Sossu Stiller haukkuu työnantajansa YLEn, kun joutuu eläkkeelle.

Anonyymi-ap

Hän on tyypillinen sossu.

Stillerin mielestä hänen olisi pitänyt saada jatkaa työssään YLE veronmaksajien piikkiin kuolemaansa saakka. Siitä huolimatta, että hänellä ei ole ollut mitään muuta sanomista 45 v uran aikana kuin haukkua yrittäjiä, työnantajia ja kapitalisteja. Eikö hän ole saanut oman mielensä mukaan tilaisuuksia tarpeeksi kertoa faktoja noiden riistäjien tekemistä epäoikeuksista? Mielestäni kyllä ja joka ohjelmassa hän on muistanut mainita kuinka huonosti yhteiskunta hoitaa vähäosaiset ja heikommat. Hän on vaan unohtanut mainita, että mistä ne varat niiden hoitamisen tulevat. Lisävelalla, taivaasta, hatusta vai mistä? Ei ainakaan sosialistin tuottavuudesta.

Voi v’ttu mitä typeryksiä ja loisia YLE elättää aatteen vuoksi. Nyt on oikea syy kerrankin kiittää YLEä. Jatkakaa samaan tahtiin.

4

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilman Stillereitä Suomi olisi DDR.

• Anonyymi

Ilman Stilleriä Suomi voi edetä kohti vapauta mediassa ilman yhteiskunnan valvontaa ja suvaksimi propagandaa joka asiassa.

En muista yhtään jaksoa ”Pyöreästä pöydästä” (en kuunnellut niitä pitkään kiitos Stillerin), ettei Stiller olisi aina syyllistänyt oikeistoa joistakin ongelmista. Eihän tuota paskaa jaksa kuunnelle edes Stiller itse, jos kuuntelee omat puheensa.

Stiller itse halusi luoda sosialisti Suomen DDR, jossa yksi aate sosialismi on yli kaiken. Persut ovat natseja, kapitalistit riistäjiä, kommunistit orjuuttajia, kepulaiset kulakkeja jne.

Stiller ei ole koskaan puolustanut mielipiteen vapauttaan vaan itsekästä oikeuttaan kertoa oma itseoikeutettu mielipiteensä mediassa. Siinä on iso ero vapaan mielipiteen ja sanavapauden oikeuksien välillä, kenellä sen pitäisi olla ja kenellä ei. Stillerin mukaan hänellä niitä pitää olla muilla ei.

Stilller on tyypillinen itsekäs paska tekopyhä sosialisti, joka kiittää leipänsä antajaa haukuilla.

• Anonyymi

Suomi oli maailman sosislistisin valtio 1960-2000. Meitä ihailtiin ympäri maailman. Sitten tuli Kokoonus…

• Anonyymi00005

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      843
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      698
    3. 35
      567
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      565
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      46
      560
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      552
    7. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      31
      540
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      520
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      517
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      454
    Aihe