Anonyymi

Maaseutukunnissa tuota tapahtuu joka puolella Suomea. Joko kalsarikännit tai baarista joku heittää baarivalaan kotiinsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maaseutukunnissa tuota tapahtuu joka puolella Suomea. Joko kalsarikännit tai baarista joku heittää baarivalaan kotiinsa.

Joo ei tuollaista Manskulla tapahdu. Syntyisi liian pitkä jono ovelle jos ikkunasta huutelis naimakutsuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei ole koskaan huudellut noin, mutta maaseutukunnissa kannattaa pyörähtää kapakoissa, jos haluaa naista. Todella helposti löytyy aivan tasokasta naista, kun olet uusi muukalainen paikkakunnalla. Saat valita otatko nuorta, vanhaa tai siltä väliltä. Kiitos maakuntien naiset, jotka viihdytätte reissaajia! ❤️

• Anonyymi

Naapuruston yhteinen helvetin halukas panopuu on yhteinen ilo. Meitä on kasvava miesporukka, jotka kaikki vuoroin nussitaan yhtä nuorempaa viinalle persoa naista naapurustosta. Juomaa mukaan ja kylään. Yhtenä iltana viisi meistä vieraili naisen luona vuorotellen. Olihan se loppuillasta hirveässä humalassa, mutta niin vain se halusi nussia edelleen.

• Anonyymi

Huuteliko päissään ikkunasta tule tule poika nussimaan? Meinaan että olisko sama tapaus josta aloittaja kirjoitti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huuteliko päissään ikkunasta tule tule poika nussimaan? Meinaan että olisko sama tapaus josta aloittaja kirjoitti.

Niinku moni sano noita ikkunasta päissään huutelijoita on nii paljon varsinkinn lapissa että ei tarvii olla sama

• Anonyymi

Olipa kiihkeä tarina minä kiihotuin ja tuli mielee kun ajon entistä heilaa takkaa pellolla ja huusin sille että tule tyttö sylliiniin mie soan härkiä sinnuu

• Anonyymi

Mitäs teit,vedit tietenkin kätees.
      Menit sitten kauppaan ja ostit pari punaista tikkunamia.

• Anonyymi

vejin vejin pitkin jortikkaa siinä juosstessa heila piä karkkuu mutta kake tuli vastaa hirvosen kake kake tykkää miehistä ja se halusi puristella miu jortikkaa sit juostii toisee suuntaan mie eellä ja kake omaa jortikkaasa runkaten perässä mut sitte se sai miut kii ja veti miu housut alas ja tekipä tuo mitä halusiki

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      118
      12422
    2. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      63
      4972
    3. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      156
      4434
    4. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      465
      4188
    5. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      118
      4118
    6. 73
      3754
    7. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      54
      2843
    8. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      2793
    9. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      57
      2069
    10. Kauhea ikävä iski

Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko
      Ikävä
      21
      1687
    Aihe