Täytyy ihmetellä tämän Perhon kunnan tietämättömyyttä ja takapajuisuutta.

Anonyymi-ap

Vainoaa tietoisesti Jumalan Poikaa................JÄRKYTTÄVÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Karoliina

23

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kunhan suurentelet asioita lääkkeet jäänny ottamatta tarvitset varmaan injektion

      • Anonyymi

        eikö ne perhossa pidä huolta potilaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö ne perhossa pidä huolta potilaista

        vai kuuluuko se kokkolan alueen teho käsittelyyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vai kuuluuko se kokkolan alueen teho käsittelyyn

        selität vaan asiallisesti että sairastat skitsofreniaa kyllä ne varmaan ton tautiluokituksen asioista tietämys on kova


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        selität vaan asiallisesti että sairastat skitsofreniaa kyllä ne varmaan ton tautiluokituksen asioista tietämys on kova

        kerro ettet ymmärrä raamatun asioista mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kerro ettet ymmärrä raamatun asioista mitään

        pääsette yhteis ymmärrykseen jeesuksenkin kohdalla onko se tullut vai mennyt


      • Anonyymi

        Psyykenlääkkeenä injektiota ei ota kukaan juutalaistaustainen, siellä se tiedetään. Sielu ja Henki on veressä, siihen ei saa laittaa piikkiä. Se pitää ottaa tablettina, se vaikuttaa rasva-aineenvaihdunnan kautta.
        -00


    • Anonyymi

      "Jumalan lapsi"-termi riittää meille pelastetuille luomakunnan jälkeläisille.

      Jumalan Poikia on vain Yksi ja Hänkin, tarkkaan ottaen, on Jumala Itse, eli yksi Hänen Yhden Pyhän Kolmiyhteisyytensä pyhistä persoonista.

      VT:ssa puhutaan myös "Jumalan pojista", mutta näillä tarkoitetaan joitain Hänen nk. enkeleistään.

      • Anonyymi

        Tässä mainintoja "Jumalan pojista":

        1. Moos. 6:2 huomasivat Jumalan pojat ihmisten tyttäret ihaniksi ja ottivat vaimoikseen kaikki, jotka he parhaiksi katsoivat.

        1. Moos. 6:4 Siihen aikaan eli maan päällä jättiläisiä, ja myöhemminkin, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia; nämä olivat noita muinaisajan kuuluisia sankareita.

        Keitä nuo "Jumalan pojiksi" kutsutut olivat? Tästä on teoriansa:
        a) enkeleitä?
        b) nk. ufo-olentoja? Mm. muinaisissa pyramiideissa ja esim. kalliomaalauksissa saattaa väliin esiintyä myös joitain, hiukan "oudomman näköisiä" henkilöhahmoja.

        Jumalahan ilm. tuhosi tuon vanhan maailman / maailmat ja, ainakin osin, uudelleen loi nykyisen maailmamme (joskus, "ehkä" n, 10 000-6000 vuotta sitten?).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä mainintoja "Jumalan pojista":

        1. Moos. 6:2 huomasivat Jumalan pojat ihmisten tyttäret ihaniksi ja ottivat vaimoikseen kaikki, jotka he parhaiksi katsoivat.

        1. Moos. 6:4 Siihen aikaan eli maan päällä jättiläisiä, ja myöhemminkin, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia; nämä olivat noita muinaisajan kuuluisia sankareita.

        Keitä nuo "Jumalan pojiksi" kutsutut olivat? Tästä on teoriansa:
        a) enkeleitä?
        b) nk. ufo-olentoja? Mm. muinaisissa pyramiideissa ja esim. kalliomaalauksissa saattaa väliin esiintyä myös joitain, hiukan "oudomman näköisiä" henkilöhahmoja.

        Jumalahan ilm. tuhosi tuon vanhan maailman / maailmat ja, ainakin osin, uudelleen loi nykyisen maailmamme (joskus, "ehkä" n, 10 000-6000 vuotta sitten?).

        maana vartijat seriffit lankesivat maan tyttäriin ja ajattelivat tekevänsä paremman ihmisen rodun kuin jumala ne sitoivat itsensä kirouksin ja syntyi sieluttomia ihmisiä jotka olivat pimeyden ympäröimiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        maana vartijat seriffit lankesivat maan tyttäriin ja ajattelivat tekevänsä paremman ihmisen rodun kuin jumala ne sitoivat itsensä kirouksin ja syntyi sieluttomia ihmisiä jotka olivat pimeyden ympäröimiä

        Varmaankin noin tapahtuikin.


      • Jumalalla on vain yksi lapsi, Jeesus, Messias.


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Jumalalla on vain yksi lapsi, Jeesus, Messias.

        Olet vain kateellinen!
        -00


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Jumalalla on vain yksi lapsi, Jeesus, Messias.

        Ei Jeesus ole Jumalan "lapsi", lapseus-merkityksessä. "Poika" ei viittaa lapseen samoin kuin ihmisellä.

        Jumalan Poika on Yhden Pyhän Kolmiyhteisen Jumalan toinen persoona, eli On Jumala Itse. Tosin Hän On "Isästä syntynyt (ei luotu)", joten tässä syntymämielessä voi Hänet nähdä myös Isän pojaksi.

        Ihmisen Poika taas viittaa Hänen olevan Marian poika, lapsi.

        Mutta te helluntailaisethan ette tunnusta kolminaisuusoppia, kuten kristityt. Olette tässä kohdin areiolaisia.

        Raamattu kutsuu Jeesuksen omia "Jumalan lapsiksi", mutta oman suusi tunnustuksen mukaan, sinä et siis kuulu joukkoon, kuten et tunnusta muitakaan Jeesuksen omia Jumalan lapsiksi.


    • Anonyymi

      Perhon kunnan on mädättänyt vuosikymmeniä jatkunut Taivaalliselta yritykseltä varastaminen. Siellä on valtavasti Saatananpalvelijoita. Se on Pääesikunnan alainen.

    • Anonyymi

      Perhon Osuuspankin kautta rahaliigaa on pyöritetty vuosikymmenet, myös naapurikuntien pankkien kautta.

      • Anonyymi

        Ahaa! Nyt ymmrrän, se liiga on Rauhanyhdistys?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa! Nyt ymmrrän, se liiga on Rauhanyhdistys?!

        Ei se Rauhanyhdistys varsinaisesti ole, se on valtiojohdon johtama rikollisjärjestö, joka vie yrityksiltä rahaa.

        -00


    • Arvo Pentti. 🇫🇮
      Pervo Antti. 🥸🏳️‍🌈

    • Täytyy ihmetellä tämän Pervon kunnan tietämättömyyttä ja takapajuisuutta!😡✊️

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe