Lukuisa määrä näitä natseja liikkeellä.Varsin tiheästi näkyvät Riksussakin prisman ja s-marketin ovet käyvän. Päivi-misu se vain istuskelee takkatulen lämmössä,haukkaa israelista tuotua viikunaa ja siemaisee veriviiniä päälle. Katse lepää levollisena Suolijärven vielä lainehtivassa pinnassa. Varsinainen KRISTITTY.
Paljon natseja.
20
735
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa varsin rumasti sanottu
- Anonyymi
Niin oli. Ei kyllä uskoisi kansanedustajan kehtaavan kutsua ihmisiä jotka käyvät kaupassa, natseiksi.
- Anonyymi
Siinä sitä on mietitty taas syntyjä syviä. Niin se ihmisen mieli vaihtelee laidasta toiseen.
- Anonyymi
Se on raamatussa sanottu, ja se on laki. Israel on luvattu maa, muut syöstään kadotukseen.
- Anonyymi
Hyppää raamattus kanssa järveen.
- Anonyymi
Minä riksunlainsuojaton, olen joskus verrannut elämääni, että minulla on yhtä "kivaa" kuin olisi ollut Hitlerin äpärällä Israelissa.
Me TI:t eli joukkovainon ja elektronisen häirinnän kohteet verrataan stalkkereita natseihin. Eli haukkumanimi on natsi.- Anonyymi
Tositarina. Olen unohtanut uhrin nimen. Tapahtui Britanniassa.
Natsit olivat ottaneet vangikseen maailmankuulun pianotaiteilijan. Pakottivat tämän levittämään kämmenensa/sormensa pöydälle. Sitten vasaralla hakkasivat hänen sormensa murskaksi. SEN JÄLKEEN IHAILUA JA NAURUNRÄKÄTYSTÄ, KUN PYYTELIVÄT HÄNTÄ SOITTAMAAN PIANOA. KUN HE, NATSIT NIIN IHAILEVAT HÄNEN SOITTOAAN.
Oletteko tämmöistä kaavaa natseillanne huomanneet.
- Anonyymi
Päivi natsin kainalossa.
- Anonyymi
Natsi-market, kaikkea on... Paitsi ei kaikkea.
- Anonyymi
Onko tietoa koska ss-market järjestää kristalliyön?
- Anonyymi00013
Anonyymi kirjoitti:
Onko tietoa koska ss-market järjestää kristalliyön?
Oodinin sotilaat kannattavat perussuomalaisia, ja onhan niillä aika paljon yhteistä, kun kummassakaan porukassa ei ole asevelvollisuutta suorittaneita henkilöitä kuin nimeksi.
- Anonyymi
Onko sulla näköyhteys heidän kotiinsa kun osaat noin tarkasti selittää?
- Anonyymi00015
kyllä täällä natseille uhreja riittää
- Anonyymi00016
Komukkaa sapettaa, rixu on äärivasemmistolainen pesäke !
- Anonyymi00017
Meidän kerrostalossa vapunpäivänä aamuyöllä klo 04 alkaen paukuteltiin ensin ulko-oven puuosia jollakin kovalla, sitten helisi lasi. - Minulle selitettiin, että tämän tekivät ilkeät ihmiset, ne ilkeät ja pahat. Ovat mustiin vaatteisiin pukeutuvia. Ovatko oikein virallinen ryhmä/"virallinen" ryhmä? Minkäniminen?
- Anonyymi00018
Monet ihmiset käyttävät mustia vaatteita. Se ei sinänsä merkitse kuulumista mihinkään.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Monet ihmiset käyttävät mustia vaatteita. Se ei sinänsä merkitse kuulumista mihinkään.
kommentti lähetetty onnistuneesti, näkyykö ketjussa?
- Anonyymi00020
Rixu on punainen kaupunki, äärikommunistit ja stallarit täällä valtaa pitävät Sirola-opiston teesien mukaisesti !
- Anonyymi00021
Mutta perussuomalaisten miestenväliset parisuhteet voivat hyvin?...
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mutta perussuomalaisten miestenväliset parisuhteet voivat hyvin?...
Jep. Ja sivarius kruunaa poliittiset perusasiat. Paino sanalla "perus"...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001733- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38685- 57671