kaikki Sättärit

Anonyymi-ap

puhuu kuviopastaa ja piilovattuilee, mustasukkaviinimarja kiisseleissään mutt kaikki turhimmat tyypit ei tajuu sitä, kun parhaat ammattilaiset on asialla. Siinä sitten saamme nauraa partaamme vuosia, parhaimmat naurut viime vuosituhannelta.

5

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kissan kokoisia kirjaimia kun rotan kokoisetkin riittäisivät.
      Nimikyltit taas turhan pienellä ja usein omin käsin epäselvästi tekstattuja.
      Se mitä yhtenevästä pukeutumisesta voi sanoa ei ole paljonkaan.
      On hullua ajatella että toiset tunnistaisivat itse käyttämänsä värikoodin.
      Parisuhdetermistöä ei lähtökohtaisesti tulisi käyttää tilanteissa, joissa se aiheuttaa katkeruutta.
      Jos parta ei kasva, on kyseessä paha tai nainen. Käytösterapia & hormonihoito.
      Kaikki chattiinkotouttamistoimet ovat kalliita ja tehottomia.

      • Anonyymi

        Kyllä minä tiedän, mitä Chat tarvii. Olenhan tiennyt sen jo 30vuotta.
        Puhumattakaan omasta viihtymisestäni, viihdytyn villisti.


    • Anonyymi

      Chat tarvitsee Chatpäällikön. Kiitos tästä ketjusta ja tilaisuudesta esitellä ehdokkaamme!
      Ehdokkaamme tähän vaativaan ja omistautumista edellyttävään virkaan on Dandyroid15.

      Vaikka esiin onkin tullut pienen pieni skandaali ehdokkaamme tunnustettua olleensa esikuvana kaikille KK:n ja hänen huoneensa ja sukunsa pahoille teoille, uskomme että yhdessä ja Nasareetin puusepän avustuksella rakennamme sillan synkän virran toiselle puolelle missä kauniimpi ja puhtaampi chat-kokemus meitä odottaa (Apostolien teot: Nyt ne koko maailman villitsijät ovat tulleet tännekin).

      Teitä tervehtien,
      Tukiryhmä:
      Dandyroid0
      Dandyroid-3
      Dandyroidit 1-12
      Dandyroid105 veti pois kannatuksensa mutta hänen tilallaan kannatusta kohottaa aito ja alkuperäiseen reseptiin pohjautuva Dandyroid21.5

      • Anonyymi

        ChatKveenit ei huoli mitään päällikköjä sekaansa, älä suotta ehdottele mitään heiltä kysymättä. Senkin lupalappusen joudut anomaan tuhanteen kertaan ja kymmenessä eri kaapissa ja privassa, varaa aikaa ehdotuksesi esittelyyn: sillä ChatKviiinillä on tosi kovat vaatimukset siitä, kenelle edes harkitaan päällikkö nimitystä, Muuten hyvä idea, mutt tämä ei tuu menee ees ruksista läpi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe