Toivotko, että

Anonyymi-ap

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?

62

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän yrittäisi jutella

• Anonyymi

Toivon että hän juttelisi

• Anonyymi

Toivon että hän juttelisi, niin saisin lukon itsessäni auki ja jännityksen häviämään. Muuttuisin siksi ihmiseksi joka olin. Mutta ei tänään.
      Auta minua ole kiltti.

• Anonyymi

Onnistuu luultavasti vain, jos hän yrittäisi jutella minulle. Muuten en todellakaan häiritse häntä.

• Anonyymi

Miksi et häiritse?
        Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et häiritse?
        Sivusta

Koska oletus on, että hän vihaa minua. Muuten olisi vastannut joskus viesteihin.

• Anonyymi

Mä en en pysty enää irlissä keskustelee edes yrittämään mitää hänen miehen suuntaa.
      Kun ajattelen että hän pitää minua ihan kauheana ihmisenä.
      Ja minun on nyt vaikea luotaa kun hän valehteli minulle.
      Tiedän että voisimme parhaimmillaan keskustella asiasta jopa rakentavasti .
      Mutta kumpikaan ei selvästi luovu ehostaa ja ylpeydestä
      Niin on melko turhaa luulla että yhteyttä enää rakentuu.
      Hänen pitäisi unohtaa edes hetkeksi se negatiivisuus ja nähdä minut edes ihmisenä
      Ja minun sivuuttaa pettymys valheeseen liittyvään asiaa
      Se romutti maailmani täysin .
      Voisin vielä joskus puhua
      Mutta hyvin vaikeaa se olisi.
      Mietin siks et pitää yrittää antaa vain olla
      Syvästä surusta huolimatta
      Menetin asian mitä eniten rakastin
      Enkä meinaa sopeutua uuteen elämään
      Ilman yhtään millään
      En haluaisi edes enää elää.
      Naiselta

• Anonyymi

Kaikki toivovat, että se toinen juttelee. Aina sen toisen pitäisi olla se rohkea

• Anonyymi

Siksi nuo nössöt kirjoittelee täällä eikä tee mitään

• Anonyymi

Juu, ei koskaan pitäisi toista syyllistää, kun itsekin voi toimia. Se on vähän sama tervehtimisen kanssa. Aina toinen ei huomaa. Jos syyttää, että toinen ei tervehtinyt, mutta ei sitten itsekään tervehtinyt ainakaan niin, että toinen olisi huomannut. Täytyy tämä ensin ottaa aina huomioon ja odottaa seuraavia tilaisuuksia. Syyttäminen on aina tosi itsekästä ja epäasiallista näissä asioissa. Kaikkea hyvää!

• Anonyymi

Koska ihmisillä ei ole osaamista kommunikoida keskenään huomasin sen jo ajat sitte ja vaikka noi lirkuttelijat vaikuttaa supliikeilta ni olet parisuhteessa ni kommunikointi loppuu viikon sisään jo kuitenkin vaikka kassaneitiä kuinka osaavasti vikittelisivätkin miksi monessa parisuhteessa kun ei ole yhteisiä puheenaiheita mä miehenä olen kohdannu eläessäni jopa miehiä joka eivät osaa keskustella edes säästä jos ei muuta puheen aihetta keksi

• Anonyymi

Toivoin. Enää en niinkään, koska en näe sellaista tapahtuvan. Jopa yritin saada hänet puhumaan kanssani, mutta turhaan.

Nyt sit korjailen elämääni ja tilanteita, tapahtuneita ja tapahtuvia. En näe myöskään syytä pitkittää asioiden kulkua.

• Anonyymi

Yrititkö sinä puhua hänen kanssaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrititkö sinä puhua hänen kanssaan?

Kysyin monen monta kertaa.

• Anonyymi

Ei kiinnosta jutella valehtelijan kanssa.

• Anonyymi

Ihan samoin minäkin olen ajatellut jo kauan! Naamakin ällöttää!

• Anonyymi

Harvaa kiinnostaa enää sen jälkeen kun saavat kerran valheesta kiinni jättää epäilyksen voiko luottaa mihinkään mitä toinen sanoo

• Anonyymi

Tulisipa J nainen juttelemaan...

• Anonyymi

Haluan keskustella A miehen kanssa.

• Anonyymi

Voisin vaikka rupatella, jos vaan hänet näkisin jossain.

• Anonyymi

On tässä yritetty monen monta kertaa, mutta toinen ei vaan oikein saa itsestään mitään irti. Vähän kuin kivirekeä vetäisi, joten pikkuhiljaa annan periksi ja vaivun itsekin mykkyyteen.
      Sääli, sillä ne joiden kanssa kyllä juttu luistaa ei nyt sitten ihan niin hirveästi kiinnosta juuri sillä tavalla. Mutta näillä mennään. 🤶🏻

• Anonyymi

Kyllä aika moni varmaan tuota toivoo, jos kaipaa jotakuta. Voimia!

• Anonyymi

En odota. Mahdollisuuksia olisi viime aikoina ollut tehdä tikusta asiaa. Ei ole tehnyt ja asia alkaa olla loppuunkäsitelty. Tunteiden käsittely vie aikaa, mutta sitä on loppu elämä.

• Anonyymi

Ja sun osuus siinä oli? Huomasin vain jossain kohtaa että se olin aina minä joka availi keskustelua. Jos ei ole luontevaa muiden läsnä ollessa rupatella, niin en mä sitä enää yritä sit muulloinkaan. Naurettavaa ja lapsellista touhua. I'm out!

• Anonyymi

Senkus tulee IRL:ssä juttelemaan

• Anonyymi

Ikävä aikoja kun oli selkeää, että mies teki ensisijaisesti lähestymisaloitteen ja tajusi jo pienestä saavansa vihreää valoa, jo pelkkä toivokin saattoi riittää. Miehet kestivät torjunnan ihan hyvin ja naiset suoritti kieltäytymisen ehkä pienellä huumorilla, jotta tilanne ei tuntuisi miehestäkään ikävältä. Nämä oli niitä aikoja, kun toista ihmistä kohtaan osoitettiin perushuomaavaisuutta eikä se ollut mikään ongelma. Nykyään miehet joko vaatii, että nainen tekee aloitteen koska kokevat että se korostaa heidän haluttavuuttaan tai sitten skitsoavat eikä mikään naisen antama valotus riitä vakuuttamaam ettei raiskaussyytettä ole tulossa jos kysyy treffeille Äärifeministit pilanneet täysin aloitteentekokuviot paskallaan. En tykkää miehistä jotka odottaa että nainen tekee kaiken helpoksi. Tykkään miehistä jotka ymmärtää mitä kohteliaisuuden osoitus merkitsee naiselle ja miehistä jotka eivät pelkää naisia ja ovat järkeviä ja oma-aloitteisia. Jos tämä ei käy tai herättää riidanhaluista asennetta, niin ei tarvi edes ajatella. Voin heittää kommentin normaalisti, moikata tms pientä jotta mies tosiaan tajuaa, että olen ok puhumaan, mutta mitään sen konkreettisempaa aloitetta en todellakaan tee. Joten kyllä toivoisin, että mies hoitaa homman kotiin ja tulee kysyyn treffeille tai kysyy haluanko viestitellä.

• Anonyymi

Tänä päivänä se on kikkelipää, joka yksin jää ja siellä niitä naisvihaajia onkin ylilaudalla, päivät pitkät siellä omahyväiset narsistit haukkuva naisia, kun eivät koskaan ole tulleet tietämään, mitä rakkaus on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänä päivänä se on kikkelipää, joka yksin jää ja siellä niitä naisvihaajia onkin ylilaudalla, päivät pitkät siellä omahyväiset narsistit haukkuva naisia, kun eivät koskaan ole tulleet tietämään, mitä rakkaus on.

Näin on. Jos ihmiset esim nollarilla olis törmännyt tälläsiin mies/naisvihaajiin, omaneduntavoittelijoihin, narsuihin ja horoihin, niin varmasti monttu olis jäänyt auki. Vähän liian monet nykyihmiset ovat pilanneet itsensä ihan täysin ja tuskin ikinä kykenevät rakkauteen tai yleensäkkään mihinkään tyytyväisyyteen ja onnellisuuteen.

• Anonyymi

ei kiinnosta. haluan olla omissa hyvissä energioissa ja asioita mitkä tuottaa hyvää tänne. viette vaan ja esitätte hyvää. en ole kiinnostunut.

• Anonyymi

Mieluummin lähestyn itse. Mulla ole juuri koskaan ollut ongelmaa mennä IRL juttelemaan hänen kanssaan. Ainoastaan viimeisissä tapaamisissa, joissa on ollut paljon muita, mun on ollut vaikea avata suutani sanoakseni juuri hänelle jotain. Asiaa ja kysymyksiä olisi niin paljon ja aikaa niin vähän, että mieluummin vaikenen. Mieluummin kuuntelen, mitä hän haluaa sanoa. Kysymykseni olisivat kuitenkin vääriä.

Eniten suren sitä, että en näe enää häntä spontaanisti sattumalta, että voitaisiin kasvokkain jutella. Viestittely-yhteyttä kun meillä ei oikein ole. Ja sitä tuntuisi hankalalta enää tässä vaiheessa luoda.
      Naiselta

• Anonyymi

En touvo mitenkään päin koska ei ole enään mitään tunteita olen jo hänen pelleilynsä nähny enkä halua enempää olla hänen kiusattavanaan ei ole tunteita eikä ole yhtään ikäväkään

• Anonyymi

Eiku masturbuloimaan, se on jämpti.

• Anonyymi

Onko tuo joku turboversio tavallisesta?

• Anonyymi

Sekä että, siellä yhdessä paikassa. Muuten en kyllä ainakaan itse hakeudu hänen juttusilleen. Ja kun ei me missään muualla nähdäkään. Hädin tuskin enää sielläkään..

• Anonyymi

Missä siellä?

• Anonyymi

Näättekö jomman kumman työpaikassa?
        Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näättekö jomman kumman työpaikassa?
        Sivusta

ei liity työhön mitenkään

• Anonyymi

Joo.
      .

• Anonyymi

En tiedä kenestä kyse, mutta ainoat miehet joiden kanssa haluan jutella ovat lyhyet tummatukkaiset ikäiseni miehet!

• Anonyymi

👍👍👍

• Anonyymi

En voi enkä saa mennä juttelemaan koska on sanottu että pitää jättää rauhaan ja hänellä on jo ollut kauan ihminen jonka kanssa on sitoutunut ja on yhdessä.

• Anonyymi

Tänään juteltiin paljon söpilsen kanssa 😍

• Anonyymi

Joo mä kans juttelin puhelimes hänen niin rakkaan ihanan kanssa. 😍🤓

• Anonyymi

Minä yritän heti jos nähtäisiin. Viesti tuntuu ylitsepääsemättömän pelottavalta.

• Anonyymi

Mikä on pahinta mitä vois tapahtua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on pahinta mitä vois tapahtua?

Ahdistelijan maine hänen silmissään ja se tunne taas itselleni.

• Anonyymi

Hän voi tulla juttelemaan koska vain. Vaikka ystävänä, jos ei muuta halua.

• Anonyymi

😆😆

• Anonyymi

Jos ny ensin edes näkisi vähän useammin. .

• Anonyymi

Ystävänä voi tulla juttelemaan tietenkin!

• Anonyymi

Miksi tulet mainostamaan asiaa ikävä palstalle trollakka

• Anonyymi

Miksi tarttis toivoa noista kumpaakaan jätin vähä nii kui hän huolekseen selvittää osoitteen ja kenties kerätä rohkeutta tulla oven taakse miksi sai ainakin niin harkinta aikaa selvittää/varmistaa itselleen että mä olen se kenet hän haluaa ei o sillai ihan niin yksinkertain juttu selvittää millain mä olen oikeasti ei selviä päivässä mitenkään puolessa vuodessa oppii musta tietämään jotain muhun haluaa tutustua pitää osata keskustella joko puhumalla mun kanssa ja koska en tykkää puhua kuin äidinkielelläni ni opettelin vaihtoetoisen tavan keskustella eikä se ole se ns rakkauden kieli jolla tarkoitetaan kuinka fyysisesti vihjaillaan ehdotuksia panemisesta

• Anonyymi

Odota päivittäin häneltä viestiä ja tapaamista m>n

• Anonyymi

Mä en halua pakottaa tätä. Jutellaan, kun se on luontevaa ja on sanottavaa. Katsotaan, mihin se johtaa.

n

• Anonyymi

Just noin, ei voi kiirehtiä.

• Anonyymi

En toivo.

• Anonyymi
      UUSI

Koska en osaa lukea häntä niin toivoisin, että hän laittaisi miulle päin jonkun vähän vapaamuotoisemman viestin josta vapaampi keskustelu voisi lähteä rullaamaan! Itse yritin jonkinlaisen piilo peliliikkeen tehdä, mutta ei hän tarttunu siihen. Toki tämä voi myös kertoa tilanteen todellisen laidan. 💙💚

• Anonyymi
      UUSI

Toivon. Eilen nähtiin, muttei varmaan ihan heti nähdä uudestaan. Mun tiedot löytää halutessaan, nimen tietää. Mä en tiedä hänen. Ehkei siis kiinnosta tarpeeksi...

• Anonyymi
        UUSI

Siihen voi olla joku syy, jos ei kiinnosta 🤔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen voi olla joku syy, jos ei kiinnosta 🤔

Kai siihen aina on joku syy jos ei? 😃

• Anonyymi
      UUSI

Toivon että hän laittaisi viestin ja pyytäisi anteeksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6304
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5368
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      60
      4245
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      73
      4102
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      65
      3870
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      69
      1157
    7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      49
      941
    8. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      260
      849
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      29
      797
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      791
    Aihe