Tänne viestiä kenen tietoja kela on vuotanut pankille maksun yhteydessä, im. maksu se ja se eli ilmenee tiliotteesssa etuus, aristointitunnus sitten on etuuden nimike, tietoa mitä asia koskee emme tarvitse.
Tarvitsemme ihmisen ilmoittautumisen , sovimme paikan missä vaihdamme yhteystietoja ja lähtekäämme yhdessä ajamaan asiaa, sillä mitä enemmn meitä on, sitä vahvempia olemme kelaa vastaan.
KELA ja salassapito
Anonyymi-ap
7
279
Vastaukset 7
- Anonyymi
tuet pitäis maksaa ruskea kirjekuori ja tuoda se suoraan koti.
- Anonyymi00004
Tässä kolme nimeä, niin saadaan homma käyntiin:
1) Perustuslakimies
2) Numeronilkki
3) Banaanilaatikkomies- Anonyymi00008
Itäsuomen svanteklubin perämiehistö.
- Anonyymi00005
Orpo osaa homon. Eikun hommon. Osaa ne.
- Anonyymi00010
vitunkarvasta roikkuu vielä mällit.
- Anonyymi00011
Ja perustuslakimiehen persiistä
t naapurin masa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511231Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215788En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 64732
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 135696
- 44631
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554