Aloitin uudessa työssä ja olen aloittelija mitä tulee siivoukseen. Mistähän johtuu että joka paikka on tahmainen? Minulla oli eri kohteessa perehdytys ja samantyyliset tilat, mutta siellä moppi liukui hyvin yms.
Olen nyt yrittänyt siivota ihan normaalisti ohjeiden mukaan mutta tahmaisuus ei lähde
:(
Tuntuu jotenkin raskaaltakin siivota kun pitää välillä pestä märällä mopilla ja lattia imee jotenkin, eikä puhdasta tule
Tahmaiset lattiat, pinnat yms
5
420
Vastaukset
- Anonyymi
Missä käytetään nykyään märkää moppia? Peruspesut toki erikseen. Pinnat varmaan kuluneet
- Anonyymi
Aja koneella pelkällä vedellä, siellä on luultavasti edellinen/edelliset siivoojat käyttäneet liikaa pesuainetta ja sitä on kerrostunut lattiaan tehden sen tahmeaksi. Jos et pääse koneella niin käsin sitten huuhdot vaan, näet kyllä luutusta/mopista tai jos pääset letkuttaan että onko kyseessä tuo että pesuaineilla kyllästetty lattia.
- Anonyymi00005
Siivous alalla ei luuttu sanaa käytetä, vaan mikrokuitu moppi ja lattia liinat tai lattia pyyhe.
Tasoliinat.
Luutut on vanhojen akkojen juttuja.
- Anonyymi
Näin käy kun näihin töihin kelpaa kuka vaan, joka ainoa lan työpaikkailmoitus korostaa miten ollenkaan ei tarvita kokemusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1845052Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,234452Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2563017Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432922- 522531
- 271939
- 531841
- 771804
- 221777