Miten on mahdollista, että nelikymppinen lääkäri , joka ei ole edes erikoistunut niin tienaa yli 350te vuosi!! Matias Teno,,,
Vastaukset 10
- Anonyymi
Joo no siksi se tienaa niin paljon kun se on töissä oikein isossa sairaalassa.
- Anonyymi
Ei moni Terveystalon lääkäri saa edes 100te vuosi
- Anonyymi
Hyvä kun tienaa, maksaa sinunkin lääkäri kulusi ja ehkä kaiken ylläpitokulusi.
- Anonyymi
Eli sun mielestä tuo summa on ihan tavanomainen yleislääkärille, vai?
- Anonyymi
Hyvä kun tienaa.. yhteisistä maksetuista veroista lohkaistuja rahoja. Joista sitten maksaa minunkin ylläpitoni ja sairauskulut? Joku tässä yhtälössä ei oikein täsmää.
- Anonyymi
Itse sanoisin, että moni yleislääkäri tienaa noin 100000-120000e vuosi. Tommonen 360te kuulostaa hurjalta, mutta totta se on
- Anonyymi
Lääkärit tekee niin tärkeää työtä
- Anonyymi
Hoitajat eivät tee. Kyllä heilläkin pitäisi olla peruspalkka ilman lisiä 100te vuosi
- Anonyymi
Tekee arvatenkin pitkää päivää, hurjaa tuntimäärää. Itse kyllä vältän sellaisia lääkäreitä kun tekevät useassa paikassa ja lisäksi vielä puhelin lääkärinä. Varsinkin jos ovat vain tavallisia lääkäreitä ja rahankiilto silmissä.
Erikoislääkärit on eri asia, he eivät tee hurjia tuntimääriä vaikka ovat useammassa paikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411020
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.27956Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s43858- 41745
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?48694- 58625
- 37589
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?67588- 76577
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?57575