Hyvä ja halpa naisten hiustenleikkaus Kokkolassa?
Missä löytyy
9
342
Vastaukset
- Anonyymi
Halvempaa leikata itse.
- Anonyymi
Näin on, hankkimani kotiparturi kone on monta kertaa itsensä takaisin maksanut säästyneillä tukanleikkuu kertoina.
Onpa moni kysynyt, että missä parturissa käyn hiukseni leikkuuttamassa, johon olen todennut, että itse leikkaan, jota eivät tietenkään usko! Anonyymi kirjoitti:
Näin on, hankkimani kotiparturi kone on monta kertaa itsensä takaisin maksanut säästyneillä tukanleikkuu kertoina.
Onpa moni kysynyt, että missä parturissa käyn hiukseni leikkuuttamassa, johon olen todennut, että itse leikkaan, jota eivät tietenkään usko!Itse olen vuosikausia leikannut omat pitkä hiukseni.
- Anonyymi
Kun leikkaa ite niin saa sellasta mitä nyt sattùu tulemaan
- Anonyymi
ChihuahuaMama1981 kirjoitti:
Riippuu osakoo vai ei.
Juu, ennen leikkasin hiukset saksilla, mutta ei tullut tasaista jälkeä ja vaikea leikata, kun peilistä yritää tihrustaa.
Kotiparturikoneella tulee tasainen ja siisti jälki ja hiusten pituuden voi valita koneeseen liitettävällä kammalla.
Miehille kotiparturikone on helppo keino leikata hiukset ilmaseksi.
Naisilla on vähän eri tilanne, kun naisilla on yleensä pitkät hiukset.
Lyhyet hiukset on helppo pestä, ei mene paljon hiustenpesuainetta ja kuivaa hetkessä. Anonyymi kirjoitti:
Juu, ennen leikkasin hiukset saksilla, mutta ei tullut tasaista jälkeä ja vaikea leikata, kun peilistä yritää tihrustaa.
Kotiparturikoneella tulee tasainen ja siisti jälki ja hiusten pituuden voi valita koneeseen liitettävällä kammalla.
Miehille kotiparturikone on helppo keino leikata hiukset ilmaseksi.
Naisilla on vähän eri tilanne, kun naisilla on yleensä pitkät hiukset.
Lyhyet hiukset on helppo pestä, ei mene paljon hiustenpesuainetta ja kuivaa hetkessä.Miehelläni on myös sellainen hiusten leikkuu kone. Ja itselläni on hiusten leikkuu sakset, niillä saa siistiä jälkeä.
- Anonyymi
ChihuahuaMama1981 kirjoitti:
Riippuu osakoo vai ei.
Sitähän ei kukaan tiennytkään, luultiin että kaikki osaa. Mutta selväksi tuli että et osaa kirjoittaa oikein.
- Anonyymi
Mitä sitä leikkaa ku et kumminkaan näytä sen kauniinmalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1197041KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4046753Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693413Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521302976Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092564Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään432124- 1251864
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211727Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821397- 741287