byrokratia muuttuu niin, että kenellekään voidaan kertoa suoraan mitään
kansan pitää itse pysyä kärryllä
muutos voi osua menetyksinä, mikä muuttaa suhtautumista byrokratiaan
ystävästä tulee vihollinen, vaikka on ainoa lypsylehmä kansalla
muutos voi olla vaikea itse työntekijöillekin mutta he muuttuvat ajassa
unohtui vain kertoa totuus kansalaisille kuinka eletään nyt
ehkä joku yritti, mutta viesti ei mennyt perille
eipä byrokratia näytä myöskään korjaavan jälkeen jäänneitä
heitä, jotka eivät tajunneet muutoksesta mitään, joihin osui ja veisti ei mennyt perille
aikooko byrokratia siivota heitä, jotka eivät enää saaneet byrokratiasta kiinni?
ihme vivahde ajassa, että kansa itse on syyllinen kun ei pysynyt kärryllä kiinni
mitä työtön teki väärin kun oli työttömänä suomessa ennen aktiivimallia
työttömyys jatkuu hyvässä mallissa sillä erolla, että työtön on kuollut, huumeriippuvainen, koditon, eronnut, sairas, muuttanut suomesta, on vankilassa
uudistukset maksavat ihmisten henkiä
vieläkään ei viedään viesti perille, mutta oletetaan, että jokainen löytää itse perille, mistä jäi paitsi
vanhetessaan kukaan pysy kärryllä ja jokainen putoaa sieltä
kärryltä putoamisesta tulee yleistä, normaalia, osa yhteiskuntaa
mitä vanhemmaksi käy, sitä todennäköisemmin putoaa kärryltä
ei olla vanhoja, mutta pudotaan kärryltä
byrokratia loi uuden nahan ja jos et pysynyt kärryllä on oma syysi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
menetysten takia ei ole salaisuus, että henkilökohtaisesti ei haluta olla yhteydessä viranomaisiin
viranomaiset yrittävät voittaa luottamuksen kansalta
kansa ei osaa päättää, mitä valitsee, tarjotun uuden byrokratian välillä tai oman itsenäisen selviytymisensä
ei tee mieli, koska byrokratia oli itse syy kansan henkilökohtaiseen vahinkoon ja nyt pitää luottaa jälleen siihen, mistä koko elämä meni pieleen
mitä sinä valitsisit?
ihmiset eivät tyhmiä, ymmärtävät kuinka valtio toimii, mutta jos valtiolta saa turpaan väliajoin, niin kannattaako luottaa tai selvitä ominpäin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1256639MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny545692Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.794438NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun894321Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1164112Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.841456HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a271270- 811267
- 3421266
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?35988