Suomi on menettänyt 84,5 miljardia euroa joka vuosi, koska idiootit ovat johtaneet taloutta, sanoo Björn Wahlroos.
Idiootit
22
200
Vastaukset
- Anonyymi
tässä on tulos kun kouluissa on kasvatettu vain IDIOOTTEJA ja nyt ne on suomen valtion PÄÄTÄJIÄ
VITUT TYHMYYDELLE
kouluihin ON palutettava rehellinen yhteiskuntatieteet jossa opetetaan mikä on oikein ja mikä väärin,- Anonyymi
Heh ootko varma ettet itse ole sellainen miksi toisia haukut?
- Anonyymi
Kommarin ainoa oma totuus on aina valhe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh ootko varma ettet itse ole sellainen miksi toisia haukut?
missä tämä kommentti näkyy?
- Anonyymi
Idiootteja on myös ne ihmiset jotka äänestäneet iät ja ajat ja kuvitelleet että ne edustajat muka hoitaa heidän asioitaan ja uskoneet niiden höpön höpön.
Eivät ole nähneet 😞 totuutta miten maailmassa asiat ovat pielessä. Eivät la vaivautuneet etsimään syitä vaan syyttelevät ja riitelevät keskenään lapsellisesti puolue sitä ja tätä.
Uskoneet mediaa ja muita höpö valehtelijoita ja puolustaneet lapsellisesti ja palvoneet kaikkea soekasti. 🤡 Menevä taina haukkumaan sitä mitä media heitä ohjaa.. Reppanoita. Ei osata itse ajatella - Anonyymi
Kommentoin vain Wahlroosia
Hänen jatkomuistelmakirjaansa on minulle kehuttu mutta
en ole hankkinut. Ainakaan vielä. Hän siis kertoo elämästään
ja on järjestelijä
Sijoittajata laskevat tuottokertoimia eli tässä mielessä W ei ole sijoittaja
Jos siis niin kuin siinä mielessä luette. Omistan kyllä jotain W kirjoja
poistomyynneistä ja olen selannut niitä läpi alleviivauksin kyllä - Anonyymi
Itserakas kalifi W.
- Anonyymi
No sitäkin voi olla, mutta älykäs ainakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitäkin voi olla, mutta älykäs ainakin.
Vain raha merkitsee. Onko sellainen älykästä, niin kenties rahan-ahneiden mielestä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain raha merkitsee. Onko sellainen älykästä, niin kenties rahan-ahneiden mielestä on.
Viisaus on sitten ihan eri asia.
- Anonyymi
Jos kertoo tuon verran, mutta ei osaa sanoa, mihin miljardit on menetetty, onko myös idiootti? Vai mikä.
- Anonyymi
Olen aina pitänyt Wahlroosia järkevänä Suomalaisena ihmisenä.Sitä
ihmettelen ettei ole politiikkaan kannustavana ehdokkaana ruvennut.
Esimerkiksi kansanedustajaksi no jokaisella on tämä oma tiensä.- Anonyymi
Itse ihmettelen myös kovasti, mikä siinä tyypissä vetoaa meitsiin, kun se ei ole hänen vakaumuksellinen (talous- / raha-) puolensa.
- Anonyymi
Politiikan teatteri. Olette toljottaneet TV koko elämänne ja oletteko mitään havainneet.?
Olette kuin lampaita jotka seisoo laitumella portin takana odottaen että j8ku päästää teidät kotiin, karsinaan tms.🤡
Ette vain huomaa että aitaa ei ole ja voisi vapaasti kulkea sieltä pois 🤣😊- Anonyymi
Mistä "sieltä pois" ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä "sieltä pois" ?
Jonottamassa laitumella portin takana eikä aitaa ole ympärillä.
Tajusitko? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonottamassa laitumella portin takana eikä aitaa ole ympärillä.
Tajusitko?Ööööö ... Mitä ne jonottavat? En taida tajuta, kun en jonota enkä odota.
- Anonyymi
Öykkäri vaalruus ei herätä arvostusta. Feikki-ihminen, joka leikkii
Ruotsin kuninkaan sydänystävää.
Sen se hoksasi, että kun lyöttäytyy yhteen oikeiston kanssa pääsee
helpommin muitten taskuille ja rikastuu. - Anonyymi
Kyllä, Nalle on oikeassa. Idiootit ovat saaneet vallan muuallakin kuin talouselämässä. Työttömyys on massiivista. Idiootit rekrytoivat vain toisia idiootteja ja idioottimaisin perustein. Miten töitä saa?
- Anonyymi
Vuosikymmenet vallankahvassa roikunut kokoomus on tuhonnut koko maan!
- Anonyymi
Vanha ukonkäppänä, nousukkaiden kuningas. Rikastui eritoten ja ansiotta pankkimaailmassa. Nyt ylimielinen ja mukakaikkitietävä.
Uskoo ken haluaa. Kusi noussut Wahlroosilla päähän ja sen mukaisia ovat myös lausunnot - Anonyymi
Entinen kommari vaalruus tajusi, että toisten taskuille pääsee helpommin,
kun liittyy oikeistolaisiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2489352Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu1497680K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1495231Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1504932PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *544641Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko1044325Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1284154- 1681948
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91749Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2891603