oli aika vanha ja lihava huusin en taia sano tule uittaa kyrpääsi no jos sitte. työntelin siään ja nainen sai monta orkkua sittten panin takaa ja runkkasi suihin. sano jo riittää mee kotiis mutta menin kauppaa ja ostin kaikenlaista.
nainen avasi ikkunan ja huusi mulle tule tule poika nussimaan
13
937
Vastaukset
- Anonyymi
Miten vanha olit? Onko tästä kauan aikaa? Olen mies
- AnonyymiUUSI
Trololoo ääliöt
- Anonyymi
Asuin joskus Vaasassa eräässä rivitalossa ja mun seinänaapurina itseni vähän vanhempi viinaan menevä helppo nainen. Tuli tuota huorahtavaa naista nussittua välillä yli omien tarpeiden mutta otin kaiken ilon irti ja nussin kun vierasta sikaa ja aina kortulla. Vartaloltaan siro ja elämäntavoista riippumatta ihan ok nainen ja huolehti kyllä siisteydestään mutta viina maistui. Mitä irstaampaa seksiä hänelle annoin sen kiimaisemmaksi nainen meni. Välillä naitiin aamu varhaisella ja toisinaan keskellä yötä hänen baarikierroksen jälkeen. Oli taitava ottamaan suihin ja tarjosi nöyrästi itsensä naitavaksi. Mällit sai roiskia vaikka naamalle ja kutsui naidessa itseään mun pieneksi panopuuksi. Nyttemmin valitettavasti aika hänestä jättänyt ja meidän panoista aikaa noin 15 vuotta.
- Anonyymi
Taidatte olla kaikki vielä neitsyitä oikeassa elämässä..
- AnonyymiUUSI
oon saanu moelta varmaa sun vaimoltaskii siltä taisi saada tipparin naimahommat on tuttui mulle ja siksi naiset huutelee perää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
oon saanu moelta varmaa sun vaimoltaskii siltä taisi saada tipparin naimahommat on tuttui mulle ja siksi naiset huutelee perää
Eunukin löpinöitä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eunukin löpinöitä
Mitäs eunukki löpiset. Osaatko muuten edes kirjoittaa enempää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs eunukki löpiset. Osaatko muuten edes kirjoittaa enempää.
Sää mää ja bää löpisee buaahaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sää mää ja bää löpisee buaahaa
Hähähää mitäs löpiset buaahaa.
- AnonyymiUUSI
Tapahtuiko Lapissa? siellä on vähän tuon tyylistä meininkiä.
- AnonyymiUUSI
Ei kun niuvanniemen suljetulla tietenkin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun niuvanniemen suljetulla tietenkin
Jaahaa mitäs spede ja tyrkyllä taas.
- AnonyymiUUSI
Hieno tarina. Mitä kaikkea ostit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 815340
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai744709Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1314650Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3692091- 941708
- 991607
- 2571507
- 3491197
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.571022- 2001011