Milloin TB aloitti toiminnan Kalliokadulla? Oliko baari ja bensan myynti heti alussa?
Vastaukset 9
- Anonyymi
En tiedä milloin alkanut mutta ainakin -69 jo oli mutta tirehtööriä en muista mutta oliko sitten niin jotta Olavi nousi rasvamontusta siihen hommaan.
- Anonyymi
Kiitos kun vastasit !
- Anonyymi
...olipa hyvinkin , silloiset KTK:n automiehet olivat "takapiruina " ja istuivat baarissa kyräillen ettei vain joku toista sokeripalaa lusikoisi kahvikuppiinsa ..
- Anonyymi
Tepiksellä aina kytättiin että kuka yrittää varastaa yhden muovilusikan...venäjän tyylistä menoa.
- Anonyymi00006
Eikö se avattu heti sodan jälkeen
- Anonyymi00007
Hyvä kun loppui kommunistien vakoilupaikka.
- Anonyymi00008
Suomussalmen Teboil (Turjanhovi Oy) on perustettu vuonna 1975, kertoo Finder. Yritys toimii huoltoasemana ja on toiminut Suomussalmella pitkään Facebook-keskustelujen ja Fonecta Callerin perusteella, joissa se tunnetaan myös nimellä Turjanhovi.
Perustamisvuosi: 1975
Toimiala: Huoltoasema (Teboil-ketju)
Sijainti: Suomussalmi
Tiedot perustuvat Turjanhovi Oy:n yritystietoihin, ja yritys on toiminut pitkään yhtenä Suomussalmen keskeisistä huoltoasemista.
Lienee aloittanut jo aikaisemmin? - Anonyymi00009
1951 syksyllä vietettiin avajaisia.
Muistan tuon tapahtuman ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483