eka kokemus miehen kanssa

Anonyymi-ap

tapahtui 1993 turkissa ,marmaris lomakohde. tyttöystävä ei voinut lähteä mukaan lomalle.olin 32.v viriili miehenalku.yksin kun lähin niin sain kimppahuoneen toisen miehen kanssa.mies oli n 40.v ja kova seurustelumies. viinakin maistui.mut ei häiriköynyt.molemmil omat menot. lähinnä aamulla tavattiin,ja vaihettiin pari sanaa. no 2 päivää juoneena mies vietti krapulapäivän huoneessa.ei saanu nukuttua,istui parvekkeela koko yön. seuraus että seuraavana päivänä nukkui altaalla auringossa ja poltti itseensä pahasti. oli hakenut jostain rauhoittavaa voidetta vammaan. aamulla suihkun jälkeen kysyi voisinko rasvata hänen selkä. istuin sängynlaidalla ja varovasti levitin rasvan selälle ja takareisiin. mies kääntyi minuunpäin ja huomasin et hänen kalu oli puolijäykkä,esinahka vetäytymässä taaksepäin.en tiedä mitä minuun iski? levitin rasva hänen alapäähän hellästi sukukalleuden ympäri. seurauksena että hänelle tuli täys seisokki.sanakaan ei vaihdettu. hän siirtyi minua kohti ja kalu oli silmien edessä. koskin siihen ja kevyesti vedin nahkaa edestakaisin. olin ymmällään,enhän minä ole homo? kaveri siirsi itseensä niin että kalu oli mun suun kohdalla. mitä tein? kosketin huulilla ja maistoin,otin terkan huulien väliin, tuntui sammettimaisesta ja pehmeältä,ei maistunut millekkään. jatkoin etenemistä , lopuks oli koko kalu suussa. alion imeä ja naida suulla samalla. (niin kun nainen oli mulle tehnyt) mies alkoi täristä,ei menny kun 1 minutti niin laukes suuhun. en niellyt,en pysty siihen. tuli yökkäykset ja puolioksennus. silti huomasin että mulla oli täys seisokki. olisis varmaan ollu mukavaa vastapalvelusta saada mut öykkäly pilais varmaan kaiken. ei puhuttu myöhemmin asiasta,eikä toistunut. nyt vartuneena ymmärrän. ja olen muutaman kerran tyydyttänyt miestä tarkoituksella yhteisymmärryksessä poulin ja toisin. tositarina!

3

2107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin voi elämä opettaa käytännön elämässä erilaisiin juttuihin, ilman ennalta suunnittelua yms. juttuja.

• Anonyymi

oisin kyllä antanut peppua kun kalu kovana

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      94
      914
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      848
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      788
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      141
      698
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      665
    6. 78
      521
    7. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      488
    8. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      476
    9. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      86
      467
    10. Olit kyllä niin

Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki
      Ikävä
      44
      467
    Aihe