Hullu mies

Anonyymi-ap

tw. raiskaus, miesten välistä, k18

Yliopiston syysbileet.

Katson sohvan nurkasta avokeittiöön silmieni kohdatessa miehen. Mies on ilmeisesti jo katsellut minua pidemmän aikaa sillä hän punastuu heti ja kääntää katseensa pois. Tiedän tasantarkkaan mitä hän minulta haluaa sillä tuo katse on niin tunnistettava, mutta mitä hänellä ei ole aavistustakaan mitä haluan. Nousen sohvannurkasta ja kävelen avokeittiön ohi. Katsahdan tuohon ujohkoon himokkaaseen mieheen ottaessani lisää alkoholia. Menen istumaan lähemmäs keittiötä, mutta kuitenkin niin etten ole suorassa puheyhteydessä miehen kanssa.

Aikaa kuluu.
- "Hei, oletko kunnossa?" Mies kysyy ja heiluttaa kättänsä silmieni edessä. En vastaa vaikka olen sammunut vai olenko? En nimittäin oikeasti ole vaan se on osa kieroa, mutta sitäkin täydellisempää suunnitelmaani.

- "Hei Aleksi, vie sä Juho jonnekin täältä. Se on ihan ympäripäissään", kuulen Laurin sanovan tälle miehelle. Aleksi, hauska tutustua, mietin hiljaa päässäni.

Aleksi alkaa taluttamaan minua ulos asunnosta hissiin. Hississa hän mutisee itsekseen miten näin nättipoika on tuollaisessa tilassa. Virnuilen mielessäni, en nimittäin meinaa pysyä housuissani kun mietin tulevaa. Hissin ovi aukeaa. Aleksi alkaa taluttamaan minua ulos rappukäytävään ja ulko-ovesta ulos. Ulkona on tumma ja märkä marraskuinen sää.

Olemme kävelleet jonkin aikaa jo. Ehkä 15 minuuttia kunnes Aleksi kääntyy kerrostalon ulko-ovea päin. Hän avaa sen rauhallisesti ja kävelemme ensimmäisen kerroksen viimeiseen asuntoon. Se on aivan maantasalla. Olemme asunnossa. Hän alkaa riisumaan kenkiäni ja takkiani, mutta muut vaatteet pysyvät päälläni. Tunnen hetkellisen pettymyksen sisälläni, miksei hän riisu kaikkia vaatteitani?

Pettymys kuitenkin kaikkoaa hänen kaadettua minut sängylleen. Niin paita, housut kuin sukatkin lähtevät päältäni, mutta bokserit Aleksi jättää päälleni. Hän siirtää minut sängyn toiselle puolelle ja alkaa riisumaan omia vaatteitaan. Lopulta hänkin tulee peiton alle. Ei mitään. Onko hän impotentti?

Sunnitelma B. Alan halaamaan Aleksia mutisten kylmyydestä ja hänen lämmöstään. Liikutan jalkaani ja pieni virne nousee kasvoilleni, joka kuitenkin jää huoneen pimeyden takia Aleksilta piiloon: hänellä seisoo. Arvion kyrvän suuruudeksi vähän keskivertoa isomman. Aleksi ei enää kestä. Hän vetää peiton päältäni ja bokserit jalastani. Minulla seisoo jo.

Aleksi hymähtää tämän nähdessään. Hän asettaa peniksensä penikseni päälle ja alkaa runkkaamaan niitä yhdessä. Hän on varovainen, mutta tarpeeksi nopea. Aleksin isoihin käsiin mahtuu hyvin meidän molempien penikset. En voi olla virnuilematta, juuri tätä halusin.

- "Hei mitä sä teet, täähän on raiskaus!" huudahdan "herätessäni"

Aleksi panikoi ensin, mutta kuullessaan syytökset raiskauksesta hän suutahtaa.

- "Vai että raiskaus, mä sulle kuule raiskaukset näytän", hän mutisee kulmiensa takaa.

Aleksi kääntää minut mahalleni. Hän painaa päätäni tyynyjä vasten. Hänen vahvat kädet pitävät minut helposti paikoillani vaikka pyristelisin pakoon, mutta sitähän en halua kuin leikkimielessä. Tätähän hän ei oikeasti tiedä.

Toisella kädellään Aleksi avaa yöpöydän ylimmän laatikon. En nää mitä hän ottaa sieltä, mutta arvelen hänen ottavan liukuvoidetta. Pyristelen pakoon. Aleksin huomatessa tämän hän läpsäisee minua pepulle kovaa.
- "Paikallasi huora, tätähän sä kerjäsit", Aleksi huudahtaa. Kiihotun entistä enemmän.
- "Ei älä", sanon, mutta Aleksi ei ota sitä kuuleviin korviinsa.

Tunnen kylmän voiteen pepullani. Aleksi kastelee sormiansa siinä ja työntää ne sisääni. Voihkaisen. Sormet tuntuvat tunkeilevilta, ne käyvät joka nurkassa, ihan kuin tarkoituksena oppia minut läpikotaisin sisältä. Edes ja takas. Pian sormet kuitenkin lähtevät sisältäni ja tunnen jotain suurempaa. Aleksin kyrpä.

- "Nyt huora saa jotain mitä huora on odottanutkin," Aleksi tokaisee. Virnuilen tyynyä vasten, tätä juuri halusinkin.

Penis työntyy sisääni kerralla. Se sattuu, mutta Aleksi ei välitä.

- "Miltä tuntuu tulla raiskatuksi? Tätähän sä tulit hakemaan, etkö tullutkin? Kuinka monelle muulle miehelle sä lutka oot tehnyt näin?" Aleksi sanoo.
- "En kellekään", sanon.
Aleksi läpsäisee kovaa pepulleni taas. Voihkaisen.
- "Älä valehtele vitun huora, kyllä mä nään että sä teet tätä useamminkin", Aleksi sanoo suutahtaneena. En saa vastattua mitään.

Jokainen työntö tuntuu niin hyvältä. Aleksi runkkaa minua hieman, mutta huomatessaan olevani kivikova hän lopettaa ja läpsäisee perseelle. Meinaan laueta, suunnitelmani osui nappiin. Aleksi nopeuttaa tahtia, mutta vetäisee lopulta kyrpänsä pois sisältäni. Tunnen pettymykseni. Olin lähellä tuloa. Hän kääntää minut ympäri.

- "Mä haluan että sä nää kuka sua raiskaa", Aleksi sanoo.

Katsekontakti tuntuu niin intensiiviseltä. Työnnöt nopeutuvat. Sisään ja ulos, kunnes Aleksi työntää aivan pohjaan asti. Tulen vatsalleni. Aleksi hymähtää näylle.

(jatkuu kommenteissa)

4

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

- "Vai että noin hyvälle tuntui. Vitut kukaan usko tän olevan sun eka kerta kun tuut ilman käsiäkin", hän sanoo. Hän läppäisee pallejani.
      - "Ei enää, ei jooko", anelen, mutta Aleksi ei ole kuulevinaankaan.

Aleksi jatkaa työntymistä. Hän ottaa puhelimensa esille ja alkaa kuvaamaan. Aleksi tuli. Hän jatkaa kuvaamista, mutta samalla hän sormillaan kokeilee reikääni. Sperma alkaa valua ulos. Hän jatkaa sormettamista, kunnes työntää sormensa kurkkuuni kuvatessaan tilannetta.

- "Vitun huora taisit nauttia. Nielase", hän ivallisesti sanoo.

Nielaistessani Aleksi läpsäyttää vielä kerran pallejani. Voihkaisen kivusta. Aleksi lopettaa kuvaamisen.

- "Jos et halua videon leviämän, niin parempi vittu olla kertomatta tästä kenellekkään", Aleksi uhkailee.

• Anonyymi
      UUSI

Hei, tämä oli minun ensimmäinen seksinovellini. Toivottavasti piditte :)

• Anonyymi
        UUSI

Hirveetä kuraa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      112
      4717
    2. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      180
      4462
    3. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      113
      1886
    4. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      403
      1691
    5. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      33
      1453
    6. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      6
      1169
    7. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      367
      1162
    8. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      1066
    9. Mitä hyvää olet

aiheuttanut kaivatullesi?
      Ikävä
      72
      1039
    10. Miksi et halua

Seksiä sen kanssa jota rakastat? Vai ajatteletko että hän ei halua?
      Ikävä
      92
      978
    Aihe