Kaupat on

Anonyymi-ap

18

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä niin.

      • Anonyymi

        ?

        - S-Rymän Kaupat -Alkoivat -TUKEMAAN - - HAMAS-TAPPAJA-TERRORISTEJA - !

        -eli - SDP:n ja LaitaVasemmiston ja Vihreitä -PUNIKKI-Kommunisteja -TUKEVAT -!

        ____ - NYT - S-Ryhmän Kaupat - BOIKOTTIIN - koka Tukevat - TERRORISTEJA- !

        !


      • Mikä siinä on hyvää?


    • Anonyymi

      Irtisanoutuvat kansanmurhasta.

      • Anonyymi

        Älä höpötä. Palestiinan terrorijärjestöt ovat Saksan natsien ent. Jugoslaviassa kouluttamia "taisteluun juutalaisia vastaan".

        Jerusalemin suurmufti oli Hitlerin läheinen ystävä. Suurmuftin tyttären natsisuku johtaa Hamasia, kuten muitakin alueen aiempia ja nyk. islamilaisia terroristijärjestöjä.

        Kyllä Suomen vasemmisto, SS-market ym:t tämän hyvin tietävät.

        Vassarit marssivat mm. Hgissä, yhdessä islamistinatsien kanssa ja huutavat suomalaisille: "Ei natseja Hkiin, ei natseja minnekään!"

        Vasemmisto yrittää kusettaa. Kansallis-sosialistit ovat vasemmiston oma ääriliike.


    • Anonyymi

      Ennen uskovat tuomitsivat synnn. mm. homouden, mutta nyt mitä hirveämpi synti, sitä fanaattisemmin kannatetaan.

      • Anonyymi

        Alkoholia eivät tuomitse kuitenkaan kun kovasti sen käyttöä haluavat lisätä. Taitaa hurskaille naukku maistua.


    • Anonyymi

      S-kaupat eivät salli asiakkaiden itse valita vaan tekevät poliittisia päätöksiä omavaltaisesti. No, asiakas itse sitten valitsee missä kaupoissa käy.

      Itse en ole enää vuosiin käynyt S-marketeissa sen jo aiempien, rasististen omavaltaisuuksien vuoksi.

    • Anonyymi

      Alan boikotoimaan S-kauppoja. Syynä terrorismin suosiminen.

      • Anonyymi

        Olet mustavalkoinen /vastakkainasettelija. Et näe laajemmin. Et näe lintuperspektiivistä. Omassa maakuoppa poterossa pädet ja pelkäät. 🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet mustavalkoinen /vastakkainasettelija. Et näe laajemmin. Et näe lintuperspektiivistä. Omassa maakuoppa poterossa pädet ja pelkäät. 🤷‍♀️

        eikös se jumala ollut rakkaus suuressa kokonaisuudessamme kokoonnumme tähti lipun alle juhlimaan voittoamme monen laisista narun kerääjistä jotka kokoontuvat paljon puhuvasti meikäläisten keskuudessa syömään pääsiäis lammasta ja naukkailemaan juhla päivän ehtoollista masentavissa merkeissä joiden tosi asillainen merkitys ilahtuu sopivasti suur syömärien pidoissa


    • jumalanterve! Kristillisyydessämme K kuppa on ainua sallittu. Muut kupat on Siijonissa synniksi saarnattu. junalanrahhaa.💶

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Milloin aletaan olla yhtä ponnekkaasti homouden kannalla kuin sen että viattomia voidaan murhata ja tappaa terroristijahdeissa. Sen mukaan kaikkia syntejä pitäisi suosia aivan yhtä tasapuolisesti ja olla niiden kannalla aivan yhtä fanaattisesti.

    • Anonyymi

      Liekö S-ryhmä toimittamassa suviseuroihinkin tavaraa?

      • Anonyymi

        Toivottavasti ei, elleivät sitä ennen peru tuota typerää poliittista päätöstään


    • Anonyymi

      Kyllähän homojen puolestakin on boikotoitu kun erottu kirkosta jos homoista sanotaan pahasti. Mutta ei se ole niin ponnekasta kuin mitä sotarikosten puolesta boikotointi eikä siinä valehdella niin suurella äänellä.

      Kyllä synnin puolustamista on aina ollut ja tulee olemaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe