Lääkäriä en toki nähnytkään. Hoitsu haastatteli ja halusi lopuksi sadannen kusinäytteen. Mitään apua en taaskaan saanut ja vaivat jatkuu.
Soiten ilmeinen tarkoitus ei ole parantaa/hoitaa. Saa sitten enemmän tuloja, varsinkin kun hinnat on jo yksityisen tasolla.
Kävin "lääkärissä" ja hinta 67,90E
40
652
Vastaukset
- Anonyymi
Alkaa käytännössä näkymään, ettei Suomella ei ole enää varaa siihen mihin on totuttu.
- Anonyymi
Hah, jokainen Suomalainen on Perussuomalainen. Olen tutkinut virtsani jo kolmekymmentä vuotta itse. Kusen purkkiin ja laitan sen yöksi jääkaappiin. Aamulla tarkistan ettei kusessa ole verta ja maistan pienen hörpyn, jos maistuu tavalliselle kuselle niin jatkan tarkistuksia. Otan imupaperia ja katson että kusessa ei ole mitään isompia bakteereja ja lopun kusen lämmitän sekä haihdutan kattilassa., jos kattilan pohjalle jää jotain tutkin aineiston mikroskoopilla.
Tiedoksi Soite, lääkintöhallitus, Kela
MOT- Anonyymi
Emme ihmettele yhtään.
- Anonyymi
Minullakin on mikroskooppi, ei mikään lelu, vaan ulkomailta tilattu ammattitason mikroskooppi, johon hankittu mikroskooppi kamera, joten mikroskoopin näkymää voi mukavasti katsella erilliseltä näytöltä ja myös tallentaa videokuvana muistikortille.
Olen tutkinut mikroskoopilla vesinäyteitä, ette usko kuinka paljon on elämää tipassa vettä, joka on otettu jokivedestä.
- Anonyymi
Kokkolan viisain mies?
- Anonyymi
No silloin et myöskään tuollaista laskua saa käynnistäsi jos oli hoitaja jonka luona kävit.
- Anonyymi
Eikä lääkäriltäkään terveyskeskuksesta.
- Anonyymi
Juu ei tk;sta.
- Anonyymi
Maahanmuuttajat saa apua, ja tutkimuksia.
- Anonyymi
Tietenkin, ovathan maahanmuuttajat tuleva työvoima suomelle, toisin kuin suomalaiset.
- Anonyymi
Tiedän noin 60-vuotiaita mitään kieliä puhumattomia maahanmuuttajia/turvapaikanhakijoita, joiden luona käy päivittäin kotihoito. He ovat saaneet kunnalta uudehkon asunnon ja kotihoito saattaa käydä heillä päivittäin vain esim puhdistamassa varpaanvälit ja laittamassa sienivoidetta.. Kaiken muun kiireen keskellä. :DD
Milläköhän perusteella tänne otetaan turvapaikanhakijoita kun kummallakaan ei ole edes lapsia täällä Suomessa? Terveydenhuoltojärjestelmämme on muutenkin retuperällä ja maksaahan heidän ylläpitonsakin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän noin 60-vuotiaita mitään kieliä puhumattomia maahanmuuttajia/turvapaikanhakijoita, joiden luona käy päivittäin kotihoito. He ovat saaneet kunnalta uudehkon asunnon ja kotihoito saattaa käydä heillä päivittäin vain esim puhdistamassa varpaanvälit ja laittamassa sienivoidetta.. Kaiken muun kiireen keskellä. :DD
Milläköhän perusteella tänne otetaan turvapaikanhakijoita kun kummallakaan ei ole edes lapsia täällä Suomessa? Terveydenhuoltojärjestelmämme on muutenkin retuperällä ja maksaahan heidän ylläpitonsakin...Kyseessä on kuitenkin työikäiset ihmiset.
Hammaslääkäri on myös kallis
- Anonyymi
Joo, mikäköhän siinä on. Isäni oli poliitikassa mukana vuosikymmeniä ja tätäkään ei saanut hoidettua. Hupsutteli vain ja me pojat läppäiltiin.
- Anonyymi
Ei noihin huume- ja kännipissojen analysointiin lääkäriä tarvita. Hyvä jos työplussassa ollaan jo näin rohkeita, että uskalletaan kesken työvuoron ottaa. Tehdään tästäkin YouTube video ja tiktok tanssi.
- Anonyymi
Lääkäriin on turha edes mennä.
Diagnoosi ilman tutkimusta: Ei teitä mikään vaivaa, mieshän on terve kuin pukki, tulkaa vuoden päästä uudelleen, jos tilanne pahenee.
Lääkemääräys: Buranaa.
Ei mitään järkeä maksaa tyhjästä lähes 70 euroa, laittaa vaikka pitkävetoon kertoimella 2, niin voittaa 70 euron sijaan onkin 140 euroa.
Tai jos ei voitakaan, niin sama, kuin olisi rahan lääkäriin laittanut, kun ei sieltäkään mitään vastinetta rahalle saanut.- Anonyymi
Yksityiselle pääsee onneksi heti just näitä käyntejä varten. Kokoomus kiittää, kansa ihmettelee.
- Anonyymi
ei pääse lääkärille!! ja hoitajat nykyään tekee lääke reseptejä, vaikka mielestäni heillä ei siihen oikeutta ole saati tehdä diagnooseja.
olen monta kertaa valittanut vaivasta ja lääkärille ei vaan pääse.
ja hoitajat vähättelee, v#ittuilee päin naamaa ja vääristelee sanoja kantaan.
sellaista "palvelua". ja vielä pitää maksaaa siitä, että kaikki vavat on oma syy tai päässä on vaan vikaa tai, että ei sinulla mitään vikaa ole.
jaa ei ku huvikseen tykkään mennä kuuntelemaan alistamista ja syyttelyä ja saamaan turhaa "hoitoa". loppuu minun käynnit . otan buranaa kotona sitä samaa helkkarin hyvää hoitoa voin antaa itselle ja haukkua itse itseäni ja ihan ilmaiseksi - Anonyymi
Minä olen päässyt aina lääkärille kun olen tarvinnut, jopa samana päivänä. Olisko syy, että vikasi ei ole tarvinnut muuta kuin buranaa?
- Anonyymi
jos tyyppi on monta kertaa valittanut vaivasta niin ei se silloin todennäköisesti buranalla hoidu ja kaikki ei edes saa buranaa käyttää.
tai kaikki vaivat ei parane särkylääkeellä. typerää vähätellä oireita - Anonyymi
Omalla sukulaisella oli kova päänsärky ja niskakipu niin sanottiin vain,että ottais särkylääkettä.Onneksi meni itse terveysasemalle ja kunnon hoitoon ja lopulta paljastui aivoverenvuoto.Olis kuollut jos olis neuvoa vaan kuunnellut
- Anonyymi
Kannattaisi varmaankin kertoa kaikki vaivat ihan oikein ja tosissaan. Siitä on paljon apua kun lääkäri muodostaa kuvaa oireiston ja näytteiden mukaan.
- Anonyymi
Minä tein diagnoosin sairaudestani ja lääkärille sen kerroin ja lääkäri teki saman diagnoosin ja kirurgisellä päiväpoliklinikalla se vaiva leikkauksella hoidettiin.
Nyt olen tehnyt toisen diagnoosin: sydämen eteisvärinä.
Oireet korkea sekaisin oleva pulssi yli 120.
Lääkärissä en ole käynyt, on mennyt ohitse, kun aikansa odottaa. - Anonyymi
Saat vain buranaa ja sanoiksi "koita jaksaa"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tein diagnoosin sairaudestani ja lääkärille sen kerroin ja lääkäri teki saman diagnoosin ja kirurgisellä päiväpoliklinikalla se vaiva leikkauksella hoidettiin.
Nyt olen tehnyt toisen diagnoosin: sydämen eteisvärinä.
Oireet korkea sekaisin oleva pulssi yli 120.
Lääkärissä en ole käynyt, on mennyt ohitse, kun aikansa odottaa.Jaxuhali sulle
- Anonyymi
Kiitä demareita ja Marinia 😂
- Anonyymi
Balalaikka- päätös https://youtu.be/aiFkyJ0LcEs?si=VOKSkw-X9w_GKkdB
- Anonyymi
Voi olla että se lääkärissäkäynti on nykyhinnoilla vielä halpaa tulevaan verrattuna.
- Anonyymi
ei sillä hinnalla ole väliä, kunhan edes sitä hoitoa saisi.. aika kalliiksi tulee burana paketti ja itse hoito ohjeet, jotka voi googlaamalla saada ilmaiseksi.
en edes viitsisi maksaa pelkästä hoitajan näkemisestä.
millä ammattitaidolla he pystyvät arvioimaan sen tarvitseeko vaivani lääkäriä?
minusta jokainen joka pyytää lääkäriä pitäisi lääkäri aika saada se on jokaisen oikeus.
ei ihme sitten, että päivystys on niin tukossa, kun ihmiset ei pääse terveyskeskuksen lääkärille ja vaivat pahenee.
laittakaa edes se perusterveydenhuolto kuntoon, jotta meidän akuutti hoito ei romahda!
ihmisiä alkaa kohta kupsahtamaan odotus tiloihin tätä menoa .
ja vanhukset tukkii vanhuuden vaivoillaan päivystyksen.
tehkää edes oma geriatria päivystys onhan lapsillakin oma..
- Anonyymi
Ei nyt sentään menet yksityiselle lääkärille kyllä saat maksaa tulpahinnan.
- Anonyymi
Todellinen lääkärikäynnin hinta on paljon korkeampi kuin siinä saamassasi laskussa. käynnistäsi maksamme velkarahalla vielä paljon suuremman osuuden siitä todellisesta kokonaishinnasta.
- Anonyymi
Kumpi on parempi, se että saamme alennuksen lääkäripalkkiosta velkarahalla vai se että yli 10 000€/kk ansaitseva saa tuhansien veroalennuksen velkarahalla?
- Anonyymi
Virtsanäyte pitää ottaa oikeasta paiksta eli korvin välistä, kuten meiltä Kokkolan tuhkamunaisilta kaupparatsuilta.
- Anonyymi
Oletko kertonut tämän työterveyshuoltoon? Yllättyvät takuulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kertonut tämän työterveyshuoltoon? Yllättyvät takuulla.
Kyllä siellä asia tunnetaan vanhasta kokemuksesta.
- Anonyymi
Valelääkärikin on parempi, hän sentään näkee potilaan.
- Anonyymi
Olipa halpa käynti. Kävin paikkauttamassa lohjenneen hampaani. Pääsin operaatioon seuraavana päivänä. Toimenpide kesti noin 20 minuuttia, ja maksu oli kohtuullinen, vain +142 euroa. Ei tarvinnut odottaa 3 kuukautta...
Köyhänä eläkeläisenä olen erittäin tyytyväinen Suomen terveydenhuoltoon. MOT
JK Laki eutanasiasta pitää hyväksyä. Laki, jota olen esittänyt yli 30 vuotta. Esitin sitä mm Soite -vaaleissa lehtikirjoituksessani, joka julkaistiin vasta vaalien jälkeen. Valheellinen lupaus olikin merkittävä syy päätoimittajan erottamiseen. Huomatkaa, että silti kirjoitukseni julkaistiin vain "oheislehdessä"... MOT
JK Takaan että "Soite-sotkut" eivät olisi tällaiset, jos istuisin hallituksessa... UGH- Anonyymi
Eutanasia ei ole alue- taikka kaupunginvaltuustossa käsiteltävä asia. Kampanjoinnin aiheena asiaankuulumaton siis.
- Anonyymi
"Eutanasialaki säädettävä Suomeen" -kansalaisaloite on lähetetty eduskuntaan 29.5. 2024. Kansalaisaloite sai vaadittavat 50.000 kannatusääntä melko tasan viidessä kuukaudessa.
- Anonyymi
Kaikki eoketus soitessa puuttuisi jos minä tai lapseni istuisin aluevaltuustossa. Ei olisi eeppisiä ohjeita eikä woke vessoja. Olisi vain runsaasti hauskoja YouTube ja tiktok videoita.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754301
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans974022Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582507Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672367Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412054- 1282014
- 491939
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541708BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1371696- 561682