Onko nykyään normaalia, että siivooja kuuntelee musiikkia siivotessaan kerrostalon rappua? En ollut uskoa silmiäni kun heräsin aamulla meteliin ja menin katsomaan kuka siellä rapussa oikein möykkää (asukkaat kun eivät sitä yleensä tee). Tuota ei oikein jaksaisi kuunnella, varsinkaan kun rapun siivous kestää melko kauan. Mietin jopa, että voiko kyseessä olla oikea siivooja, koska luulisi ettei alan ammattilainen tuollaista tee. Mutta miksi joku menisi moppaamaan kerrostalon rappua vain aiheuttaakseen häiriötä asukkaille. Periaatteessa mahdollista, mutta miten rappuun pääsisi edes sisään jos ei tiedä ovikoodia?
Möykkäävä siivooja
Anonyymi-ap
6
344
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko aloituksella joku oikea pointtikin ?
- Anonyymi
Ilmoitus isännöitsijälle.
- Anonyymi
Puskimien ruoriin ei saa laskea piippiipharjoittelijoita. Viideltä aloittavat juomalla kahvitkin pakki päällä piip piip piip piip piip piip piip piip piip piip piip piip
- Anonyymi
Sen enempää persuilematta oliko mamu? Niillä voi olla suomalaisin silmin outoja tapoja. Normaalia tai asiaankuuluvaa se ei ole.
- Anonyymi
Tiernapojat tykkää pitää melua ja lauleskwlla kun viidakossa se tarkoittaa tiikerit ja leijonat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2392588Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka122152Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3221878- 1031629
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois851540Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001250- 671200
- 251131
- 501083
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016