Ulosotolle ei väliä lapsen hyvinvointi

Anonyymi-ap

Lapsi minulla 50% ajasta. Tuoreimman päätöksen mukaan ulosotosta ei enää vähennetä elatusmaksua. Päätöksen syynä oli että: Ei ole väliä onko lapsi sinun elatuksessa 50% ajasta.

Lopetamme ilmeisesti sitten syömisen. Kiitos ulosotto. Haistakaa vittu.

17

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko koskaan tuota hyväksytty vai onko ollut vaan sun kohdalla joku myönnytys ?

• Anonyymi

Haettu aina vuodeksi kerrallaan. Joka kerran mennyt läpi ilman ihmeellisyyksiä. Nyt tismalleen samoilla tiedoilla kuin vuosi sitten (tulot samat) niin tuli hylsyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haettu aina vuodeksi kerrallaan. Joka kerran mennyt läpi ilman ihmeellisyyksiä. Nyt tismalleen samoilla tiedoilla kuin vuosi sitten (tulot samat) niin tuli hylsyä

No ylempää on tullut kösky et miksi on hyväksytty noi koska ne ei ole hyväksyttyjä muillakaan.

• Anonyymi

Ei pidä joutua uon asiakkaaksi.

• Anonyymi

Kummallisia päätöksiä. Ulosoton moraali on sieltä jostain pimeältä puolelta. Heille talousvaikeus on syy pomottaa koko skaalalla, oli sitten kohde lapsi, vanhempi, yh, sairas, työtön, pätkätyöläinen, pienituloinen, yksinyrittäjä tai vanhus. Tai mikä vaan. Ja sitten kun on nöyryytetty ensin piiskalla polvilleen, sitten alkaa kaiken vähättely. Sosioekonomisen aseman, iän, uran, ammatin, rodun, paikkakunnan...
      Työhön hakeutuu koulukiusaajat ja psykopaatit, ei tervepäiset empaatit.

• Anonyymi

Eiköhän se heikko moraali ole ulosottoon joutujalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän se heikko moraali ole ulosottoon joutujalla.

Ropomies taas aukoo päätään. Aisaa kannattaa kun ei itse ole kulkijaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta laskut on maksettuna, eivätkä minun valinnoistani joudu lapset tai muu lähipiiri kärsimään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko koskaan pohtinut, miksi nämä "ropomiehet" eivät ole ulosoton asiakkaita? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko koskaan pohtinut, miksi nämä "ropomiehet" eivät ole ulosoton asiakkaita? :)

En tunne ropomiehiä, mutta ovat luultavasti tavallisia asioistaan huolehtivia kunnon kansalaisia, joten eivät joudu ulosottoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta laskut on maksettuna, eivätkä minun valinnoistani joudu lapset tai muu lähipiiri kärsimään.

Kun sellaista ei ole. Hikikomero vain seurana. Lähde ulos maailmaan oppimaan elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun sellaista ei ole. Hikikomero vain seurana. Lähde ulos maailmaan oppimaan elämää.

Ja elämääkö oppii jättämällä laskut maksamatta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja elämääkö oppii jättämällä laskut maksamatta?

Miten h*lvetin tollo voikaan joku olla!
        Lopeta nyt tämä luuhaaminen täällä. Sinusta ei ole kenellekään mitään apua eikä mielipiteitäsi kaivata. Sinun tyyppiset ajavat vaikeuksiin joutuneet itsemurhiin ja perhetappoihin. Jos olisit lähellä, vetäisin turpaan tuollaista luuseria.
        Olen 70-vuotias nainen, sinä alaikäinen kukkakeppi. Hus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten h*lvetin tollo voikaan joku olla!
        Lopeta nyt tämä luuhaaminen täällä. Sinusta ei ole kenellekään mitään apua eikä mielipiteitäsi kaivata. Sinun tyyppiset ajavat vaikeuksiin joutuneet itsemurhiin ja perhetappoihin. Jos olisit lähellä, vetäisin turpaan tuollaista luuseria.
        Olen 70-vuotias nainen, sinä alaikäinen kukkakeppi. Hus!

Väkivaltaista porukkaa te ulosotossa olevat. Kannattaisi jutella lääkärin kanssa.

• Anonyymi

Samaa mieltä.

Omalla kohdalla naisvouti ei huomioinut maksamani elatusmaksuja suojaosan suhteen reilun parin tonnin paska palkasta paskaduunissa.

Käytännössä minulle jäi vähemmän käteen palkasta kuin työmarkkinatuki!

Ei edes ruokarahoja kuukaudeksi.

Siispä teen rikosilmoituksen kyseisestä naisvoudista ja tämän työpaikasta joka laiminlöi virkavallastaan juopuneen alaisensa teoista lähes vuosikymmenen ajalta.

• Anonyymi

"teen rikosilmoituksen"

Ja häviät jutun aivan varmasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"teen rikosilmoituksen"

Ja häviät jutun aivan varmasti

Ilmoituksen tekeminen valtakunnanvoudille, siellä ollaan kihlakunnanvouteja ylempiä ja pidetään rotia ja osataan lain kirjainta. Aina kannattaa valittaa jos kokee epärehellisyyttä viranomaisen toimissa. Mitään omaperäistä ratkaisua ei tehdä, muuten uraputki katkeaa kuin kuuluisa kananlento.
        Kansalaisella on aina oikeus vaatia toista näkemystä. Tiedän, koska olen omassa elämässäni valittanut useasti vääristä päätöksistä. Turha kuvitella, että pelottelulla hiljennetään. Se johtamistapa ei kuulu nykyaikaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      80
      7042
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6523
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6323
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      364
      4122
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2512
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2419
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      66
      2206
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      143
      1519
    9. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1512
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      198
      1240
    Aihe