tapahtui 1993 turkissa ,marmaris lomakohde. tyttöystävä ei voinut lähteä mukaan lomalle.olin 32.v viriili miehenalku.yksin kun lähin niin sain kimppahuoneen toisen miehen kanssa.mies oli n 40.v ja kova seurustelumies. viinakin maistui.mut ei häiriköynyt.molemmil omat menot. lähinnä aamulla tavattiin,ja vaihettiin pari sanaa. no 2 päivää juoneena mies vietti krapulapäivän huoneessa.ei saanu nukuttua,istui parvekkeela koko yön. seuraus että seuraavana päivänä nukkui altaalla auringossa ja poltti itseensä pahasti. oli hakenut jostain rauhoittavaa voidetta vammaan. aamulla suihkun jälkeen kysyi voisinko rasvata hänen selkä. istuin sängynlaidalla ja varovasti levitin rasvan selälle ja takareisiin. mies kääntyi minuunpäin ja huomasin et hänen kalu oli puolijäykkä,esinahka vetäytymässä taaksepäin.en tiedä mitä minuun iski? levitin rasva hänen alapäähän hellästi sukukalleuden ympäri. seurauksena että hänelle tuli täys seisokki.sanakaan ei vaihdettu. hän siirtyi minua kohti ja kalu oli silmien edessä. koskin siihen ja kevyesti vedin nahkaa edestakaisin. olin ymmällään,enhän minä ole homo? kaveri siirsi itseensä niin että kalu oli mun suun kohdalla. mitä tein? kosketin huulilla ja maistoin,otin terkan huulien väliin, tuntui sammettimaisesta ja pehmeältä,ei maistunut millekkään. jatkoin etenemistä , lopuks oli koko kalu suussa. alion imeä ja naida suulla samalla. (niin kun nainen oli mulle tehnyt) mies alkoi täristä,ei menny kun 1 minutti niin laukes suuhun. en niellyt,en pysty siihen. tuli yökkäykset ja puolioksennus. silti huomasin että mulla oli täys seisokki. olisis varmaan ollu mukavaa vastapalvelusta saada mut öykkäly pilais varmaan kaiken. ei puhuttu myöhemmin asiasta,eikä toistunut. nyt vartuneena ymmärrän. ja olen muutaman kerran tyydyttänyt miestä tarkoituksella yhteisymmärryksessä poulin ja toisin. tositarina!
eka kokemus miehen kanssa
Anonyymi-ap
0
110
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset22917206Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"17312246Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El476027Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään654888MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny144835Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.213987Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843605Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1363036S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.2671513- 851041