Mua nii et oo teijä silli lemotus ja, varpaakynne
50+ mummujen silli sekä varpaankynnet
36
274
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kyllllll
- AnonyymiUUSI
Hyvä keino etteivät miehet lähentele, eikö vaan..
- AnonyymiUUSI
Hvetin hyvä!
- AnonyymiUUSI
Notorious image will do too
- AnonyymiUUSI
Mikä on miksei enään lemota?Joko mummo kävi kakosella?
- AnonyymiUUSI
Miksi gubbemustasusi eaim naapuriasi ta pollaria kiinnostais sinun turd? Tuskin niin relevanttia tietoa kenellekään
Kyllä ne on herkullisia aamupalaksi maidon kanssa.
- AnonyymiUUSI
Sinä se et muutu. Jos sä ajattelet naisista noin niin et ansaitse ketään naista rinnallesi. Kun arvostus ja kunnioittaminen on tota tasoa vieläkin.
- AnonyymiUUSI
Sä syytät toisessa ketjussa kiusaamisesta kun ite tulet haukkumaan oman ikäsiä naisia. Eli et näe itsessäsi mitään vikaa.
Anonyymi kirjoitti:
Sä syytät toisessa ketjussa kiusaamisesta kun ite tulet haukkumaan oman ikäsiä naisia. Eli et näe itsessäsi mitään vikaa.
Kyllä mä näen mitä peliä te pelaatte täällä. Pelatkaa vaan keskenänne mä aijon unohtaa teidät kaikki. Mua ei enää kiinnosta ihmiset jotka ei välitä minusta. Katoin tästä maailmasta. Haistakaa kaikki paska.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Kyllä mä näen mitä peliä te pelaatte täällä. Pelatkaa vaan keskenänne mä aijon unohtaa teidät kaikki. Mua ei enää kiinnosta ihmiset jotka ei välitä minusta. Katoin tästä maailmasta. Haistakaa kaikki paska.
Mitä helveton pelejä.Kukaan ei pelaa mitään pelejä. Sä vedät herneen nenään kun et saa rakkautta palstalla. Et sä voi v aatia ja pakotta sua rakastaa itseäsi. Ja sitten syyttelet kun kukaan ei laita sulle sydämiä ja toivota joka ikistä vuorokaudenaikaa,
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Niinkö luulet? Mitä itse täällä teet? Syytät mua sellaisesta mitä itse teet.
???
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pääasia et jotai ämmi tääl haukutaan. T veetee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
???
Niin siis tämä palstagubbe eli tämä mustasusi niinkö tinkaa ittensä kans jostain- onko kiintoisaa?
Tämä ketju ei ole minun aloittama. No kommentti oli pelkkää huumoria mutta eihän täällä kukaan sitä ymmärrä. Ei koska se oli minulta niin se oli pelkkää paskaa kaikkien mielestä.
- AnonyymiUUSI
Varmaan noi kaikki kommentit on miehiltä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No eipä taida olla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No eipä taida olla.
okei. ehkä sit on naisia joita tuo sillivertaus naurattaa
Anonyymi kirjoitti:
okei. ehkä sit on naisia joita tuo sillivertaus naurattaa
Myöskään Minä en nauranut tälle ketjulle. En jaa ajatuksia tämän ketjun aloittajan kanssa ollenkaan. sitä on turha kuvitella.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Myöskään Minä en nauranut tälle ketjulle. En jaa ajatuksia tämän ketjun aloittajan kanssa ollenkaan. sitä on turha kuvitella.
Luulitko että aloittaja puhuu kalasta ja toiseksi varpaankynsiä ei syödä Anonyymi kirjoitti:
Luulitko että aloittaja puhuu kalasta ja toiseksi varpaankynsiä ei syödäNiin, noin tosikko sinä olet.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
mutta sun piti kommetoida että sä syöt kalaa aamupalaksi maidon kanssa.
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Niin, noin tosikko sinä olet.
Juurihan sä sanoit ettet naura tälle ketjulle. ja nyt se onkin sun mielestä hauskaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin.
Ja miksi asia olisi tällä tavalla päinvastainen? Moro sua taas naikkone
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No eipä taida olla.
Sinulla ollut tass aamuyöstä asti tiedotettavaa tähän erittäin tärkeään ketjuun😬
- AnonyymiUUSI
Upppp
- AnonyymiUUSI
Kylll
- AnonyymiUUSI
Nii muaki.
- AnonyymiUUSI
Miksi haluat ajatella
just
noita asioita?- AnonyymiUUSI
Luulen että ne todellisuudessa viehättävät tuota kypsymätöntä äijänkäppyrää. Heikko mieshän se on joka juuttuu tämmöisiin asioihin eikä ymmärrä että on esim. Eri lääkevalmisteita niille joilla limakalvot kuivuvat lähestyessä vaihdevuosi- ikää. Ja sieni on eri asia kuin kovettuma.
Ymmärrän että elämä on yksinäistä ja joutuu tumputtamaan pikku piliään itku silmässä peiton alla kun ei kukaan huoli mutta aikuisten kaupasta löytyy apu siihen.
- AnonyymiUUSI
Upppp
- AnonyymiUUSI
Montako alotusta olet tästäkin tärkeästä tehnyt?
Lemottaaks sun mutsikin? - AnonyymiUUSI
Justiinsa niin gubbe ja oliko muut justiinsa niin, että henkilökohtainen on poliittista mitä tulee tähän canceloimiseen tms outoon hommaan
- AnonyymiUUSI
Nainen tuotteista rakosi take one for the team? Ikävä muotoilla näin rumasti, mut
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El786387MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415468Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.624299NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun764169Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja683923Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.801307- 3281135
- 601080
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?32900Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62831