1komma5 akusto kokemuksia

Anonyymi-ap

Morjesta,

Onko porukalla kokemuksia 1komma5 suomi akustosta? Meille tarjottiin 15kw invertterillä ja chekwatt tai enion ohjaamassa.

Tuotto lupaukset oli 2600-3200€ luokkaa /vuosi.

Kaverilla akusto chekwatilla ja tuottanut 30-180€/kk. Elokuu oli ainut hyvä.

15

3310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olipa taas jännä aloitus...

• Anonyymi

Miten niin?

• Anonyymi

Akustot ovat liian kalliita tuottaakseen muuta kuin tappiota.

• Syvästi pettynyt täällä
      Hankin marraskuun lopulla 1komma5:lta 15 kWh akuston, invertterin ja aurinkopaneelit. Systeemi myytiin minulle viestillä että Fingridin maksamalla korvauksella pystyy kuolettamaan laitteiston hankintahinnan joka investoitu OP: rahoituksella ja myyntimies esitteli tietokoneellaan excelistä että kuukautinen korvaus (maksu minun tilille) olisi noin 300e jolla juuri pystyy kattamaan OP rahoituksen kuukausilyhennyksen. Nyt juuri tänään sain ensimmäisen "maksu"-tiedon joka näytti puhdasta nollaa eli maksetetaan 0 euroa. Kertynyt summa joulukuulta oli noin 17e ja siitä pitää vielä maksaa palvelumaksu 34e Robusco firmalle joka näyttää heiluvan siellä välissä. Kuitenkaan se ei mennyt maksun puolelle.
      Olen todella pettynyt systeemiin ja suunnittelen jonkinlaista laillista taistoa myyjäfirmaa kohden. Se oli ihan selvää kusetusta. Tuskin olen tässä asiassa yksin ja jotenkin pitäisi löytää kohtalotovereita jotka aikautuneet samaan asemaan. Tarkoituksena kerätä pettyneet yhteen ja miettiä yhdessä miten tähän kannattaisi reagoida. Kirjoittele.

• Anonyymi00016

Jaakko.
        Sopii hyvin minunkin kokemukseen. Yritys lupaa enemmän kuin pystyy toteuttamaan,antaa paljon virheellistä tai puutteeellista tietoa myyntitilanteessa. Saatuaan rahat tililleen loppuu heidänpuoleltaa yhteistyö. Tuli 3 kuukauden jaksolta n.5€ hyvitystä . Samalla ajanjakasolla hävisi mittarilukemien mukaan myytyä sähköä n.150kwh. Kuka veti välistä?
        Onko mahdollista erota pörssisähkösopimuksesta ? tuntuu vaikealta.
        Kannatan porukan yhteisreakointia.

• Anonyymi00004

Luulisi että tyhmiä laumasieluja löytyy laumoittain...

• Anonyymi00005

Valitettavasti en voi antaa positiivista arvostelua. Hyvin outo hintamuodostaminen; meille tarjottiin aurinkopaneelipaketti ja akkuja energiamarkkinoille 26 000 eurolla, mutta puhelun jälkeen pomolle hinta muuttui 19 000 euroksi. Naurettava näytelmä oli, kun edustaja soita ja keskustelee kun hänen puhelin pois päältä ja hiljaista, se vaikuttaa todella huijaukselta. Sitten kysyttiin, mitä hintaa minä ehdotan tälle paketille.

• Anonyymi00008

Kävi juuri myyjä ovella kaupittelemassa systeemiä - en ostanut.
      Onko systeemissä mitään hyvää?

• Anonyymi00009

Hyvin näyttää ainakin tämä palsta aktivoituvan...

• Anonyymi00010

Ettekö millään ymmärrä että koko aurinkopaneeli
      ja akkukauppa on vaan pelkkää rahankeruuta ymmärtämättömiltä.Akut ei tosiasissa tuota muuta
      kuin rahanmenoa ja niillä on käyttöikä jonka jälkeen
      ne on uusittava.Ja taas maksaa.

• Anonyymi00012

Mukavaa todeta että on joku järkevä henkilö olemassa.Koko akku ja panelikauppa on vaan tyhmien laumasielujen hyväksikäyttöä.

• Anonyymi00011

Kaikki reservimarkkinoille kaupattavat akkupaketit ovat täyttä kusetusta.
      Sama koskee suurta osaa isoista firmoista, jotka myyvät kaikki työt eteenpäin alihankkijoille.

Kannattaa aina kysyä, kuka työn oikeasti tekee, kenen nimissä takuu on ja kuka vastaa mahdollisista ongelmista myöhemmin.

• Anonyymi00013

CheckWatt käyttää kiinteää ja tiukkaa 30–70 % SOC-rajoitusta + provisio-mallia. Tämän takia moni on pettynyt tuottoihin (kaverisi 30–180 €/kk on aika tyypillinen tulos sille mallille).

Enion optimoi aina asiakkaan omaa nettotuottoa edullisella kiinteällä kk maksulla (ei prosenttiprovisiota). SOC-rajoja ei ole jäykästi lukittu samalla tavalla — varaustaso optimoidaan dynaamisesti sen mukaan, mistä kulloinkin saa parhaan taloudellisen hyödyn (pörssisähkö, aurinko, oma kulutus ja reservi).

• Anonyymi00015

Hei.
      Itselläni huono kokemus. Saatiin reservimarkkina-alusto asenmnettua,mutta olemassaolevat aurinkopanelit jäivät kytkemättä. Asia korjattiin,mutta muut lupaukset tuotoista,käyttöhjauksesta jms. jäi kesken. Maksettuani pidättämäni pienen takuusumma loppui yhteydenotto kokonaan. Huonoa yritystoimintaa joten en suosittele 1komma5.sta. Siis ei vastata soittopyyntöihin eikä sähköpostiin.

• Anonyymi00017
      UUSI

Itsellä hyvä kokemus myynnistä toteutukseen ja käyttöönottoon. Reservi tuottaa makoisasti ja kaikki toimii niin kuin luvattiin, 10 pistettä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      100
      1723
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      55
      1123
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      438
      1104
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1023
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      811
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      782
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      730
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      708
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      675
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe