Kohtaavatko pukki ja pakkasukko?

Anonyymi-ap

Takavuosina yksi vuoden kohokohdista ja tärkeimmistä tapahtumista Matralla oli Joulupukin ja Pakkasukon kohtaaminen rajalla. Sadat, ellei tuhannet lapset vanhempineen seurasivat tätä perinnettä paikan päällä ja televisiostakin oli kuvaajat paikalla. Pitäisikö yrittää puuhata samaa vielä tälle vuodelle, että saataisiin liennytettyä vallitsevaa poliittista tilannetta? Ihan näin heittona. Minä ainakin tulisin mielelläni seuraamaan tätä klassista tapahtumaa perheen kanssa.

11

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Mene joskus vaikka töihin..?

• Anonyymi
        UUSI

Olen töissä. T. Valvomo

• Anonyymi
      UUSI

eikös lapissa nenätunturilla jossain paitsi niin ehkä venäläisten nuo lumikeijut ole parhaita, kuin niin tonttuja mutta tyttöjä kauniita.

• Anonyymi
        UUSI

Tarkoitatko Snegurotskaa? Kaunis tyttö on.

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Kyllä oli melkoista touhua, silloin pakkasukon aikoihin.
      Luen Outi Salovaaran kirjaa "Rupla-ruhtinaat" ja olen päässyt Savonlinnan "venäläistämisen " kohdalle. Mitä mahtaa tulla eteen kun kirjassa päästään Imatra-LPR linjalle.
      Kyllä oltiin sinisilmäisiä, maakuntajohtajaa myöten, kun pokkuroitiin mm. nykyistä Putinin luottomiestä Patruseviä, ja myytiin maat, ja mannut kun naapurista heiluteltiin rahanippua.

• Anonyymi
        UUSI

Tästä kirjasta olen tehnyt varauksen kirjastossa. Eikö Punkaharjulla mennyt pari kerrostaloa, kun venäläiset jättivät vastikkeet pystyyn? Savonlinnan kaupunkihan ne talot lopulta osti ja purkuun menee ellei ole jo purettu? Aika sinisilmäisiä olivat osakkeiden myyjät, mutta setelinippu tosiaan sokaisee helposti ja vie ajattelukyvyn.

• Anonyymi
        UUSI

”Kyllä oltiin sinisilmäisiä, maakuntajohtajaa myöten, kun pokkuroitiin mm. nykyistä Putinin luottomiestä Patruseviä, ja myytiin maat, ja mannut kun naapurista heiluteltiin rahanippua.”

Tämä justiinsa. Kyllä tässä ihan itse saadaan katsoa peiliin. Ei meiltä ole väkisin ostettu mitään, jonkun tahon on täytynyt ojentaa kätensä ja ottaa setelit vastaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä kirjasta olen tehnyt varauksen kirjastossa. Eikö Punkaharjulla mennyt pari kerrostaloa, kun venäläiset jättivät vastikkeet pystyyn? Savonlinnan kaupunkihan ne talot lopulta osti ja purkuun menee ellei ole jo purettu? Aika sinisilmäisiä olivat osakkeiden myyjät, mutta setelinippu tosiaan sokaisee helposti ja vie ajattelukyvyn.

Pitkään saat odottaa. Minulla oli varaus Kymenlaaksossa ainakin puolisen vuotta, vaikka kirjoja oli kaksinumeroinen luku.
        Todella mielenkiintoinen kirja. Paljon tietoa, mistä media ei aikanaan kertonut mitään.

• Anonyymi
      UUSI

Vuosiin enää kohdanneet.

• Anonyymi
        UUSI

Eivät niin. Ja ainoat, ketkä siinä on hävinneet, on Imatra-Svetogorskin kaksoiskaupungin lapset. Ei pitäisi laittaa lapsia kärsimään aikuisten hölmöilystä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      125
      4919
    2. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      196
      4777
    3. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      11
      2978
    4. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      121
      1997
    5. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      403
      1741
    6. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      39
      1526
    7. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1348
    8. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      89
      1235
    9. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      378
      1235
    10. Mitä hyvää olet

aiheuttanut kaivatullesi?
      Ikävä
      74
      1075
    Aihe