Luuli hirveksi

53

654

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Metsät täynnä juoppoja jahtiaikana.

• Anonyymi

Se on totta ,tarkkana saa olla,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on totta ,tarkkana saa olla,

Älä huoli herra itsesi kanssa keskustelua käyvä metsästyksen vastustaja. Ei ne sinne sinun kaupunkiyksiöösi tule ja keskuspuistoon, joten voit syödä peukaloasi siellä ihan rauhassa. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä huoli herra itsesi kanssa keskustelua käyvä metsästyksen vastustaja. Ei ne sinne sinun kaupunkiyksiöösi tule ja keskuspuistoon, joten voit syödä peukaloasi siellä ihan rauhassa. xD

Päin vastoin. Eikös tuon kannattaisi lähteä luontoon, ja säältä suojautuakseen pukeutua ruskeanharmaaseen turkikseen ja laittaa sarvikypärä päähän!

• Anonyymi

Kyllä täällä syödään pottuja ja ollaan "rahassa", kun yritys tahkoaa tulosta ja katsos kun kaiken saa omasta maasta ne potut, vihannekset, kalat lähijärvestä ja riista lähiluonnosta. xD
        Mites siellä kaupunkiyksiössä herra metsästyksen vastainen kelaelätti? Onko nuudelit ja avokadot ollu tarjouksessa vai syötkö edelleen kynsiä? xD xD

• Anonyymi

Itsehän sinä herra metsästyksen vastustaja tuolla edellä kadehdit kuinka me sivistyneet metsästäjät elämme rahoissamme. xD
        Ymmärtäähän sen, kun itse elät vain yhteiskunnan tukien varassa ja katkeroittaahan se. xD xD

• Anonyymi

Missäs herra metsästyksen vastustaja näkee vero tiedoissa henkilön harrastuksen? xD
        Tosin vihervasemmistohan ei verotilastojen kärjessä koskaan komeile ja te ette myöskään metsästä, joten veron maksajien kärki koostuu aina oikeistolaisista ja oikeistossa metsästys harrastus on yleistä, joten taaskaan ei herra metsästyksen vastustajan pilkka sattunut muuhun kuin omaan nilkkaan. xD
        Eikä arvailusi asuinpaikkakunnastanikaan taas osunut lähellekään. xD

• Anonyymi

Katso herra metsästyksen vastustaja vaikkapa verotilastoja. xD
        Ei löydy vihervasemmistolaisia lainkaan, yllätys. xD xD
        Ainiin ethän sinä massatrollaamiseltasi ehdi sitäkään faktaa lukemaan, kun ei sovi ideologiseen öyhöttämiseesi. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso herra metsästyksen vastustaja vaikkapa verotilastoja. xD
        Ei löydy vihervasemmistolaisia lainkaan, yllätys. xD xD
        Ainiin ethän sinä massatrollaamiseltasi ehdi sitäkään faktaa lukemaan, kun ei sovi ideologiseen öyhöttämiseesi. xD

Trallaa lasta harmittaa ,eihän verotiedoissa ole ihmisten tietoja mitä puoluetta kannattaa .🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trallaa lasta harmittaa ,eihän verotiedoissa ole ihmisten tietoja mitä puoluetta kannattaa .🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Hyvä yritys kääntää totuus toiseksi. 😂😂 Ei herra metsästyksen vastustajalla vaan ole ensimmäistäkään vihervasuria näyttää läheltäkään veronmaksajien kärkeä. 🤭🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä yritys kääntää totuus toiseksi. 😂😂 Ei herra metsästyksen vastustajalla vaan ole ensimmäistäkään vihervasuria näyttää läheltäkään veronmaksajien kärkeä. 🤭🤭

Köyhää persu lasta harmittaa ,kun vihervassari tienaa hyvin ,trallaa kun laulattaa kun paljon rahaa saa.🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Köyhää persu lasta harmittaa ,kun vihervassari tienaa hyvin ,trallaa kun laulattaa kun paljon rahaa saa.🤣🤣🤣🤣🤣

Ette näytä tienaavan, kun ette pääse edes verotilastojen kärkeen ja itsekin herra metsästyksen vastustaja toimii vihervasemmiston mannekiinina eläen kelatuilla. 😂😂🤭

• Anonyymi

Voi voi kun herra psykoosissa metsästys palstaa trollaavan ikuisuus vastustajan mikään syyte ei taaskaan osunut kohdalleen. 😂
        Noinko kovaa vanne kiristää päätäsi? 😂🤭

• Anonyymi

xD
        Herra metsästyksen vastustaja kyllä vain kaikki harhasi menee harhojesi piikkiin ja tiedät sen itsekin sairautesi tekosiksi. xD
        Toisekseen, kyllä yllä oleva osoite on väärä mitä olet tuonne kirjoittanut, mutta se minkä palautteen minä tänne linkkasin huom. sinun itsesi pyynnöstä, kun uhosit etten ole käynyt mitään suomi24.n kanssa keskusteluja on todellakin aito. xD
        Siksi linkkasin koko osoitteen, koska se on vaikea kirjoittaa tänne muuten ja pelkkää palautetta et olisi siten uskonut kuten et usko mitään muutenkaan mikä ei tue metsästys vastaista ideologiaasi. Ja itsehän väitit käyneesi suomi24.n kanssa keskustelua, joten jos se olisi pitänyt paikkansa olisit saanut palautetta samasta osoitteesta, mutta ei kun herra metsästyksen vastustaja valehtelee siinäkin asiassa, kun et muuhun raukka enää trollatessasi kykene. xD
        Ainiin ja kaikenlisäksi metsästyksen kannatus 86% jes!!! xD xD

• Anonyymi

Et ole käynyt herra metsästyksen vastustaja ja tiedät sen itsekin, joten et pääse tästä asiasta eroon valehtelullasi ja kommenttini poistolla missä tuo yksi saamistani palautteista suomi24.lta on jossa käsittelemme sinun epäasiallista käytöstä palstalla. xD xD
        Ainiin, metsästyksen kannatus kansan keskuudessa 86% taloustutkimuksen mukaan. xD xD

• Anonyymi

Herra metsästyksen vastustaja. Oletko jo päättänyt poistinko minä vai poistitko sinä sen viestin, sillä edellisessä ketjussa kehuit sen itse poistaneesi ja lupasit vielä palauttaa takaisin palstalle. xD xD
        Joko psykoosisi on erittäin pahassa vaiheessa tai sitten et vain dementiasi tai humalasi johdosta muista mitä olet valehdellut edellisessä ketjussa. xD
        Kuten sanoin, niin palauta se takaisin niinkuin lupasit, niin minun ei tarvi kaivaa sitä uudelleen sähköpostistani. Tarkoitus olikin tuoda se siksi julki, että kaikki näkevät kuinka asiattomaan trollaamiseesi täällä puuttuu muunmuassa s24. xD
        Ja sen linkin löydät ihan itsekin olethan sen myöntänytkin, että kielteisesti tai erittäin kielteisesti metsästykseen suhtautuvien osuus on 13.7% kertoo taloustutkimus. Mikäli osaisit laskea ymmärtäisit mikä osuus siis kannattaa metsästystä. xD
        Kuinkahan monta kertaa olet luvannutkaan poistua?? Mietitääs, kesäkuussa sanoit, että lopetat trollaamisen ja "palataan asiaan elokuussa". Et lopettanut vaan sama oksennus jatkui. Syyskuussa joku vastasi mieleiselläsi tavalla johonkin kysymykseen ja lupasit poistua ja tadaa 24/7 trollaamisesi vain jatkuu, kun olet jumiutunut pakkomielteiseen metsästäjien mustamaalaamiseen. xD
        Eli kuten todettua mikään lupauksesi ei pidä paikkansa etkä siis poistuisi, vaikka kyseisen linkin tänne toisin. xD

• Anonyymi

Hyvä herra metsästyksen vastustaja, että myönnät trollaamisesi vaikka et muistakaan mitä edellisissä ketjuissa olet oksentanut. xD
        ",itse poisti kommentin"
        Näin kerroit edellä sen poistaneesi ja toisessa ketjussa samoin joskin astetta selkeämmällä suomen kielellä mikä on sinulle haaste muutenkin. xD
        Saat metsästyksen kannatuksen yksinkertaisella laskutoimituksella paljonko jää 13.7% ulkopuoliseksi osaksi metsästyksen kannattajiin? xD

• Anonyymi

Herra metsästyksen vastustaja muistele mitä kännissä tänne kirjoittelet ja milloin väität poistaneesi ja milloin et. xD
        Kuten sanottua muissa ketjuissa lähden kahden viikon työ/metsästys reissuun huomenna ja vielä aamulla ehdin vastata kiukun purkaukseesi, joten anna nyt tulla täydeltä laidalta pahaa oloasi sillä pariin viikkoon sinulla ei ole täällä ketään muuta kuin sinä itse komppaamassa omia viestejäsi joihin saisit purettua ikuista kaunaasi metsästäjiä vastaan. xD
        Ja se "maakinen" suomen kansan kannatus metsästyksellehän on edelleen 86%. xD
        Kai toivotat hyvää reissua? xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herra metsästyksen vastustaja muistele mitä kännissä tänne kirjoittelet ja milloin väität poistaneesi ja milloin et. xD
        Kuten sanottua muissa ketjuissa lähden kahden viikon työ/metsästys reissuun huomenna ja vielä aamulla ehdin vastata kiukun purkaukseesi, joten anna nyt tulla täydeltä laidalta pahaa oloasi sillä pariin viikkoon sinulla ei ole täällä ketään muuta kuin sinä itse komppaamassa omia viestejäsi joihin saisit purettua ikuista kaunaasi metsästäjiä vastaan. xD

No olen vastannut muissa ketjuissa tarjouksestani joten tottakai minä toivotan vilpittömästi hyvää ja turvallista reissua 🫡🫡🫡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä aina käytät sanaa monikossa metsästäjät ,ei se on vain sinä jota kritisoin ,se on ihan sinun oma mielikuva 86%ei kansan ,60 % on oikea luku ,ja muistutan joka päivä .😁😁😁😁😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä herra metsästyksen vastustaja, että myönnät trollaamisesi vaikka et muistakaan mitä edellisissä ketjuissa olet oksentanut. xD
        ",itse poisti kommentin"
        Näin kerroit edellä sen poistaneesi ja toisessa ketjussa samoin joskin astetta selkeämmällä suomen kielellä mikä on sinulle haaste muutenkin. xD
        Saat metsästyksen kannatuksen yksinkertaisella laskutoimituksella paljonko jää 13.7% ulkopuoliseksi osaksi metsästyksen kannattajiin? xD

60% on oikea luku.😁😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

",itse poisti kommentin"

60 % oikea luku

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herra metsästyksen vastustaja. Oletko jo päättänyt poistinko minä vai poistitko sinä sen viestin, sillä edellisessä ketjussa kehuit sen itse poistaneesi ja lupasit vielä palauttaa takaisin palstalle. xD xD
        Joko psykoosisi on erittäin pahassa vaiheessa tai sitten et vain dementiasi tai humalasi johdosta muista mitä olet valehdellut edellisessä ketjussa. xD
        Kuten sanoin, niin palauta se takaisin niinkuin lupasit, niin minun ei tarvi kaivaa sitä uudelleen sähköpostistani. Tarkoitus olikin tuoda se siksi julki, että kaikki näkevät kuinka asiattomaan trollaamiseesi täällä puuttuu muunmuassa s24. xD
        Ja sen linkin löydät ihan itsekin olethan sen myöntänytkin, että kielteisesti tai erittäin kielteisesti metsästykseen suhtautuvien osuus on 13.7% kertoo taloustutkimus. Mikäli osaisit laskea ymmärtäisit mikä osuus siis kannattaa metsästystä. xD
        Kuinkahan monta kertaa olet luvannutkaan poistua?? Mietitääs, kesäkuussa sanoit, että lopetat trollaamisen ja "palataan asiaan elokuussa". Et lopettanut vaan sama oksennus jatkui. Syyskuussa joku vastasi mieleiselläsi tavalla johonkin kysymykseen ja lupasit poistua ja tadaa 24/7 trollaamisesi vain jatkuu, kun olet jumiutunut pakkomielteiseen metsästäjien mustamaalaamiseen. xD
        Eli kuten todettua mikään lupauksesi ei pidä paikkansa etkä siis poistuisi, vaikka kyseisen linkin tänne toisin. xD

Tuo 86 % linkki esiin ,niin eihän löydy ,60%,löytyy.🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet täys pöpi ei kukaan voi poistaa toisen kommentteja ,sen taakse on sinun turha piiloutua ,itse poistit kun huomasit jääneesi kiinni valheesta ,joka ei ole uutta sinulle ,ai niin 60 % on kansan kannatus metsästyksessä, ja se pitää niin pitkään kunnes tehdään uusi tutkimus ,sinun 86%on vain täys valhe🐏🐏🐏🐏🐏

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

60% vaikka kuinka selität.😁😁😁

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

",itse poisti kommentin"

60 % oikea luku .😁

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

",itse poisti kommentin"

60 % oikea tulos.😁😁

• Anonyymi

Hirvet ovat kolmimetrisiä hirviöitä. Jalkaa on enemmän kuin Lappalaisella mittaa. Miten joku luulee toista hirveksi?

• Anonyymi

miksi luulí hirveksi?

• Anonyymi

Missä sanottiin, että luuli hirveksi?

• Anonyymi

poroksi!!!!????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

poroksi!!!!????

Joutseneksi, ahmaksi tai ilvekseksi?

• Hirvijahdissahan tuo oli, luuli ampuvansa hirveä kohti.

• Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

Hirvijahdissahan tuo oli, luuli ampuvansa hirveä kohti.

On vain sinun arvaus.

• Anonyymi

Hesan arkkitehti se vaan kehtaa heittää lisäkaneetteja omalle kommentilleen.

• Irstas lihanhimo on pahasta. Voi ihminen teurastaa mitä vaan päissään.

• Nythän nuo sekottavat teeret, jänikset, myyrät, joutsenet, metsot, talitintit jne......riekot, jopa hiiriä hysteerikot voi luulla susiksi. On se vaan niin suuri ongelma tässä maassa kun susimärisijät saavat liikaa näkyvyyttä. Hallitusta myöten. Minä tarjoan susille ja kaŕhuille ruokaa takapihallani. Ei mulla pelota. Olen SudenYstävä.

• Anonyymi
        UUSI
        SudenYstävä kirjoitti:

Nythän nuo sekottavat teeret, jänikset, myyrät, joutsenet, metsot, talitintit jne......riekot, jopa hiiriä hysteerikot voi luulla susiksi. On se vaan niin suuri ongelma tässä maassa kun susimärisijät saavat liikaa näkyvyyttä. Hallitusta myöten. Minä tarjoan susille ja kaŕhuille ruokaa takapihallani. Ei mulla pelota. Olen SudenYstävä.

Menehän nyt sinne Auroran psykiatriseen sairaalaan, ja pyydä parempi lääkitys.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Menehän nyt sinne Auroran psykiatriseen sairaalaan, ja pyydä parempi lääkitys.

Miten sulla saitko paremmat lääkkeet ?

• Anonyymi00074
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sulla saitko paremmat lääkkeet ?

En tarvitse, kun minulla ei ole mielenterveydellisiä ongelmia.

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      85
      7397
    2. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      213
      7221
    3. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      67
      5226
    4. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      134
      4987
    5. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      73
      4764
    6. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      114
      4619
    7. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      39
      4520
    8. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      82
      4226
    9. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      102
      4004
    10. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      157
      1640
    Aihe