Lapsi minulla 50% ajasta. Tuoreimman päätöksen mukaan ulosotosta ei enää vähennetä elatusmaksua. Päätöksen syynä oli että: Ei ole väliä onko lapsi sinun elatuksessa 50% ajasta.
Lopetamme ilmeisesti sitten syömisen. Kiitos ulosotto. Haistakaa vittu.
Ulosotolle ei väliä lapsen hyvinvointi
17
402
Vastaukset
- Anonyymi
Onko koskaan tuota hyväksytty vai onko ollut vaan sun kohdalla joku myönnytys ?
- Anonyymi
Haettu aina vuodeksi kerrallaan. Joka kerran mennyt läpi ilman ihmeellisyyksiä. Nyt tismalleen samoilla tiedoilla kuin vuosi sitten (tulot samat) niin tuli hylsyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haettu aina vuodeksi kerrallaan. Joka kerran mennyt läpi ilman ihmeellisyyksiä. Nyt tismalleen samoilla tiedoilla kuin vuosi sitten (tulot samat) niin tuli hylsyä
No ylempää on tullut kösky et miksi on hyväksytty noi koska ne ei ole hyväksyttyjä muillakaan.
- Anonyymi
Ei pidä joutua uon asiakkaaksi.
- Anonyymi
Kummallisia päätöksiä. Ulosoton moraali on sieltä jostain pimeältä puolelta. Heille talousvaikeus on syy pomottaa koko skaalalla, oli sitten kohde lapsi, vanhempi, yh, sairas, työtön, pätkätyöläinen, pienituloinen, yksinyrittäjä tai vanhus. Tai mikä vaan. Ja sitten kun on nöyryytetty ensin piiskalla polvilleen, sitten alkaa kaiken vähättely. Sosioekonomisen aseman, iän, uran, ammatin, rodun, paikkakunnan...
Työhön hakeutuu koulukiusaajat ja psykopaatit, ei tervepäiset empaatit.- Anonyymi
Eiköhän se heikko moraali ole ulosottoon joutujalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se heikko moraali ole ulosottoon joutujalla.
Ropomies taas aukoo päätään. Aisaa kannattaa kun ei itse ole kulkijaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta laskut on maksettuna, eivätkä minun valinnoistani joudu lapset tai muu lähipiiri kärsimään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan pohtinut, miksi nämä "ropomiehet" eivät ole ulosoton asiakkaita? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan pohtinut, miksi nämä "ropomiehet" eivät ole ulosoton asiakkaita? :)
En tunne ropomiehiä, mutta ovat luultavasti tavallisia asioistaan huolehtivia kunnon kansalaisia, joten eivät joudu ulosottoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta laskut on maksettuna, eivätkä minun valinnoistani joudu lapset tai muu lähipiiri kärsimään.
Kun sellaista ei ole. Hikikomero vain seurana. Lähde ulos maailmaan oppimaan elämää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun sellaista ei ole. Hikikomero vain seurana. Lähde ulos maailmaan oppimaan elämää.
Ja elämääkö oppii jättämällä laskut maksamatta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja elämääkö oppii jättämällä laskut maksamatta?
Miten h*lvetin tollo voikaan joku olla!
Lopeta nyt tämä luuhaaminen täällä. Sinusta ei ole kenellekään mitään apua eikä mielipiteitäsi kaivata. Sinun tyyppiset ajavat vaikeuksiin joutuneet itsemurhiin ja perhetappoihin. Jos olisit lähellä, vetäisin turpaan tuollaista luuseria.
Olen 70-vuotias nainen, sinä alaikäinen kukkakeppi. Hus! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten h*lvetin tollo voikaan joku olla!
Lopeta nyt tämä luuhaaminen täällä. Sinusta ei ole kenellekään mitään apua eikä mielipiteitäsi kaivata. Sinun tyyppiset ajavat vaikeuksiin joutuneet itsemurhiin ja perhetappoihin. Jos olisit lähellä, vetäisin turpaan tuollaista luuseria.
Olen 70-vuotias nainen, sinä alaikäinen kukkakeppi. Hus!Väkivaltaista porukkaa te ulosotossa olevat. Kannattaisi jutella lääkärin kanssa.
- Anonyymi
Samaa mieltä.
Omalla kohdalla naisvouti ei huomioinut maksamani elatusmaksuja suojaosan suhteen reilun parin tonnin paska palkasta paskaduunissa.
Käytännössä minulle jäi vähemmän käteen palkasta kuin työmarkkinatuki!
Ei edes ruokarahoja kuukaudeksi.
Siispä teen rikosilmoituksen kyseisestä naisvoudista ja tämän työpaikasta joka laiminlöi virkavallastaan juopuneen alaisensa teoista lähes vuosikymmenen ajalta.- Anonyymi
"teen rikosilmoituksen"
Ja häviät jutun aivan varmasti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"teen rikosilmoituksen"
Ja häviät jutun aivan varmastiIlmoituksen tekeminen valtakunnanvoudille, siellä ollaan kihlakunnanvouteja ylempiä ja pidetään rotia ja osataan lain kirjainta. Aina kannattaa valittaa jos kokee epärehellisyyttä viranomaisen toimissa. Mitään omaperäistä ratkaisua ei tehdä, muuten uraputki katkeaa kuin kuuluisa kananlento.
Kansalaisella on aina oikeus vaatia toista näkemystä. Tiedän, koska olen omassa elämässäni valittanut useasti vääristä päätöksistä. Turha kuvitella, että pelottelulla hiljennetään. Se johtamistapa ei kuulu nykyaikaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1313950- 193455
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173397- 793337
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613244- 492991
- 292905
- 542657
- 742628
- 192377