Vainoaa tietoisesti Jumalan Poikaa................JÄRKYTTÄVÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Karoliina
Täytyy ihmetellä tämän Perhon kunnan tietämättömyyttä ja takapajuisuutta.
23
385
Vastaukset
- Anonyymi
kunhan suurentelet asioita lääkkeet jäänny ottamatta tarvitset varmaan injektion
- Anonyymi
eikö ne perhossa pidä huolta potilaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikö ne perhossa pidä huolta potilaista
vai kuuluuko se kokkolan alueen teho käsittelyyn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vai kuuluuko se kokkolan alueen teho käsittelyyn
selität vaan asiallisesti että sairastat skitsofreniaa kyllä ne varmaan ton tautiluokituksen asioista tietämys on kova
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
selität vaan asiallisesti että sairastat skitsofreniaa kyllä ne varmaan ton tautiluokituksen asioista tietämys on kova
kerro ettet ymmärrä raamatun asioista mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerro ettet ymmärrä raamatun asioista mitään
pääsette yhteis ymmärrykseen jeesuksenkin kohdalla onko se tullut vai mennyt
- Anonyymi
Psyykenlääkkeenä injektiota ei ota kukaan juutalaistaustainen, siellä se tiedetään. Sielu ja Henki on veressä, siihen ei saa laittaa piikkiä. Se pitää ottaa tablettina, se vaikuttaa rasva-aineenvaihdunnan kautta.
-00
- Anonyymi
"Jumalan lapsi"-termi riittää meille pelastetuille luomakunnan jälkeläisille.
Jumalan Poikia on vain Yksi ja Hänkin, tarkkaan ottaen, on Jumala Itse, eli yksi Hänen Yhden Pyhän Kolmiyhteisyytensä pyhistä persoonista.
VT:ssa puhutaan myös "Jumalan pojista", mutta näillä tarkoitetaan joitain Hänen nk. enkeleistään.- Anonyymi
Tässä mainintoja "Jumalan pojista":
1. Moos. 6:2 huomasivat Jumalan pojat ihmisten tyttäret ihaniksi ja ottivat vaimoikseen kaikki, jotka he parhaiksi katsoivat.
1. Moos. 6:4 Siihen aikaan eli maan päällä jättiläisiä, ja myöhemminkin, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia; nämä olivat noita muinaisajan kuuluisia sankareita.
Keitä nuo "Jumalan pojiksi" kutsutut olivat? Tästä on teoriansa:
a) enkeleitä?
b) nk. ufo-olentoja? Mm. muinaisissa pyramiideissa ja esim. kalliomaalauksissa saattaa väliin esiintyä myös joitain, hiukan "oudomman näköisiä" henkilöhahmoja.
Jumalahan ilm. tuhosi tuon vanhan maailman / maailmat ja, ainakin osin, uudelleen loi nykyisen maailmamme (joskus, "ehkä" n, 10 000-6000 vuotta sitten?). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä mainintoja "Jumalan pojista":
1. Moos. 6:2 huomasivat Jumalan pojat ihmisten tyttäret ihaniksi ja ottivat vaimoikseen kaikki, jotka he parhaiksi katsoivat.
1. Moos. 6:4 Siihen aikaan eli maan päällä jättiläisiä, ja myöhemminkin, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia; nämä olivat noita muinaisajan kuuluisia sankareita.
Keitä nuo "Jumalan pojiksi" kutsutut olivat? Tästä on teoriansa:
a) enkeleitä?
b) nk. ufo-olentoja? Mm. muinaisissa pyramiideissa ja esim. kalliomaalauksissa saattaa väliin esiintyä myös joitain, hiukan "oudomman näköisiä" henkilöhahmoja.
Jumalahan ilm. tuhosi tuon vanhan maailman / maailmat ja, ainakin osin, uudelleen loi nykyisen maailmamme (joskus, "ehkä" n, 10 000-6000 vuotta sitten?).maana vartijat seriffit lankesivat maan tyttäriin ja ajattelivat tekevänsä paremman ihmisen rodun kuin jumala ne sitoivat itsensä kirouksin ja syntyi sieluttomia ihmisiä jotka olivat pimeyden ympäröimiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
maana vartijat seriffit lankesivat maan tyttäriin ja ajattelivat tekevänsä paremman ihmisen rodun kuin jumala ne sitoivat itsensä kirouksin ja syntyi sieluttomia ihmisiä jotka olivat pimeyden ympäröimiä
Varmaankin noin tapahtuikin.
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Jumalalla on vain yksi lapsi, Jeesus, Messias.
Olet vain kateellinen!
-00 - Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Jumalalla on vain yksi lapsi, Jeesus, Messias.
Ei Jeesus ole Jumalan "lapsi", lapseus-merkityksessä. "Poika" ei viittaa lapseen samoin kuin ihmisellä.
Jumalan Poika on Yhden Pyhän Kolmiyhteisen Jumalan toinen persoona, eli On Jumala Itse. Tosin Hän On "Isästä syntynyt (ei luotu)", joten tässä syntymämielessä voi Hänet nähdä myös Isän pojaksi.
Ihmisen Poika taas viittaa Hänen olevan Marian poika, lapsi.
Mutta te helluntailaisethan ette tunnusta kolminaisuusoppia, kuten kristityt. Olette tässä kohdin areiolaisia.
Raamattu kutsuu Jeesuksen omia "Jumalan lapsiksi", mutta oman suusi tunnustuksen mukaan, sinä et siis kuulu joukkoon, kuten et tunnusta muitakaan Jeesuksen omia Jumalan lapsiksi.
- Anonyymi
Perhon kunnan on mädättänyt vuosikymmeniä jatkunut Taivaalliselta yritykseltä varastaminen. Siellä on valtavasti Saatananpalvelijoita. Se on Pääesikunnan alainen.
- Anonyymi
Perhon Osuuspankin kautta rahaliigaa on pyöritetty vuosikymmenet, myös naapurikuntien pankkien kautta.
- Anonyymi
Ahaa! Nyt ymmrrän, se liiga on Rauhanyhdistys?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa! Nyt ymmrrän, se liiga on Rauhanyhdistys?!
Ei se Rauhanyhdistys varsinaisesti ole, se on valtiojohdon johtama rikollisjärjestö, joka vie yrityksiltä rahaa.
-00
Arvo Pentti. 🇫🇮
Pervo Antti. 🥸🏳️🌈Täytyy ihmetellä tämän Pervon kunnan tietämättömyyttä ja takapajuisuutta!😡✊️
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372