Kansalaisten hyvinvoinnin estäminen on kok/PS-hallituksen elämäntehtävä.

Anonyymi-ap

Niin ponnekkaasti he puhuvat "suomalaisen hyvinvointivaltion pelastamisesta"
mikä heille tarkoittaa sen alasajoa ja rikkomista.

19

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valtion kassan ryöstäjiä ne ovat.

• Anonyymi00013

Onko aloittaja saanut huonoa palvelua terveyskeskuksessa ja lääkäreillä, vai missä.

Vai mikä on aloituksen tarkoitus.

Itse olen ainakin saanut tähän 84 vuoden ja vaimo 83 vuoden ikään saakka vain hyvää palvelua. Suurin huoli on terveydessäni että onko puhelin lähellä ja pystynkö soittamaan kun tulee tarvis.

Olen tietoinen niin monesta tapauksesta kun ei ole pystynyt soittamaan.
        -äitini keksi vihdoin että vetää puhelimen pöydältä jatkojohdolla kun ei päässyt ylös.
        -työkaverini vaihtoi lähellä seinää auton rengasta, kun tunkki petti. Ei jäänyt puristuksiin, mutta niin ahtaaseen paikkaan että ei päässyt liikkumaan. Meni 2-3 tuntia kun sai käännettyä itseään ja ylettyi 1,5 m päässä olevaan kännykkään.

tällaisia pelkään, joka päivä ja onkin useita vanhoja puhelimia kodeissani, jotka latautuvat kello-katkaisijalla 1 tunnin joka päivä.

• Anonyymi

Rosvoja.

• Anonyymi

On menossa kaksoissuunnitelma. Hallitus sairastuttaa kansalaiset ja
      samaan aikaan huolehtii, ettei hoitoa saa. PS on s****nasta.
      Kauanko meillä on vielä elinaikaa..?

• Anonyymi00005

Heikoimmat ovat jo menehtyneet.

• Anonyymi

Meitä eliminoidaan koko ajan.

• Anonyymi00007

Näin tapahtuu. Persut haluaa tehdä Suomesta Pohjolan Monacon,
        jossa he elävät kansalta vohkimillaan rahoilla.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Näin tapahtuu. Persut haluaa tehdä Suomesta Pohjolan Monacon,
        jossa he elävät kansalta vohkimillaan rahoilla.

Putinin väen propagandaa, kylvää riitaa suomalaisten välille.

• Anonyymi00008

Kummaa on kyllä hallituksessa nykymeno, vielä kummempaa että Suomen kansa ottaa vastaan sitä sontaa vaan lisää.

• Anonyymi00009

Slummiutuminen Suomessa 13.1. 2026 julkaistaan Suomen Perustan tilastoselvitys, maahanmuuttajat ja slummiutuminen,
      pääkaupunkiseudun päivitettyjä maahanmuuton tilastotietoja

mm. maahanmuuttajien keskittymisestä kaupungin vuokra-asuntoihin

• Anonyymi00015

Hesassa on seutuja jossa pelottaa kulkea päivälläkin isojen miestenkin seurassa.

• Maahanmuutossa luotan Etlan ja EK arviointeihin, yksikään kehittynyt länsimainen valtio ei ole pärjännyt ilman maahanmuuttoa ei edes Trumpin Yhdysvallat.
      Pitää vain hyväksyä hyvänlaatuinen työperäinen ja karsia huonolaatuinen maahanmuutto.

• Anonyymi00011

Sinäkinkö jaat ihmisiä hyviin huonoihin kuin Keskisarja ?

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sinäkinkö jaat ihmisiä hyviin huonoihin kuin Keskisarja ?

Sinä kai ottaisit jokaisen tänne joka vain haluaa?

• Anonyymi00014

Jokainen kehittynyt länsi valtio pärjäisi ilman maahanmuuttoa. Maahanmuutto on vain hetkellinen apu. Ihan sama kuin pakkasella pissaa housuihinsa, hetken se lämmittää.
        Heidän loppu elättämiseen tarvitaan taas maahanmuuttajia.

Itsekin olen käyttänyt maahanmuuttajia kymmenisen vuotta marjojen poiminnassa ja eläinten hoidossa. Olivat kyllä ihania ja miellyttäviä, mutta ovat olleet jo eläkkeellä jotai 20 vuotta ja heidän työputkensa oli vain 10-12 vuotta. Jäivät eläkkeelle alta 50v.

Itse menin vakituisiin töihin heti opiskelun jälkeen 25v ja olin töissä 30 vuotta. Pian tulee 30 vuotta eläkkeellä oloaika.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Jokainen kehittynyt länsi valtio pärjäisi ilman maahanmuuttoa. Maahanmuutto on vain hetkellinen apu. Ihan sama kuin pakkasella pissaa housuihinsa, hetken se lämmittää.

Itsekin olen käyttänyt maahanmuuttajia kymmenisen vuotta marjojen poiminnassa ja eläinten hoidossa. Olivat kyllä ihania ja miellyttäviä, mutta ovat olleet jo eläkkeellä jotai 20 vuotta ja heidän työputkensa oli vain 10-12 vuotta. Jäivät eläkkeelle alta 50v.

Itse menin vakituisiin töihin heti opiskelun jälkeen 25v ja olin töissä 30 vuotta. Pian tulee 30 vuotta eläkkeellä oloaika.

Koko 2000-luvun työvoimakehitys on ollut maahanmuuttajien varassa.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

''Jokainen kehittynyt länsi valtio pärjäisi ilman maahanmuuttoa.''

Jenkkilässä on kaikki suurta, jopa kääpiöt.

USA:ssa on n.43 miljoonaa laillista siirtolaista ja n.11 miljoonaa laitonta siirtolaista.

Miksi laittomia ei poisteta ?? Siksi koska laittomat ovat halpaa työvoimaa.

• Anonyymi00019

mikä on valtion ja valtimon ero onko se sama kuin sosdemin ja sodominan

• Anonyymi00021

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1104
    2. 69
      1044
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      964
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      948
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      905
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      694
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      32
      674
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      597
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      580
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38