tapahtui 1993 turkissa ,marmaris lomakohde. tyttöystävä ei voinut lähteä mukaan lomalle.olin 32.v viriili miehenalku.yksin kun lähin niin sain kimppahuoneen toisen miehen kanssa.mies oli n 40.v ja kova seurustelumies. viinakin maistui.mut ei häiriköynyt.molemmil omat menot. lähinnä aamulla tavattiin,ja vaihettiin pari sanaa. no 2 päivää juoneena mies vietti krapulapäivän huoneessa.ei saanu nukuttua,istui parvekkeela koko yön. seuraus että seuraavana päivänä nukkui altaalla auringossa ja poltti itseensä pahasti. oli hakenut jostain rauhoittavaa voidetta vammaan. aamulla suihkun jälkeen kysyi voisinko rasvata hänen selkä. istuin sängynlaidalla ja varovasti levitin rasvan selälle ja takareisiin. mies kääntyi minuunpäin ja huomasin et hänen kalu oli puolijäykkä,esinahka vetäytymässä taaksepäin.en tiedä mitä minuun iski? levitin rasva hänen alapäähän hellästi sukukalleuden ympäri. seurauksena että hänelle tuli täys seisokki.sanakaan ei vaihdettu. hän siirtyi minua kohti ja kalu oli silmien edessä. koskin siihen ja kevyesti vedin nahkaa edestakaisin. olin ymmällään,enhän minä ole homo? kaveri siirsi itseensä niin että kalu oli mun suun kohdalla. mitä tein? kosketin huulilla ja maistoin,otin terkan huulien väliin, tuntui sammettimaisesta ja pehmeältä,ei maistunut millekkään. jatkoin etenemistä , lopuks oli koko kalu suussa. alion imeä ja naida suulla samalla. (niin kun nainen oli mulle tehnyt) mies alkoi täristä,ei menny kun 1 minutti niin laukes suuhun. en niellyt,en pysty siihen. tuli yökkäykset ja puolioksennus. silti huomasin että mulla oli täys seisokki. olisis varmaan ollu mukavaa vastapalvelusta saada mut öykkäly pilais varmaan kaiken. ei puhuttu myöhemmin asiasta,eikä toistunut. nyt vartuneena ymmärrän. ja olen muutaman kerran tyydyttänyt miestä tarkoituksella yhteisymmärryksessä poulin ja toisin. tositarina!
eka kokemus miehen kanssa
Anonyymi-ap
2
1450
Vastaukset
- Anonyymi
Näin voi elämä opettaa käytännön elämässä erilaisiin juttuihin, ilman ennalta suunnittelua yms. juttuja.
- Anonyymi
oisin kyllä antanut peppua kun kalu kovana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2898134Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1864356Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy302577Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1872531Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17962118- 511676
- 541607
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s191531Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421294- 1671273