Musa on paras. Ei tuu sitä kirottua räppiä, ja muutenkin musiikki on AIKUISILLE ! ( Löytyy nettiradioistakin ) ja tampereen seudulla 100,5.
Radio MUSA Tampere !
68
573
Vastaukset
- Anonyymi
Pentti Teräväisellä on hyvät jutut.. Radio musa on hyvä. Ja musiikki on tosiaan Aikuisille ei tule sitä teini roskaa. Ja ei soi ne samat biisit mitä tulee muilta kanavilta toisto syötöllä uudestaan ja udestaan..
- Anonyymi
Huutista! 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huutista! 🤣
Ehkä jonkun alaikäisen jonnen mielestä... Mut radio musa on paras.
- Anonyymi
Miten sinä määrittelet sen että mikä musiikki on parasta? Entä miten määrittelet aikuisen maun musiikin? Itse kuuntelen 80 ja 90 synapoppia, teknoa sekä elektroa, usein myös klassista ja olen keski-ikäinen äijä, jossain tutkimuksen raportissa kerrottiin että vanhana tulee kuunneltua useinkin nuoruusiän suosikkimusiikkia!
- Anonyymi
Kunnon radio on aina pörssiyhtiö 👍
- Anonyymi
saat ilmeisesti palkkasi keskinkertaisessa työssäsi pörssiyhtiössä. Ei ihme, että puhut puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saat ilmeisesti palkkasi keskinkertaisessa työssäsi pörssiyhtiössä. Ei ihme, että puhut puolesta.
Noh. Bauer Medialla on Suomen parhaat ja kuunneltavimmat radiot. Ihan parasta oli, kun Pooki tuli Tampereelle Pispalan tilalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh. Bauer Medialla on Suomen parhaat ja kuunneltavimmat radiot. Ihan parasta oli, kun Pooki tuli Tampereelle Pispalan tilalle.
Kyllä, juurikin näin. Pispalan ansiosta Pooki saatiin kesällä 2021 myös Elisan kaapelijakeluun. Pispala pois, Pooki tilalle. Elisaa kun ei nääs radiovalikoiman ylläpito tuntunut enää silloin kiinnostavan.
- Anonyymi
Musiikista puheenollen: Costello Hautamäellä tuntuu kovin nousseen hattuun, ettei voi antaa teatterille esitysoikeutta muutamille Popedan biiseille, ei se popedan musiikki niin ihmeellistä ole että sitä pitäisi kauheasti varjella!
- Anonyymi
Yhtä lailla Skäbän musiikki on poikotissa radioissa. En voi käsitää sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole poikottia eikä boikottia, jos paska junttimusiikki jätetään soittamatta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voin. Helposti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voin. Helposti.
Radio Musa on yksi aitojen kotimaisten radioiden soihdunkantajista. Hyvä te!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole koska Skäbä ei siellä soi. Ihan yhtä huono radio kuin muutkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole koska Skäbä ei siellä soi. Ihan yhtä huono radio kuin muutkin!
Sinä et muutenkaan pidä radion kuuntelusta, joten outoa olla kommentoimassa joka väliin. Tuskinpa ketään kiinnostaa mikä sinua nyppii tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mansen paskimpia radioita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mansen paskimpia radioita!
Pooki ei ollut tämänkään ketjun aiheena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pooki ei ollut tämänkään ketjun aiheena.
Totta, sillä Pookihan se paras on. Se on sitä kiistatta ja tunnetusti. Joka muuta väittää, hän valehdellen kertoo muunneltua totuutta. Pooki on ykkönen. Nyt ja aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, sillä Pookihan se paras on. Se on sitä kiistatta ja tunnetusti. Joka muuta väittää, hän valehdellen kertoo muunneltua totuutta. Pooki on ykkönen. Nyt ja aina.
oletko botti, kun toistat tätä samaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko botti, kun toistat tätä samaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pooki on homojen radio, mitä tuossa toisessa ketjussa on todisteena!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pooki on homojen radio, mitä tuossa toisessa ketjussa on todisteena!
Huudellaan herttoniemeläiseltä parvekkeelta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huutista! 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parvekkeella kelpaa homostella! 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parvekkeella kelpaa homostella! 🥰
Eipä ole tarvetta homostella, olen umpihetero eikä moinen touhuilu kiinnosta pätkääkään!
- Anonyymi
Olen aina tiennyt mikä olen eli hetero mutta SINULLA se homostelu taitaa olla verissä kun sitä toisille tyrkytät?
- Anonyymi
Etkö todella ymmärrä miten asiattomia ja herjaavia kommenttisi ovat, siksi niitä on jo tästä ketjusta poistettu??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö todella ymmärrä miten asiattomia ja herjaavia kommenttisi ovat, siksi niitä on jo tästä ketjusta poistettu??
Aiemmin kyseessä oli eri kirjoittaja, mutta tuosta heteromaisisuuden korostamisesta olen juurikin tuota mieltä. Et ole sinut oman identiteettisi kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiemmin kyseessä oli eri kirjoittaja, mutta tuosta heteromaisisuuden korostamisesta olen juurikin tuota mieltä. Et ole sinut oman identiteettisi kanssa.
JA kai mä nyt ite tiedän paremmin kuin sinä, mikä mä oon! Älä siis tule leimaamaan toisia!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan niinkuin heteroudessa olisi jotain hävettävää ja homoudessa puolestaan ylpeyden aihetta, tämän voi käsittää kun lukee sun kommenttejas! Olis jo korkea aika synnyttää Hetero Pride-järjestö! Ei meitä aidosti heteroita saa noin kohdella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen sinut identiteettini kanssa, ja edelleenkin musta ei homoa saa vaikka kuinka vänkäisit! Eikä heterouden korostamisessa ole mitään pahaa eikä paheksuttavaa, korostaahan homotkin omaa identiteettiään!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen sinut identiteettini kanssa, ja edelleenkin musta ei homoa saa vaikka kuinka vänkäisit! Eikä heterouden korostamisessa ole mitään pahaa eikä paheksuttavaa, korostaahan homotkin omaa identiteettiään!!
Ole huoleti, ei homoudessa ole mitään hävettävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JA kai mä nyt ite tiedän paremmin kuin sinä, mikä mä oon! Älä siis tule leimaamaan toisia!!
Oletko ihan varma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole huoleti, ei homoudessa ole mitään hävettävää.
Ei ole heteroudessa ainakaan, olen ylpeästi hetero!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole heteroudessa ainakaan, olen ylpeästi hetero!
Miksi sitä pitää korostaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitä pitää korostaa?
En ole korostanut mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole korostanut mitään.
"Olen ylpeästi hetero! 🤣
Tuosta saa kyllä kieltämättä kaappihomon vaikutelman. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Olen ylpeästi hetero! 🤣
Tuosta saa kyllä kieltämättä kaappihomon vaikutelman.Vai niin, olet kyllä ihan väärässä! Mutta sama se, sun mielipitees ei kiinnosta hevon vitun vertaa!
- Anonyymi
Musaketju on näköjään mennyt ihan homosteluksi. Puhuttaisiinko mieluummin vaikka Pookista? Siitä parhaasta, ykkösten ykkösestä.
- Anonyymi
Eräitä tuntuu kiinnostavan enemmän kakkosten kakkonen 🤣
- Anonyymi
Pooki ei todellakaan ole paras! Sanomalla on paremmat radiot, ja Bauerilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pooki ei todellakaan ole paras! Sanomalla on paremmat radiot, ja Bauerilla.
Älä viitsi valehdella. Pooki on paras ja se on jämpti. Pooki on kiistatta paras. Tämä on faktuaalinen fakta eli tosiasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi valehdella. Pooki on paras ja se on jämpti. Pooki on kiistatta paras. Tämä on faktuaalinen fakta eli tosiasia.
Pooki EI OLE PARAS JA SILLÄ SIPULI!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sipuli on varsin terveellinen kasvi. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
POOKI on paras ja pulinat pois! 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
POOKI on paras ja pulinat pois! 👍
Ei ole ja pulinat pois!
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä. Huutista 🤣
- Anonyymi
Pookin kuuntelu on myös terveellistä. Näkeehän sen jo viesteistä. Pookikirjoitukset ovat iloisia, positiivisia ja elämänmyönteisiä. Samaa ei voi sanoa pookivastaisten pahoinvoivasta häiriköintikirjoittelusta. Pistäkää se Pooki päälle niin psykoosit laantuu. Se voisi olla hyvä elämän ohjenuora kaikille.
- Anonyymi
Pooki juuri aiheuttaa sen häiriköinnin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pooki juuri aiheuttaa sen häiriköinnin!
Väärin. Elämäänsä kyllästyneet radiokiimailijat täällä häiriköi.
- Anonyymi
Pooki on hyvän mielen radio. Mitäpä muutakaan parhaalta radiolta voisi odottaa. Pooki on suvereeni ykkönen. Joten pistäkää se Pooki päälle niin elämä hymyilee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pooki on hyvän mielen radio. Mitäpä muutakaan parhaalta radiolta voisi odottaa. Pooki on suvereeni ykkönen. Joten pistäkää se Pooki päälle niin elämä hymyilee!
Jos “hyvän mielen radio” tarkoittaa sitä, että soitetaan samaa kaavaa päivästä toiseen, niin toki, hymyähän se voi tuoda, jos ei kaipaa yllätyksiä tai vaihtelua. Mutta ei hyvän mielen lupaus tee kanavasta automaattisesti “suvereenia ykköstä”. Se on enemmänkin mainoslause kuin faktapohjainen väite. Elämä voi hymyillä ilman Pookiakin, ja monelle se hymy leviää vasta silloin, kun radiossa soi muutakin kuin yksi ja sama turvallinen suomilinja.
- Anonyymi
Radio MUSA on Aikuisten Radiokanava, Ei teinien. . . . .
- Anonyymi
Ei ole aikuisten kanava ja turhaa poistattaa viestejäni vain koska ne ei miellytä sinua, mitään asiatonta tässäkään ei ole!!
- Anonyymi
Tutkimusten mukaan moni aikuinen kuuntelee nuoruutensa musiikkia, niin myös minä joka olen keski-ikäinen ja kuuntelen 80- ja 90 musaa, usein myös 2000 musaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkimusten mukaan moni aikuinen kuuntelee nuoruutensa musiikkia, niin myös minä joka olen keski-ikäinen ja kuuntelen 80- ja 90 musaa, usein myös 2000 musaa.
Missä on lähde tälle tutkimukselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on lähde tälle tutkimukselle?
Oma mielikuvitus 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma mielikuvitus 🤣
Vedä tumppuus, kyseinen tutkimus oli HS;ssä jokin aika sitten!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkimusten mukaan moni aikuinen kuuntelee ja toisaalta moni aikuinen ei kuuntele enää nuoruutensa mukaan. Ne rallit on aikoinaan soitettu jo puhki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkimusten mukaan moni aikuinen kuuntelee ja toisaalta moni aikuinen ei kuuntele enää nuoruutensa mukaan. Ne rallit on aikoinaan soitettu jo puhki.
Vaan kun moni biisi kestää aikaa eikä ole puhki soitettu!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim Chairin Strong enough on esimerkki hyvästä kasari hitistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kiimailen Sea FM:ää, joten rakastan kertakäyttöpoppia. Silli on hyvää. Tykkään myös merilohesta ja silakasta. Yleltä kuuntelen merisään. Se on meri kristmas ihan kohta pian taas 👍🍻🥃🍻🥃
- Anonyymi
Se on tuoli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on tuoli
Huutista! 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huutista! 🤣
Mitä ihmettä tuo sana "huutista" oikein tarkoittaa, se on varmaan jotain ihmemurretta mutta sen merkitys??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä tuo sana "huutista" oikein tarkoittaa, se on varmaan jotain ihmemurretta mutta sen merkitys??
Es-jonne murretta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kiimailen Sea FM:ää, joten rakastan kertakäyttöpoppia. Silli on hyvää. Tykkään myös merilohesta ja silakasta. Yleltä kuuntelen merisään. Se on meri kristmas ihan kohta pian taas 👍🍻🥃🍻🥃
Sea Fm ei ole kertakaköuttöpoppia, vaan tämän päivän musiikkia. Älä levittele satuja tänne. Musaa kuunnellaan meillä sekä Sea Fmää uutena tulokkaana Tanpereella. Ihan jo periaatteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sea Fm ei ole kertakaköuttöpoppia, vaan tämän päivän musiikkia. Älä levittele satuja tänne. Musaa kuunnellaan meillä sekä Sea Fmää uutena tulokkaana Tanpereella. Ihan jo periaatteesta.
Kyllä se on kertakäyttöpoppia
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse3968042Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1145608Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1154664Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos1904487Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli334468Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s523967Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603863Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan773747Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava413674SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha853481