Niin ponnekkaasti he puhuvat "suomalaisen hyvinvointivaltion pelastamisesta"
mikä heille tarkoittaa sen alasajoa ja rikkomista.
Kansalaisten hyvinvoinnin estäminen on kok/PS-hallituksen elämäntehtävä.
19
184
Vastaukset
- Anonyymi
Valtion kassan ryöstäjiä ne ovat.
- Anonyymi00013
Onko aloittaja saanut huonoa palvelua terveyskeskuksessa ja lääkäreillä, vai missä.
Vai mikä on aloituksen tarkoitus.
Itse olen ainakin saanut tähän 84 vuoden ja vaimo 83 vuoden ikään saakka vain hyvää palvelua. Suurin huoli on terveydessäni että onko puhelin lähellä ja pystynkö soittamaan kun tulee tarvis.
Olen tietoinen niin monesta tapauksesta kun ei ole pystynyt soittamaan.
-äitini keksi vihdoin että vetää puhelimen pöydältä jatkojohdolla kun ei päässyt ylös.
-työkaverini vaihtoi lähellä seinää auton rengasta, kun tunkki petti. Ei jäänyt puristuksiin, mutta niin ahtaaseen paikkaan että ei päässyt liikkumaan. Meni 2-3 tuntia kun sai käännettyä itseään ja ylettyi 1,5 m päässä olevaan kännykkään.
tällaisia pelkään, joka päivä ja onkin useita vanhoja puhelimia kodeissani, jotka latautuvat kello-katkaisijalla 1 tunnin joka päivä.
- Anonyymi
Rosvoja.
- Anonyymi
On menossa kaksoissuunnitelma. Hallitus sairastuttaa kansalaiset ja
samaan aikaan huolehtii, ettei hoitoa saa. PS on s****nasta.
Kauanko meillä on vielä elinaikaa..?- Anonyymi00005
Heikoimmat ovat jo menehtyneet.
- Anonyymi
Meitä eliminoidaan koko ajan.
- Anonyymi00007
Näin tapahtuu. Persut haluaa tehdä Suomesta Pohjolan Monacon,
jossa he elävät kansalta vohkimillaan rahoilla. - Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
Näin tapahtuu. Persut haluaa tehdä Suomesta Pohjolan Monacon,
jossa he elävät kansalta vohkimillaan rahoilla.Putinin väen propagandaa, kylvää riitaa suomalaisten välille.
- Anonyymi00008
Kummaa on kyllä hallituksessa nykymeno, vielä kummempaa että Suomen kansa ottaa vastaan sitä sontaa vaan lisää.
- Anonyymi00009
Slummiutuminen Suomessa 13.1. 2026 julkaistaan Suomen Perustan tilastoselvitys, maahanmuuttajat ja slummiutuminen,
pääkaupunkiseudun päivitettyjä maahanmuuton tilastotietoja
mm. maahanmuuttajien keskittymisestä kaupungin vuokra-asuntoihin- Anonyymi00015
Hesassa on seutuja jossa pelottaa kulkea päivälläkin isojen miestenkin seurassa.
Maahanmuutossa luotan Etlan ja EK arviointeihin, yksikään kehittynyt länsimainen valtio ei ole pärjännyt ilman maahanmuuttoa ei edes Trumpin Yhdysvallat.
Pitää vain hyväksyä hyvänlaatuinen työperäinen ja karsia huonolaatuinen maahanmuutto.- Anonyymi00011
Sinäkinkö jaat ihmisiä hyviin huonoihin kuin Keskisarja ?
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sinäkinkö jaat ihmisiä hyviin huonoihin kuin Keskisarja ?
Sinä kai ottaisit jokaisen tänne joka vain haluaa?
- Anonyymi00014
Jokainen kehittynyt länsi valtio pärjäisi ilman maahanmuuttoa. Maahanmuutto on vain hetkellinen apu. Ihan sama kuin pakkasella pissaa housuihinsa, hetken se lämmittää.
Heidän loppu elättämiseen tarvitaan taas maahanmuuttajia.
Itsekin olen käyttänyt maahanmuuttajia kymmenisen vuotta marjojen poiminnassa ja eläinten hoidossa. Olivat kyllä ihania ja miellyttäviä, mutta ovat olleet jo eläkkeellä jotai 20 vuotta ja heidän työputkensa oli vain 10-12 vuotta. Jäivät eläkkeelle alta 50v.
Itse menin vakituisiin töihin heti opiskelun jälkeen 25v ja olin töissä 30 vuotta. Pian tulee 30 vuotta eläkkeellä oloaika. - Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jokainen kehittynyt länsi valtio pärjäisi ilman maahanmuuttoa. Maahanmuutto on vain hetkellinen apu. Ihan sama kuin pakkasella pissaa housuihinsa, hetken se lämmittää.
Itsekin olen käyttänyt maahanmuuttajia kymmenisen vuotta marjojen poiminnassa ja eläinten hoidossa. Olivat kyllä ihania ja miellyttäviä, mutta ovat olleet jo eläkkeellä jotai 20 vuotta ja heidän työputkensa oli vain 10-12 vuotta. Jäivät eläkkeelle alta 50v.
Itse menin vakituisiin töihin heti opiskelun jälkeen 25v ja olin töissä 30 vuotta. Pian tulee 30 vuotta eläkkeellä oloaika.Koko 2000-luvun työvoimakehitys on ollut maahanmuuttajien varassa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Itse menin vakituisiin töihin heti opiskelun jälkeen 25v ja olin töissä 30 vuotta. Pian tulee 30 vuotta eläkkeellä oloaika.''Jokainen kehittynyt länsi valtio pärjäisi ilman maahanmuuttoa.''
Jenkkilässä on kaikki suurta, jopa kääpiöt.
USA:ssa on n.43 miljoonaa laillista siirtolaista ja n.11 miljoonaa laitonta siirtolaista.
Miksi laittomia ei poisteta ?? Siksi koska laittomat ovat halpaa työvoimaa.
- Anonyymi00019
mikä on valtion ja valtimon ero onko se sama kuin sosdemin ja sodominan
- Anonyymi00021
Kuumat naiset valmiina juttelemaan kanssasi 🍓 https://Stephanie.hoty.lat/Stephanie#/?/?/102lcwrfx
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501477
- 591411
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101018- 60811
- 49794
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41755Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit84593Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32587- 38556