Heips!
Tietääkö kukaan onko Kavalta suomennettu kuinka monta jännäriä? Ja kuinka saan ne käsiini....? :)
Kaksi ensimmäistä olen lukenut jo, ja suosittelen kaikille lukemiseksi!!! Jos vain pitää raakamurhajutuista, mutta kyllä romantiikkaakin vähän löytyi. On niinkuin jatko-osia tavallaan, vaikka murhajuttu on aina uusi.
Alex Kava?
4
1266
Vastaukset
- Nina
Olen hankkinut ja lukenut kolme Kavan pokkaria, eli sulla on vielä ainakin yksi lukematta!! Itse olen ostanut omani R-kioskilta/ ihan tavis tavarataloista, löytyvät samasta hyllystä Harlekin-kirjojen kanssa.
- rose1979
Enpä tiedä löytyyköhän enää kaupoista, kun aina tulee uusia tilalle :(
Mutta jos joltakin tämä kolmas osa eli "sielujen sieppari" löytyy ylimääräisenä, ostan heti pois!!!
:)
[email protected]
- mlmh
Itellä on viis Alex Kavan kirjaa.
Hyytävä salaisuus 2000
Lamaannuttava silmänräpäys 2001
Sielujen sieppari 2002
Kuoleman lähetti 2003
Väärä siirto 2004- noopi
multa löytyy kans pari ja oon vissiin kolme tai neljä lukenut. Mahtavia kirjoja. Ostin ruokakaupasta, valintatalosta. Harmittaa etten ole ostanut kaikkia mitä olen nähnyt. Sen lisäksi kerään tess gerritseniä ja patricia cornwelliä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011540
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251404En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821230- 621133
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101008Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111969Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall210774Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57743Hei...mä nyt laitan tän vielä
Harmittaa miten meni, en tajunnut enkä tarkoittanut. Eihän näistä tiedä...anteeksi. Kaikki hyvin.27697Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20688