Morjesta,
Onko porukalla kokemuksia 1komma5 suomi akustosta? Meille tarjottiin 15kw invertterillä ja chekwatt tai enion ohjaamassa.
Tuotto lupaukset oli 2600-3200€ luokkaa /vuosi.
Kaverilla akusto chekwatilla ja tuottanut 30-180€/kk. Elokuu oli ainut hyvä.
1komma5 akusto kokemuksia
6
812
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa taas jännä aloitus...
- Anonyymi
Miten niin?
- Anonyymi
Akustot ovat liian kalliita tuottaakseen muuta kuin tappiota.
Syvästi pettynyt täällä
Hankin marraskuun lopulla 1komma5:lta 15 kWh akuston, invertterin ja aurinkopaneelit. Systeemi myytiin minulle viestillä että Fingridin maksamalla korvauksella pystyy kuolettamaan laitteiston hankintahinnan joka investoitu OP: rahoituksella ja myyntimies esitteli tietokoneellaan excelistä että kuukautinen korvaus (maksu minun tilille) olisi noin 300e jolla juuri pystyy kattamaan OP rahoituksen kuukausilyhennyksen. Nyt juuri tänään sain ensimmäisen "maksu"-tiedon joka näytti puhdasta nollaa eli maksetetaan 0 euroa. Kertynyt summa joulukuulta oli noin 17e ja siitä pitää vielä maksaa palvelumaksu 34e Robusco firmalle joka näyttää heiluvan siellä välissä. Kuitenkaan se ei mennyt maksun puolelle.
Olen todella pettynyt systeemiin ja suunnittelen jonkinlaista laillista taistoa myyjäfirmaa kohden. Se oli ihan selvää kusetusta. Tuskin olen tässä asiassa yksin ja jotenkin pitäisi löytää kohtalotovereita jotka aikautuneet samaan asemaan. Tarkoituksena kerätä pettyneet yhteen ja miettiä yhdessä miten tähän kannattaisi reagoida. Kirjoittele.- Anonyymi00004
Luulisi että tyhmiä laumasieluja löytyy laumoittain...
- Anonyymi00005
Valitettavasti en voi antaa positiivista arvostelua. Hyvin outo hintamuodostaminen; meille tarjottiin aurinkopaneelipaketti ja akkuja energiamarkkinoille 26 000 eurolla, mutta puhelun jälkeen pomolle hinta muuttui 19 000 euroksi. Naurettava näytelmä oli, kun edustaja soita ja keskustelee kun hänen puhelin pois päältä ja hiljaista, se vaikuttaa todella huijaukselta. Sitten kysyttiin, mitä hintaa minä ehdotan tälle paketille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit735871KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2754750Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202588Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT881532Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro141420- 1051357
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281306seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1081254Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191211