Taas on se vuodenaika kun nämä minä minä minä paremmat ihmiset valtaavat kaikki mahdolliset metsät, pururadat ja järvien jäät.
Eliittiurheilijat valtaavat pururadat koko talveksi, vaativat latuja ja äärimmäisen tarkkaa kunnossapitoa veronmaksajien rahoilla. Jos ei onnistu niin alkaa jumalaton mököttäminen, napina unohtamatta laturaivoa.
Siinä saa lapsi sauvasta kun on hurmos hiihtäjän tiellä ja kuinka kehtaa hidastaa vauhtia.
Miksi veronmaksajan pitäisi kustantaa tämä automaattisesti? Harrastukset maksaa ja joudun maksamaan itse jos menen uimahalliin. Mikäli Latumaksuja ei saada niin en myöskään uimahallista maksa vaan sanon että Himo Hiihtäjä maksaa tämän automaattisesti!
Äänestä
Röyhkeät himo eliitti hiihtäjät
Anonyymi-ap
6
120
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä on hiihtäjän sivakoida, kun on 4000:n euron kalusto alla! Joskus sauva saattaa osua ladun reunalla toljottavaan köyhään vahingossa.
- Anonyymi
Ladulle voi aina käydä paskantamassa
- Anonyymi
Tai vetää vaijerin alamäkeen ladun poikki ja kiristää puihin kireälle.
- Anonyymi
Ei sinne aina voi.
- Anonyymi
Kesällä ei niinkään, mutta talavella hyvinnii ja on suositeltavaakin.
- Anonyymi
Hiihtäminen kannattaa aina talvella.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176339Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696000Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887