Vaimo nautti ja minäkin sain osani

Anonyymi-ap

Vaimoni Minna oli jälleen tuttuun tapaansa vierailulla ystävänsä Tuijan luona ja minä kuskina kuten yleensä. Kuten aikaisemminkin sain odotella itsekseni vierashuoneessa ja katsella telkkaria, josta yleensä näin videota siitä, mitä sisällä tapahtui. Tällä kertaa kului varmaankin lähes tunti, kunnes näin kuvaa sisältä.
Kuvassa vaimoni nojaili posket punoittaen alastomana pöytään. Hänellä oli – kuten aina tuolla vieraillessaan – maski silmillään. Kuulin Tuijan kysyvän vaimoltani: Tuntuiko hyvältä ja saitko? Sain ja tuntui ihan hyvältä mutta haluaisin lisää, Minna vastasi. No, keksitään jotain mukavaa, Tuija jatkoi.
Sitten hän laittoi musiikkia soimaan ja asettui kameran eteen. Hän laittoi etusormen suunsa eteen ja vinkkasi sitten minulle, jotta tulisin hiljaa sisälle. En kauaa aikaillut vaan siirryin asuntoon sisälle ja taas Tuija näytti, että olisin hiljaa, jotta Minna ei tiedä minun olevan paikalla. Sitten Tuija kuiskasi minulle: lupasin vaimollesi jotain kivaa. Sinä saat nyt vähän kiusoitella ja kiihottaa häntä ja jos lopuksi haluat, saat ottaa minut takaapäin. Eikö se olisi ihan reilua, sillä onhan vaimosikin antanut vieraalle monta kertaa.
Nyökkäsin hyväksyvästi. Tuija ojensi minulle pitkän fasaanin sulan ja pyysi minua sillä kiusoittelemaan Minnaa. Minna nojasi edelleen pöytään ja Tuija pyysi häntä seisomaan leveässä haara-asennossa ja kumartumaan eteenpäin kyynärpäät pöytää vasten. Sitten hän ohjasi minut tuon sulan kanssa koskettelemaan vaimoni alastonta vartaloa. Kutittelin sulalla aluksi Minnan selkää ja sitten hänen rintojaan ja nännejään. Pidätkö tästä, Tuija kysyi antaen ymmärtää, että hän kutitteli Minnaa. Haluatko, että kutittelen myös pilluasi, hän jatkoi. Minna nyökkäsi ja minä aloin sivellä sulalla vaimoni kiihottunutta pillua. Aikani siveltyäni huomasin, miten kostunut Minna oli. Sitten Tuija tarttui Minnan pakaroihin ja levitti niitä voimakkaasti niin, että häpyhuulet erkanivat ja kiimasta kiiltelevä pillun aukko avautui. Tuija antoi merkin, että työntäisin sulkaa vaimoni avoimeen pilluun. Liikuttelin sulan kärkeä pillun aukolla ja aloin sitten työntää sitä sisälle. Pyörittelin sulkaa samalla, kun se vähitellen alkoi tunkeutua Minnan halukkaaseen ja limaa tihkuvaan pilluun. Pyörittelin sulkaa pillussa jonkin aikaa ja Minna tuntui pitävän siitä. Sitten vedin sen hitaasti ulos ja se oli aivan limainen ja kiiltävä. Nyt saat jotain muuta pilluusi, Tuija sanoi Minnalle.
Huoneeseen astui nuori mies, jota en ollut aikaisemmin nähnyt. Hän asettui vaimoni taakse, riisui bokserinsa ja tarttui Minnaa lantiosta. Hän ei sen enempää aikaillut vaan painoi peniksensä varsin rajusti edessään odottavaan kuumaan pilluun. Minna voihkaisi voimakkaasti, kun pitkä ja paksu elin painui ilmeisesti pohjaan asti.
JATKUU...

1

656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

JATKOA...
      Samanaikaisesti Tuija kävi Minnan eteen polvilleen ja vinkkasi minut luokseen. Ota minut nyt takaapäin, jos haluat mutta älä tee loppuun asti. Sitten Tuija vielä kysyi, että olemmeko Minnan kanssa harrastaneet oraaliseksiä. Kun vastasin, että emme ole niin Tuija sanoi, että nyt sitten on hyvä tilaisuus. Ota ensin minut ja säästä lastisi sitten vaimollesi. Mikäs siinä, minä kuiskasin ja siirryin Tuijan taakse ja painoin penikseni hänen pilluunsa. Tuija oli todella tiukka ja minun piti olla varovainen, etten tulisi.
      Siinä samalla Tuijan kanssa katselimme aivan läheltä, miten vaimoni nautti saadessaan nuorta penistä pilluunsa. Mies pani vaimoani rajusti ja tämä näytti todellakin nauttivan. Jonkin ajan kuluttua kaveri karjaisi ja näytti tulevan ja laskevan satsinsa Minnan pilluun. Niin tuli Minnakin samaan aikaan voihkien voimakkaasti posket punoittaen ja vartalo täristen. Hän ei tiennyt, että katselin vierestä, miten hän antoi pillua vieraalle miehelle.
      Tuija pyysi minua lopettamaan ja siirtymään vaimoni viereen. Hän siirsi Minnaa hiukan pöydän reunaa kohti ja käänsi tämän pään sivulle minun suuntaani ja sanoin Minnalle: Nyt saat vielä vähän maistiaisia, kun avaat suusi. Minä siirryin aivan Minnan pään viereen ja laitoin penikseni vaimoni suuhun. Hän osasi selvästi tuon suuhun otan ja se tuntui hyvältä. Ota se oikein syvälle suuhusi ja ime sitä, Tuija sanoi Minnalle. Minna antoi minun työntää penikseni syvälle suuhun ja alkoi imeä sitä voimakkaasti. Tuija ohjeisti taas Minnaa: Saat kohta herkut suuhusi ja nielet sitten kaiken mahdollisen.
      Pakko sanoa, että tuntui tosi hyvältä enkä kestänyt kuin hetken, kun oli pakko laskea satsini vaimoni suuhun – ensimmäistä kertaa ja vielä hänen tietämättään. Hän nieli suurimman osan ja osa valui hänen suupielistään lattialle. Hän tuntui niin ammattilaiselta, että mietin itsekseni, miten monta penistä hänen suussaan on mahtanut käydä.
      Tuija kysyi Minnalta, että maistuiko hyvältä ja tämä nyökkäsi. Minä poistuin huoneesta, jotta salaisuus ei paljastuisi – ainakaan vielä. Kokemus oli sen verran hyvä, että ajattelin lähiaikoina koettaa samaa kotona Minnan kanssa. Saa nähdä suostuuko hän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      250
      17385
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      180
      12358
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      63
      6134
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      69
      4955
    5. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      21
      4955
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      27
      4065
    7. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      84
      3635
    8. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      23
      3612
    9. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      41
      3141
    10. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      146
      3119
    Aihe