50+ mummujen silli sekä varpaankynnet

Anonyymi-ap

Mua nii et oo teijä silli lemotus ja, varpaakynne

36

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kyllllll

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä keino etteivät miehet lähentele, eikö vaan..

• Anonyymi
        UUSI

Hvetin hyvä!

• Anonyymi
        UUSI

Notorious image will do too

• Anonyymi
      UUSI

Mikä on miksei enään lemota?Joko mummo kävi kakosella?

• Anonyymi
        UUSI

Miksi gubbemustasusi eaim naapuriasi ta pollaria kiinnostais sinun turd? Tuskin niin relevanttia tietoa kenellekään

• UUSI

Kyllä ne on herkullisia aamupalaksi maidon kanssa.

• Anonyymi
        UUSI

Sinä se et muutu. Jos sä ajattelet naisista noin niin et ansaitse ketään naista rinnallesi. Kun arvostus ja kunnioittaminen on tota tasoa vieläkin.

• Anonyymi
        UUSI

Sä syytät toisessa ketjussa kiusaamisesta kun ite tulet haukkumaan oman ikäsiä naisia. Eli et näe itsessäsi mitään vikaa.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sä syytät toisessa ketjussa kiusaamisesta kun ite tulet haukkumaan oman ikäsiä naisia. Eli et näe itsessäsi mitään vikaa.

Kyllä mä näen mitä peliä te pelaatte täällä. Pelatkaa vaan keskenänne mä aijon unohtaa teidät kaikki. Mua ei enää kiinnosta ihmiset jotka ei välitä minusta. Katoin tästä maailmasta. Haistakaa kaikki paska.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä mä näen mitä peliä te pelaatte täällä. Pelatkaa vaan keskenänne mä aijon unohtaa teidät kaikki. Mua ei enää kiinnosta ihmiset jotka ei välitä minusta. Katoin tästä maailmasta. Haistakaa kaikki paska.

Mitä helveton pelejä.Kukaan ei pelaa mitään pelejä. Sä vedät herneen nenään kun et saa rakkautta palstalla. Et sä voi v aatia ja pakotta sua rakastaa itseäsi. Ja sitten syyttelet kun kukaan ei laita sulle sydämiä ja toivota joka ikistä vuorokaudenaikaa,

• UUSI

Niinkö luulet? Mitä itse täällä teet? Syytät mua sellaisesta mitä itse teet.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Niinkö luulet? Mitä itse täällä teet? Syytät mua sellaisesta mitä itse teet.

???

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pääasia et jotai ämmi tääl haukutaan. T veetee

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

???

Niin siis tämä palstagubbe eli tämä mustasusi niinkö tinkaa ittensä kans jostain- onko kiintoisaa?

• UUSI

Tämä ketju ei ole minun aloittama. No kommentti oli pelkkää huumoria mutta eihän täällä kukaan sitä ymmärrä. Ei koska se oli minulta niin se oli pelkkää paskaa kaikkien mielestä.

• Anonyymi
        UUSI

Varmaan noi kaikki kommentit on miehiltä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä taida olla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä taida olla.

okei. ehkä sit on naisia joita tuo sillivertaus naurattaa

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

okei. ehkä sit on naisia joita tuo sillivertaus naurattaa

Myöskään Minä en nauranut tälle ketjulle. En jaa ajatuksia tämän ketjun aloittajan kanssa ollenkaan. sitä on turha kuvitella.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Myöskään Minä en nauranut tälle ketjulle. En jaa ajatuksia tämän ketjun aloittajan kanssa ollenkaan. sitä on turha kuvitella.

Luulitko että aloittaja puhuu kalasta ja toiseksi varpaankynsiä ei syödä

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luulitko että aloittaja puhuu kalasta ja toiseksi varpaankynsiä ei syödä

Niin, noin tosikko sinä olet.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

mutta sun piti kommetoida että sä syöt kalaa aamupalaksi maidon kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Niin, noin tosikko sinä olet.

Juurihan sä sanoit ettet naura tälle ketjulle. ja nyt se onkin sun mielestä hauskaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin.

Ja miksi asia olisi tällä tavalla päinvastainen? Moro sua taas naikkone

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä taida olla.

Sinulla ollut tass aamuyöstä asti tiedotettavaa tähän erittäin tärkeään ketjuun😬

• Anonyymi
      UUSI

Upppp

• Anonyymi
      UUSI

Kylll

• Anonyymi
      UUSI

Nii muaki.

• Anonyymi
      UUSI

Miksi haluat ajatella
      just
      noita asioita?

• Anonyymi
        UUSI

Luulen että ne todellisuudessa viehättävät tuota kypsymätöntä äijänkäppyrää. Heikko mieshän se on joka juuttuu tämmöisiin asioihin eikä ymmärrä että on esim. Eri lääkevalmisteita niille joilla limakalvot kuivuvat lähestyessä vaihdevuosi- ikää. Ja sieni on eri asia kuin kovettuma.
        Ymmärrän että elämä on yksinäistä ja joutuu tumputtamaan pikku piliään itku silmässä peiton alla kun ei kukaan huoli mutta aikuisten kaupasta löytyy apu siihen.

• Anonyymi
      UUSI

Upppp

• Anonyymi
      UUSI

Montako alotusta olet tästäkin tärkeästä tehnyt?
      Lemottaaks sun mutsikin?

• Anonyymi
      UUSI

Justiinsa niin gubbe ja oliko muut justiinsa niin, että henkilökohtainen on poliittista mitä tulee tähän canceloimiseen tms outoon hommaan

• Anonyymi
        UUSI

Nainen tuotteista rakosi take one for the team? Ikävä muotoilla näin rumasti, mut

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      78
      6387
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5468
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      62
      4299
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      76
      4169
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      68
      3923
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      80
      1307
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      328
      1135
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      60
      1080
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      32
      900
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      831
    Aihe