Aloitin uudessa työssä ja olen aloittelija mitä tulee siivoukseen. Mistähän johtuu että joka paikka on tahmainen? Minulla oli eri kohteessa perehdytys ja samantyyliset tilat, mutta siellä moppi liukui hyvin yms.
Olen nyt yrittänyt siivota ihan normaalisti ohjeiden mukaan mutta tahmaisuus ei lähde
:(
Tuntuu jotenkin raskaaltakin siivota kun pitää välillä pestä märällä mopilla ja lattia imee jotenkin, eikä puhdasta tule
Tahmaiset lattiat, pinnat yms
5
455
Vastaukset 5
- Anonyymi
Missä käytetään nykyään märkää moppia? Peruspesut toki erikseen. Pinnat varmaan kuluneet
- Anonyymi
Aja koneella pelkällä vedellä, siellä on luultavasti edellinen/edelliset siivoojat käyttäneet liikaa pesuainetta ja sitä on kerrostunut lattiaan tehden sen tahmeaksi. Jos et pääse koneella niin käsin sitten huuhdot vaan, näet kyllä luutusta/mopista tai jos pääset letkuttaan että onko kyseessä tuo että pesuaineilla kyllästetty lattia.
- Anonyymi00005
Siivous alalla ei luuttu sanaa käytetä, vaan mikrokuitu moppi ja lattia liinat tai lattia pyyhe.
Tasoliinat.
Luutut on vanhojen akkojen juttuja.
- Anonyymi
Näin käy kun näihin töihin kelpaa kuka vaan, joka ainoa lan työpaikkailmoitus korostaa miten ollenkaan ei tarvita kokemusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3011065Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni62892- 76865
- 71765
- 67711
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40695- 44607
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34597- 49539
- 42531