Olen työssäni tekemisissä kehitysvammaisten kanssa päivittäin. Teen heille kotikäyntejä ym.
Viime kesänä oli tapaaminen noin 30-vuotiaan lievästi kehitysvammaisen miehen luona. Kävimme asioita läpi, jota työhön kuuluu. Lopuksi mies keitti kahvit ja niitä juodessamme juttelinne niitä näitä. Sitten mies yllätti, hän kysyi, että saisiko nähdä rintani tai edes rijtaliivini, kun ei ole vuosiin naista sillä tavalla nähnyt. Aluksi toki kieltäydyin, ei kuulu meidän työhön tuollainen. Hetken päästä hän kysyi uudelleen ja vähän kävi häntä sääliksi niin sanoin, että tässä ei sitten puhuta lenellekään.
Avasin vähän paitaani nappeja ja rintani sekä violetit rintaliivit tulivat näkyviin. Mies katsoi ja kysyi voisinko riisua paidan kokonaan. Otin sen pois ja tunsin, että tilannehan olikin jollain tapaa kiihottava. Sitten hän kysyi voinko ottaa rintaliivit myös pois..hetken mietin mutta otin ne pois. C-kupln rintani paljastuivat kokonaan ja tunsin miten nännit kovettuivat. Tämähän alkoi tuntua itseasiassa mukavalta.
Seuraavana hän pyysi lupaa koskea rintoja ja luvan saatuaan kosketti varovaisesti ja samalla minulta pääsi huokaus. Hän hyväili ja suuteli rintojani. Vaikka tiesin, että tämä on väärin niin samalla se tuntui äärettömän kiihottavalta. Kuin huomaamatta olin sohvalla enää pikkarit jalassa ja tunsin miten märkä olen. Tuo mies hyväili minua todella hyvin. Lopulta hän myös riisuutui ja ohjasin hänen kullin sisääni. Laukesin kaksi kertaa tuossa käsittelyssä. Ja taisi tämä mieskin saada haluanaansa.
Vähän nolona pukeuduin ja koitin siistiä itseni. Jostain syystä jatkossa kun on asiakaskäyntejä tuonne olen pistänyt aina vähän selslkkäämpää alusvaatetta päälle.
N42
Seksiä kehitysvammaisen kanssa
14
2963
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanaa
- Anonyymi
Nyt on noloa spedellä skitsoafektiivinen vaihde päällä buaahaa
- Anonyymi
Katos buaahaa spedeä olet siis saanut ihan lääkärinlausonnon. Sait varmaan lääkityksenkin nyt kohdilleen.
- Anonyymi
Miksipä et tietäisi. Buaahaa spedehän on sun toinen persoona.
- Anonyymi
Nyt on hoidot kohdillaan, haluisin kans 😉😘
- Anonyymi
Hähähää mitäs olet spede.
- Anonyymi
Minä mies hoitajana käyn tekemässä koti käyntejä. Kesällä asuntoon muutti n. 20 vuotias tyttö. Hän on mongoloidi. Lyhyt ja lihavahko, kasvoiltaan kaunis. Eräänä aamuna menin auttamaan aamu toimissa. Herätin ja vein häntä suihkuun. Riisuimme yöpaidan. Hänellä oli isot rinnat ja vaaleat pillun karvat. Suihkutin häntä ja pesin rintoja. Nännit koveni ja hän huokaili. Pillun tyttö pesi itse. Kuivasin häntä ja kuin vahingossa hyväili tissejä. Yhtä äkkiä hän tarrasi kulliini kiinni joka oli alkanut seisomaan. Hän halusi että pane häntä jonka tein. En kestänyt kauaa vaan ruiskytin spermat hänen upeaan pillunsa.
- Anonyymi
Et ole kyllä millään tavalla mieshoitaja, kirjoituksesi on niin täynnä kirjoitusvirheitä ja väärinymmärryksiä että olet korkeintaan tarinan kehitysvammainen.
- Anonyymi
Katos mitäs buaahaa spede. Sekoilusi vaan jatkuu.
- Anonyymi
Saman tapainen kokemus itsellä aikoinaan Lahdessa. Ajoin silloin inva taksii, vein parikymppistä neitoa kotio hän pyörätuolissa. Pieni kokoinen synnynnäinen ongelma jaloissa, muuten normi nainen jopa kaunis kasvoiltaan. Kuskannut häntä pidempään joten tunsimme toisemme hyvin, tällä kertaa sisälle päästyä nainen halasi pitkään, tunsin kun käsi painautui jalkojeni väliin. Yllätyin en perääntynyt annoin käden avata housuni vetoketjun, nainen kaivoi kaluni käteensä joka paisuikin täyteen mittaansa. Käännyin kasvoja kohti hän otti kaluni suuhunssa, huokaili miten komea sulla. Miten hyvin imikin ja pudotti housuni lattialle, sanoi haluan panet mua kunnolla.
Autoin hänet sänkyyn riisuin vaatteet kokonaan, miten kaunis pillu edessäni, nostin pientä pyllyä ja kyrpäni painoin kokonaan pilluun. Yksi kiimaisemmista naisista, naitiin tunnin verran kuin eläimet. Kolmisen vuotta kävin panemassa säännöllisesti, muutin kumppanini kanssa Ouluun jatkoimme viestittelyä ja puheluita jonkun aikaa. T. Ukm nyt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole kyllä millään tavalla mieshoitaja, kirjoituksesi on niin täynnä kirjoitusvirheitä ja väärinymmärryksiä että olet korkeintaan tarinan kehitysvammainen.
Hyppää suohon. Joko äiti antoi ilta lääkkeet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyppää suohon. Joko äiti antoi ilta lääkkeet?
Sinulla ei nähtävästi ole edes ymmärrystä että me normaalit aikuiset emme asu äidimme luona tai tarvitse lääkitystä.
Kasva aikuiseksi ja opettele kirjoittamaan aikuisen tasolla.
- Anonyymi
Olen kuullut että kotihoidon asiakasaika on joskus n. kymmenen minuuttia per asiakas. Jossain sitten näkyy olevan erilailla. Mutta saahan näitä satuja kirjoittaa. Tuskin aloittaja edes pystyisi tuohon. Itselläni on myös vastaava tisseihin liittyvä tarina, mutta en sitä tänne kerro, koska en tiedä miten se edes tapahtui, kumpi aloitti ja syötettiinkö se minulle. Oliko se edes vahinko naisen puolelta.
- Anonyymi
Koko ketju ilmoitettu viranomaisille, jos kirjoitukset pitävät paikkansa niin ovat vakavia rikoksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424300
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344067- 643716
- 873551
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643341- 842916
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142334