Mitä ihmettä tehdä tuolle kissalle ku se vain maukuu ellei se nuku. joko se on tämä kuumuus (sisällä 26-28 astetta) tai sitten se että se haluaa ulos kun sai juosta ulkona vielä 2 kuukautta sitten.
Mitä tehdä
4
453
Vastaukset
- MiKsu
hmm. kun kissa naukuu, se selvästi haluaisi jotain. älä reagoi naukumiseen silittämällä kissaa, antamalla ruokaa jne. ole kuin et huomaisikaan. saataapa hyvinkin lopettaa naukumisen kun tajuaa ettei saavuta sillä mitään.
- Tonkkali
Vettä se on kyllä saanu niskaan jo litroittain sen kunniaks ku maukuu. ruokamaukumiset on ihan erilaisia kyllä sitten.
Jos en näe mitään syytä kissani maukumiseen, mau'un vaan takaisin. Tosi järkevää, en tiedä, miksi niin teen... Mutta kyllä kissa aina ensiksi kyllästyy. :) Tosin useimmiten se haluaisi pelata narulla tai sulkakepillä, makaa lelun vieressä maukumassa jatkuvasti ja minähän leikitän. Pilalle hemmoteltu lellipentu on tuo meidän vauva. Ja niin ihana!
meillä kans molemmat maukuu aiva vain kiusallaan välillä.jos syynä ei ole:
A.nälkä! B.edelleen nälkä! C.vaihda akka hiekat! D.avaa jo se hemmetin ikkuna meille! E.vie sylikyytillä! F.pois sylistä,äkkiä POIS TÄÄLTÄ! G.rapsuta,silitä,paijaa,mutta älä liian kauan H.lelu meni hukkaan,eti se! I.TYLSÄÄ! J.tulitte kotiin,jee!ruokaa,syliin,mitä toitte meille?!MISSÄ OLITTE?! menkää pooiiss! K.mäki tuun vessaan,AVAA SE OVI! L.olis taas nälkä..M.kato mua,hei kato nyt,mä oon täälä,mä pyörin lattialla,nyt oonki pöydällä,ja hei nyt,nyt pian alan tiputtaan tavaroita jos et akka kato!
niin sitten meillä on kyllä poikien kanssa huuto kisa.joskin häviän sen aina,etenkin nuoremmalle tapaukselle joka vain innostuu kun sille vastailee...joskin sitten auttaa sekin että ei huomio koko asiaa.
hupsuja noi kissat,ei muuta voi sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096476Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884101L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453437TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a72820Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6251421- 66838
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja55823- 9809
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?193798Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47779