Onneksi minulla on vaimona oikeus kutsua miestäni miksi haluan.

Anonyymi-ap

Minä olen syntynyt sen vanhan lain aikaan Inarin kunnassa jolloin voitiin puuttua vielä seurustelu suhteeseen jos tytön/naisen poika-/mies-kumppani ei ollut SOVELIASTA SEURAA tytölle/naiselle.
Sama laki on koskenut minun kavereita, koska heidän perheet eivät ole olleet nuhteettomia myöskään.

Minun kaverini isä oli alkoholisti, mutta hänen äitinsä ei käyttänyt alkoholia ja minusta oli hyvin ikävä kuunnella miten hänen perheensä haukkui sekä nimitteli häntä ” Pöhtänäksi”!
Me oltiin kaverini kanssa monesti kolmestaan hänen äitinsä kanssa heillä kotona ja meillä oli ihan kivaa.
Hänen äitinsä tykkäsi, kun me tytöt oltiin hänen kanssa kotona. Me tehtiin aina jotain ja hän maksoi meille siitä.
Hänen miehensä oli talkkarina, mutta hän lähti juoppottelu reissuille joten me tytöt oltiin hänen vaimonsa kanssa kotona.
Minun kaveri oli tuo joka keksi, että me voitas kulottaa nurmikkoa. Hänen äitinsä maksoi meille molemmille 5 markkaa tuosta. Me lähettiin kylälle ja kaverin isä oli selvinpäin viikonlopun, mutta HÄN OLI JOUTUNUT OLEMAAN KULOTUS VARTIOSSA YÖN!
Hän oli kunnan palkkaama TALONMIES joka juopottelemalla luisti vastuitaan ja hänen vaimonsa joutui hoitamaan hänen työt. Me tytöt autettiin hänen vaimoaan ja minun kaverihan ei olis välttämättä edes YMMÄRTÄNYT, että rahaa voi tienata jos keksii töitä ja hänen äitinsä MAKSAA MIELELLÄÄN VAIKKA HOMMAT EI MENE IHAN NIIN, kuin PITÄIS VAAN TÄRKEINTÄ ON SE, ETTÄ HÄN MAKSAA JA HÄNEN TYTTÖNSÄ TEKEE MINUN KANSSA HEILLÄ JOTAIN TÖITÄ!

Minä olin oppinut siihen, että minä sain 5 markkaa tai ostaa mummoni laskulle jotain mitä halusin, kun kävin hänelle kaupassa. En sen takia mennyt mummolaan, että saan 5markkaa mummolta. Mummoni oli kodinhoitajana töissä kunnalla ja minä satuin näkemään hänet kerran, kun minä olin kaverini luona käymässä. Mummollani oli VIHREÄ ENSTEX KANKAASTA TEHTY TYÖMEKKO PÄÄLLÄ!
Mummoni näki minut ja sanoi minulle, että hän kaupassa ja menee kotia. Minun piti mennä tunnin päästä perästä mummolaan ja minä en tiennyt mitä halusin kaupasta!
Mummoni oli ostanut minulle viiliä, tuoretta ruisleipää ja palvikinkkua. Kyllä hän oli tehnyt minulle leivät valmiiksi ja sen jälkeen, kun minä olin syönyt niin minun piti hakea hänelle toisesta kaupasta TUPAKKAA ja sain mummolta 5 markkaa palkaksi!
Syöpään mummoni kuoli, mutta EN MINÄ TIENNYT, että hän sairastaa syöpää. Molemmat mummoni olivat kieltäneet ja sanoneet, että minulle ei saa kertoa, että HE SAIRASTAVAT SYÖPÄÄ!
Syy on ollut se, että minä olisin ollut huolissani heistä.

Minä kutsuin mummojani RUOTSIN MUMMOKSI JA SUOMEN MUMMOKSI, koska toinen asui Ruotsissa ja toinen Suomessa.
Ruotsin mummoni oli KOVA MUMMONI vaikka hän oli minun mummo joka aina halasi, pussas sekä passas eli teki kaikki mitä minä halusin ja mihin hänellä oli varaa! Minä halusin HELIKOPTERIN kyytiin aina lapsena, kun minä olin nähnyt Nukku-Matti ohjelman jossa hän lähti helikopterilla lentämään. En minä tiennyt, että se oli Nukku-Matti, koska enoni vaimo lauluoi Nukku-Matti laulua jossa hän ajoi sinisellä autolla. Minä olen vetänyt serkkuani turpaan, kun hän on väittänyt TITTAKOMMAA Nukku-Matiksi Ruotsissa! Minä olin kuullut laulun ja se laulu meni ” KOM OCH TITTA” minä olen ollut sen ikäinen, että minä olen vasta oppinut puhumaan ja minulta on varmaan kysytty, että : Kuka tuo on? Minä olen vastannut, että : Tittakomma!
Tittakomma, kun käännetään suomeksi niin se on KATSO PILKKU ja sen jälkeen mennään NUKKUMAAN!
Pilkku on ruotsiksi KOMMA vaikka on myös tulla!
VALOMERKKI ON MYÖS PILKKU!

Eilen oli 17.11 ja 17.11.2017 näin VALOPALLON ELI MERKIN JOKA LENSIN IVALON KYLÄN YLI LASKEUTUI AIKA VARMASTI PETSAMOON JOKA ON MENETETTY RAUHAN VUOKSI, MUTTA IHMISET JOTKA MENETTIVÄT ANTOIVAT SENTÄÄN PALJON ENEMMÄN MITÄ HE OVAT SAANEET SUOMESSA SUOMALAISILTA TAKAISIN JOTKA EIVÄT OLE MENETTÄNEET MITÄÄN SUOMEN VALTION RAUHAN PUOLESTA!
Meidän suvut jotka menettivät kotiseutunsa ovat olleet myös maksamassa TYÖLLÄ SOTAKORVAUKSIA, mutta EN MINÄ OLE VÄITTÄNYT, ETTÄ SUOMEN VALTIO ON TOIMINUT VÄÄRIN NOISSA OLO SUHTEISSA.
Edes minun mummot ja vaarit eivät ole tuollaista PASKAA MINULLE SYÖTTÄNEET VAAN HE OVAT OPETTANEET MINULLE PIENESTÄ PITÄEN, ETTÄ SUOMALAISUUS ON ARVOKAS ASIA JA SUOMALAISET JOTKA OVAT SUOMESSA SYNTYNEET SUOMALAISIIN SUKUIHIN OLLAAN VOITETTU SOTA JA MAKSETTU SIITÄ KOVA HINTA!

ME OLLAAN SENTÄÄN SUOSTUTTU ANTAMAAN VIIPURISTA PETSAMOON ALUEITA JOTKA OLIVAT MEIDÄN SUKUJEN KOTISEUTUJA JA OSA OLTIIN MUUTETTU UUSILLE KOTISEUDUILLE, KOSKA HE OLIVAT KUULLEET, ETTÄ MERESTÄ SAA NIIN PALJON KALAA ETTÄ SIITÄ KAIKKI RUOKAA JOTKA VAIN VIITSII PYYTÄÄ KALAA!

He syyttävät minua vaikka SUOMEN VALTION OLIS ALUNPERIN PITÄNYT ILMOITTAA, ETTÄ : LUOVUTTETTUJEN ALUEIDEN ASUKKAAT EIVÄT SAA TULLA SUOMEN ALUEELLE, KOSKA HE EIVÄT OLE ENÄÄN SUOMEN KANSALAISIA VAAN HE OVAT VENÄJÄN/ NEUVOSTOLIITON KANSALAISIA JA HEILLÄ EI OLE MITÄÄN ASIAA SUOMEN UUSIEN RAJOJEN SISÄPUOLELLE!
Minun suvut asuisivat Norjassa, koska sinne he olisivat paenneet kaikki mielummin, kuin jääneet NEUVOSTOLIITTOON!

2

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Lisään kyllä, että minun mieheni EI KYLLÄ VAIMOAAN HALUAIS PAHOINPIDELLÄ EIKÄ HÄNEN TYÖKAVERINSAKAAN, mutta HEIDÄN PAKKO KOSKA KUNNIANSA LOUKANNEET PAKOTTAVAT HEIDÄT SUOMEN VALTION TYÖNTEKIJÖINÄ PAHOINPITELEMÄÄN MINUA, KOSKA SUOMEN VALTIO ON TOIMINUT ALUNPERIN VÄÄRIN EIKÄ MINUN SUKU JOKA JÄI PUOLUSTAMAAN SUOMEA SEKÄ MAKSAMAAN SOTAKORVAUKSIA SIITÄ, ETTÄ SUOMEN VALTIO OLI LUOVUTTANUT KAIKKI NIIN SAAVAT RAUHAN SUOMEEN JA PIDETTYÄ ITSENÄISYYDEN!

Suomessa olis vieläkin SOTA, koska RAUHA LOUKKAA ERÄIDEN KUNNIOITA MINUN PASKOJEN SUKUJENI KAUTTA JOTKA LIITTYVÄT SIIHEN PASKAAN RAUHANSOPIMUKSEEN JOSSA SUOMI LUOVUTTI PETSAMON NIIN SAATIIN SUOMEEN LOPULLINEN RAUHA!

• Anonyymi
        UUSI

Lisään kyllä, että minähän täällä SUOMI24:SSA oikein HUUDAN, RIEHUN JA HAJOTTELEN KAIKKIEN PARISUHTEET SEKÄ PISTELEN KAIKKI MAHDOLLISET PAIKAT PASKAKSI MITÄ VAAN VOIN!

MINÄ OLEN POMMITTANUT KAIKKI MAATKIN YKSIN IHAN PASKAKSI JOISSA KÄYDÄÄN SOTAA TAI ON KÄYTY SOTAA!
        SUOMI24 ON VIELÄ ANTANUT MINUN JATKAA POMMITUSTA VAIKKA FACEBOOK KUNNIALLISET HALUSIVAT FACEBOOKISSA YKSIN JATKAA OMAN PORUKKANSA KANSSA PASKOMISTA!

MINÄ ANNOIN HEILLE KUNNIAA, MUTTA MINÄ EN KUNNIOITA SOTIMISIA JOISSA SYYTTÖMIEN IHMISTEN PITÄÄ KÄRSIÄ JA SÄÄLIÄ IHMISIÄ JOTKA EIVÄT ARVOSTA EDES MEITÄ SUOMALAISIA JOIDEN SUVUT OVAT LUOVUTTANEET KAIKEN JA MAKSANEET VIELÄ SIITÄ KOVAN HINNAN, ETTÄ OLLAAN SAATU PITÄÄ ITSENÄISYYS JA VAPAUS JOKA ON MEIDÄN SUOMALAISTEN ARVOKKAIN IHMISOIKEUS, MUTTA ERÄIDEN MIELESTÄ SUOMALAISUUS ON RANGAISTUS SEKÄ HÄPEÄ JOSTA KUULUU TOISTUVASTI KURITTAA, KOSKA HE OLISIVAT MIELUMMIN HALUNNEET OSAKSI NEUVOSTOLIITTOA ELI VENÄJÄÄ, KUIN ITSENÄISEEN SUOMEEN!
        MINUN SUKU OLIS LÄHTENYT NORJAAN, KOSKA HE JÄTTIVÄT LAPSET NORJAAN SOTA-LAPSIKSI TURVAAN NIIN HE OLISIVAT VOINEET PALATA HAKEMAAN LAPSET JA JÄÄDÄ NORJAAN TAI RUOTSIIN JOSSA YKSI TÄTINI OLI SOTA-LAPSENA!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      143
      6008
    2. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      156
      3069
    3. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      431
      3037
    4. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2344
    5. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      49
      2229
    6. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      13
      1937
    7. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      71
      1818
    8. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      79
      1563
    9. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      14
      1204
    10. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1132
    Aihe