Takavuosina yksi vuoden kohokohdista ja tärkeimmistä tapahtumista Matralla oli Joulupukin ja Pakkasukon kohtaaminen rajalla. Sadat, ellei tuhannet lapset vanhempineen seurasivat tätä perinnettä paikan päällä ja televisiostakin oli kuvaajat paikalla. Pitäisikö yrittää puuhata samaa vielä tälle vuodelle, että saataisiin liennytettyä vallitsevaa poliittista tilannetta? Ihan näin heittona. Minä ainakin tulisin mielelläni seuraamaan tätä klassista tapahtumaa perheen kanssa.
Kohtaavatko pukki ja pakkasukko?
11
117
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Mene joskus vaikka töihin..?
- AnonyymiUUSI
Olen töissä. T. Valvomo
- AnonyymiUUSI
eikös lapissa nenätunturilla jossain paitsi niin ehkä venäläisten nuo lumikeijut ole parhaita, kuin niin tonttuja mutta tyttöjä kauniita.
- AnonyymiUUSI
Tarkoitatko Snegurotskaa? Kaunis tyttö on.
- AnonyymiUUSI
Laita putelle postia, jos se lähettäis pakkasukon pelkolan rajalle. Sie voit sit leikkii pukkii ja vilkuttelet rajan tältä puolelta sille. Muista lähettää myös lentosuukkoja.
https://juhlat.fi/article/pakkasukon-juhla-venalainen-joulu/ - AnonyymiUUSI
Kyllä oli melkoista touhua, silloin pakkasukon aikoihin.
Luen Outi Salovaaran kirjaa "Rupla-ruhtinaat" ja olen päässyt Savonlinnan "venäläistämisen " kohdalle. Mitä mahtaa tulla eteen kun kirjassa päästään Imatra-LPR linjalle.
Kyllä oltiin sinisilmäisiä, maakuntajohtajaa myöten, kun pokkuroitiin mm. nykyistä Putinin luottomiestä Patruseviä, ja myytiin maat, ja mannut kun naapurista heiluteltiin rahanippua.- AnonyymiUUSI
Tästä kirjasta olen tehnyt varauksen kirjastossa. Eikö Punkaharjulla mennyt pari kerrostaloa, kun venäläiset jättivät vastikkeet pystyyn? Savonlinnan kaupunkihan ne talot lopulta osti ja purkuun menee ellei ole jo purettu? Aika sinisilmäisiä olivat osakkeiden myyjät, mutta setelinippu tosiaan sokaisee helposti ja vie ajattelukyvyn.
- AnonyymiUUSI
”Kyllä oltiin sinisilmäisiä, maakuntajohtajaa myöten, kun pokkuroitiin mm. nykyistä Putinin luottomiestä Patruseviä, ja myytiin maat, ja mannut kun naapurista heiluteltiin rahanippua.”
Tämä justiinsa. Kyllä tässä ihan itse saadaan katsoa peiliin. Ei meiltä ole väkisin ostettu mitään, jonkun tahon on täytynyt ojentaa kätensä ja ottaa setelit vastaan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tästä kirjasta olen tehnyt varauksen kirjastossa. Eikö Punkaharjulla mennyt pari kerrostaloa, kun venäläiset jättivät vastikkeet pystyyn? Savonlinnan kaupunkihan ne talot lopulta osti ja purkuun menee ellei ole jo purettu? Aika sinisilmäisiä olivat osakkeiden myyjät, mutta setelinippu tosiaan sokaisee helposti ja vie ajattelukyvyn.
Pitkään saat odottaa. Minulla oli varaus Kymenlaaksossa ainakin puolisen vuotta, vaikka kirjoja oli kaksinumeroinen luku.
Todella mielenkiintoinen kirja. Paljon tietoa, mistä media ei aikanaan kertonut mitään.
- AnonyymiUUSI
Vuosiin enää kohdanneet.
- AnonyymiUUSI
Eivät niin. Ja ainoat, ketkä siinä on hävinneet, on Imatra-Svetogorskin kaksoiskaupungin lapset. Ei pitäisi laittaa lapsia kärsimään aikuisten hölmöilystä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1254919Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1964777Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku112978Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1211997- 4031741
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a391526Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann101348- 891235
Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3781235- 741075