Jaanan tarinat

Anonyymi-ap

Olisko juttu seuraa. Ihan kaikki kiinnostaa muttavtällähetkellä jussi mielessä❤️

Jaana45

141

3032

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä olisi 65ukm iso Jortikka valmiina sinulle Jaana.

• Anonyymi

Olishan tääl juttuseuraa ja ihanaa ku Jussi sulla mieles on.
      +50v mies

• Anonyymi

Paikalla ollaan mitäpä juteltaisiin. Aamuisin ajatukset laukkaa jonkun verran❤️

Jaana45

• Anonyymi

Onko ollut ikävä ❤️

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko ollut ikävä ❤️

Jussi

No on....on❤️ heti kun luin niin sydän löi ylikierroksen 😘

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No on....on❤️ heti kun luin niin sydän löi ylikierroksen 😘

Jaana45

🥰🥰❤️❤️ olin reissussa enkä käynyt täällä

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🥰🥰❤️❤️ olin reissussa enkä käynyt täällä

Jussi

Niinhän minäkin olin. Oliko sinulla ikävä...kenties❤️ ihana tunne kun vastasit. Missä olit reissussa?

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän minäkin olin. Oliko sinulla ikävä...kenties❤️ ihana tunne kun vastasit. Missä olit reissussa?

Jaana45

Oli ikävä ❤️❤️ perjantaina kyllä tuli mieleen että eihän tänne voi mitään kirjoittaa kun heti joku tuli kateelliseksi tai mustasukkaiseksi kun pääsin kastamaan sormia sun märässä pillussa 🥰🥰😘😘

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli ikävä ❤️❤️ perjantaina kyllä tuli mieleen että eihän tänne voi mitään kirjoittaa kun heti joku tuli kateelliseksi tai mustasukkaiseksi kun pääsin kastamaan sormia sun märässä pillussa 🥰🥰😘😘

Jussi

No huomasin kyllä saman asian...kahvia tässä natiskelen ja mietin...mihin tämä johtaa😘

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No huomasin kyllä saman asian...kahvia tässä natiskelen ja mietin...mihin tämä johtaa😘

Jaana45

Nautiskehan sinä kahvista..minä seison takanasi ja työnnän kädet paitulin kaula-aukosta sisään ja otan paljaat tisut käsittelyyn 🥰🥰 mmm..ihanan pehmeät 😘

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nautiskehan sinä kahvista..minä seison takanasi ja työnnän kädet paitulin kaula-aukosta sisään ja otan paljaat tisut käsittelyyn 🥰🥰 mmm..ihanan pehmeät 😘

Jussi

Huh tuumas kahvi läiskyä motista...tuntuu hyvälle...mmm...

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huh tuumas kahvi läiskyä motista...tuntuu hyvälle...mmm...

Jaana45

Huomaan..silmät kiinni nautiskelet 😘 puserran ja myllään 🥰 nännit reagoi heti 😘

Jussi

• Anonyymi

No jonkun verran näytti viime keskustelussa olevan kiinnostuneitakin😅

Jaana45

• Anonyymi

Joo..mutta jotkut ottaa vähän liian tosissaan tämän 😳

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo..mutta jotkut ottaa vähän liian tosissaan tämän 😳

Jussi

Sai minut heti kiihottumaan...😘

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sai minut heti kiihottumaan...😘

Jaana45

Hyvä 🥰 sitä vähän tavoittelin 😘

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä 🥰 sitä vähän tavoittelin 😘

Jussi

Otan niskasi takaa kiinni vedän...suutelen ikävästä ja intohimosta😘😘
        Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

Kumarrun suutelemaan ❤️ kielemme kohtaavat ja alkaa leikkimään 😘 samalla työnnän toisen käden alemmaksi 🥰🥰

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

Kiihotun...vartaloni kihelmöi sun ihanie kätesi liikkeistä...mmm...

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiihotun...vartaloni kihelmöi sun ihanie kätesi liikkeistä...mmm...

Jaana45

Kokeilen paitulin alla sun naisellisia muotoja 🥰🥰 nautiskelen 😘😘

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumarrun suutelemaan ❤️ kielemme kohtaavat ja alkaa leikkimään 😘 samalla työnnän toisen käden alemmaksi 🥰🥰

Jussi

Uuh...hengitä raskaasti. Pidän silmät kiinni...nautin kun kätesi vaeltaa ihollani😘

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uuh...hengitä raskaasti. Pidän silmät kiinni...nautin kun kätesi vaeltaa ihollani😘

Jaana45

Mun kädet kulkeutuu kuin itsestään lähemmäs sun jalkojen väliin 🥰🥰

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun kädet kulkeutuu kuin itsestään lähemmäs sun jalkojen väliin 🥰🥰

Jussi

Ynähtelen...uuuh...huohotan...vartaloni jännittyy mmmh...😘😘😘

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ynähtelen...uuuh...huohotan...vartaloni jännittyy mmmh...😘😘😘

Jaana45

Kielet käy vuoronperään toistemme suussa 😘 ahmivat toisiaan 😘 käsi työntyy pitemmälle..kaula-aukko venyy..huomaan että yrität pitää jalkasi yhdessä mutta et voi vastustaa kun käteni lähestyy 🥰🥰

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kielet käy vuoronperään toistemme suussa 😘 ahmivat toisiaan 😘 käsi työntyy pitemmälle..kaula-aukko venyy..huomaan että yrität pitää jalkasi yhdessä mutta et voi vastustaa kun käteni lähestyy 🥰🥰

Jussi

Nautin suunnattomasti...levitän jakoja...tunnen sormesi levittävän häpyhuuliani...omg...imen kieltäsi...oon täysin sun vietävänä...pilluni sykkii puuskutan nenän kautta ihanaa... imutan ja suutelen...en vastustele...❤️❤️

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nautin suunnattomasti...levitän jakoja...tunnen sormesi levittävän häpyhuuliani...omg...imen kieltäsi...oon täysin sun vietävänä...pilluni sykkii puuskutan nenän kautta ihanaa... imutan ja suutelen...en vastustele...❤️❤️

Jaana45

Olet niin ihanan kiihkeänä mun otteessa 🥰🥰 huomaan että otat täydellisesti tarjoamani nautinnon vastaan 🥰🥰 olet kuin sulaa vahaa 🥰🥰 sormeni lipsuvat häpyhuulillasi 😘 olet niin märkä ja valmis kuin vaan nainen olla voi 🥰🥰

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet niin ihanan kiihkeänä mun otteessa 🥰🥰 huomaan että otat täydellisesti tarjoamani nautinnon vastaan 🥰🥰 olet kuin sulaa vahaa 🥰🥰 sormeni lipsuvat häpyhuulillasi 😘 olet niin märkä ja valmis kuin vaan nainen olla voi 🥰🥰

Jussi

Odotan että saat miut orgasmin partaalle...jos vain lipsautat sormeasi minun klitalla niin on on kyllä tosi lähellä ensimmäinen tyydytyksen huippu...riisut yöpaitani...tulet viereeni vedän housusi nilkkoihin en koske käsillä kulliasi...liikutan kieltäni sen varrella ihan hellästi imaisen suuhun...ihan vähä vaan kiusaan sua hymyilen kun nään että kiihotut kullisi nytkähtelee kun kosketan kielellä...😘😘😘

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotan että saat miut orgasmin partaalle...jos vain lipsautat sormeasi minun klitalla niin on on kyllä tosi lähellä ensimmäinen tyydytyksen huippu...riisut yöpaitani...tulet viereeni vedän housusi nilkkoihin en koske käsillä kulliasi...liikutan kieltäni sen varrella ihan hellästi imaisen suuhun...ihan vähä vaan kiusaan sua hymyilen kun nään että kiihotut kullisi nytkähtelee kun kosketan kielellä...😘😘😘

Jaana45

Eiihhh 🥰🥰 nyt varovasti tai ruiskahtaa saman tien 😘😘 kulli on räjähtämis pisteessä 🥰🥰 tuntuu niin äärettömän hyvälle kun pidät sitä suussa 🥰🥰

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiihhh 🥰🥰 nyt varovasti tai ruiskahtaa saman tien 😘😘 kulli on räjähtämis pisteessä 🥰🥰 tuntuu niin äärettömän hyvälle kun pidät sitä suussa 🥰🥰

Jussi

Nuolaisen vartta katson kun nykähtelee...vaikeroit. välillä lipaisen kullin ihan päätä vain kosketan...nautin kun anelet että jatkaisin...välillä puristan rintaani ja lipsautan klittaani...katson kun kova kulli sykkii...imaisen kovaa ja tartun hampailla varteen ...hellitän taas nautin kun vaikeroit lähellä orgasmia...oi kun ihanan näköistä uuuuuh...

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuolaisen vartta katson kun nykähtelee...vaikeroit. välillä lipaisen kullin ihan päätä vain kosketan...nautin kun anelet että jatkaisin...välillä puristan rintaani ja lipsautan klittaani...katson kun kova kulli sykkii...imaisen kovaa ja tartun hampailla varteen ...hellitän taas nautin kun vaikeroit lähellä orgasmia...oi kun ihanan näköistä uuuuuh...

Jaana45

Aaahh 🥰🥰 teet sen niin täydellisesti 🥰🥰 rakastan tätä tunnetta 🥰🥰 sitä kun haluat tuottaa mulle tämän 🥰🥰 otan päästä sua kiinni ja otan kullin ulos etten laukea vielä 🥰🥰 haluan pitkittää 😘😘 olen ihan hulluna sinuun 🥰🥰

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aaahh 🥰🥰 teet sen niin täydellisesti 🥰🥰 rakastan tätä tunnetta 🥰🥰 sitä kun haluat tuottaa mulle tämän 🥰🥰 otan päästä sua kiinni ja otan kullin ulos etten laukea vielä 🥰🥰 haluan pitkittää 😘😘 olen ihan hulluna sinuun 🥰🥰

Jussi

Näen kun kiimatippa valuu terskan päästä...lipaisen kielellä...kullis nytkähtää ja läpsäsee poskeeni...imaisen taas ja upoitan sen niin syvälle kun pystyn...nään kasvoistas että et pysty pidättää enää kauan...samalla otan sun ihanat kivekset mun käteen ja puristan...pullautan kullis mun suusta. Se sykkii ihan mun huulien lähellä yniset ääneen vaikeroit...nuolen kullin vartta ylöspäin ihan terskaan asti...sykkii läpsii mun kasvoihin...nautin suunnattomasti ääntelyäsi ja ihanan kullis kokoa joka paisuu entisestään oooh ...😘😘❤️🤤

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näen kun kiimatippa valuu terskan päästä...lipaisen kielellä...kullis nytkähtää ja läpsäsee poskeeni...imaisen taas ja upoitan sen niin syvälle kun pystyn...nään kasvoistas että et pysty pidättää enää kauan...samalla otan sun ihanat kivekset mun käteen ja puristan...pullautan kullis mun suusta. Se sykkii ihan mun huulien lähellä yniset ääneen vaikeroit...nuolen kullin vartta ylöspäin ihan terskaan asti...sykkii läpsii mun kasvoihin...nautin suunnattomasti ääntelyäsi ja ihanan kullis kokoa joka paisuu entisestään oooh ...😘😘❤️🤤

Jaana45

Voi ihana Jaana ❤️❤️ tuntuu että järki lähtee 🥰🥰 istut vielä tuolillasi..osa kahvista jäi juomatta..se kylmenee mukissa..laskeudun polvilleni..ennen kuin laukaiset minut niin haluan käyttää kullin sun tiukassa pillussa 🥰🥰 levitän jalkojasi..poskesi punottaa 😘 taidat olla himosta sekaisin sinäkin..alan työntää terskaa jalkojesi väliin 😘 tunnen pienen vastuksen..se lipsahtaa ylöspäin..osuu klitorikseen..nytkähdät ja huokaiset 🥰🥰 on niin liukasta että otan kädellä kullista kiinni ja sivelen terskalla ylös ja alas levittäen märkyyden 😘 sitten alan painamaan terskaa sisään 🥰🥰 huu...pakko pysähtyä etten roiskauta eka työnnöllä..tuntuu sun puristus niin hyvälle 🥰🥰 ihana olla sun sisällä..liikkumatta 🥰🥰

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ihana Jaana ❤️❤️ tuntuu että järki lähtee 🥰🥰 istut vielä tuolillasi..osa kahvista jäi juomatta..se kylmenee mukissa..laskeudun polvilleni..ennen kuin laukaiset minut niin haluan käyttää kullin sun tiukassa pillussa 🥰🥰 levitän jalkojasi..poskesi punottaa 😘 taidat olla himosta sekaisin sinäkin..alan työntää terskaa jalkojesi väliin 😘 tunnen pienen vastuksen..se lipsahtaa ylöspäin..osuu klitorikseen..nytkähdät ja huokaiset 🥰🥰 on niin liukasta että otan kädellä kullista kiinni ja sivelen terskalla ylös ja alas levittäen märkyyden 😘 sitten alan painamaan terskaa sisään 🥰🥰 huu...pakko pysähtyä etten roiskauta eka työnnöllä..tuntuu sun puristus niin hyvälle 🥰🥰 ihana olla sun sisällä..liikkumatta 🥰🥰

Jussi

Olen ihan sun armoilla pillu sykkii sun iso terskanpää huulten välissä...katsomme toisia syvälle silmiin...oih kiljaisen kun työnnät ihan muutaman sentin lisää oon ihan sekaisin kiimasta...pääni heiluu puolelta toiselle...hymyilet...taidat pitää minut hurmiossa niin pitkään kunnes en kertakaikkiaan voi hallita enää mitään...nautin sinusta ja sun vartalosta käteni rintalihaksiasi...kaulaasi ...katson silmiisi ja suutelen mmm...😘😘😘

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ihan sun armoilla pillu sykkii sun iso terskanpää huulten välissä...katsomme toisia syvälle silmiin...oih kiljaisen kun työnnät ihan muutaman sentin lisää oon ihan sekaisin kiimasta...pääni heiluu puolelta toiselle...hymyilet...taidat pitää minut hurmiossa niin pitkään kunnes en kertakaikkiaan voi hallita enää mitään...nautin sinusta ja sun vartalosta käteni rintalihaksiasi...kaulaasi ...katson silmiisi ja suutelen mmm...😘😘😘

Jaana45

Niin ajattelin tehdä 😘 saatan sinut siihen tilaan ettet nautinnoltasi tajua ympärillä olevasta mitään 😘 katson takaisin silmiisi..näen himon niissä..suutelen ahnaasti 😘 työnnän taas kullia vähän syvemmälle 🥰🥰 pillu vastaa nytkähtämällä pari kertaa 🥰🥰 eijjei..älä..olen niin lähellä tulla 🥰🥰 mutta et mahda mitään kun pillu nytkähtelee 🥰🥰 se valmistautuu vastaanottamaan jotain..se imee mun kullia..yrittää saada sitä syvemmälle 🥰🥰 klitoris sojottaa ihan kovana ja paisuksissa 🥰🥰

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ajattelin tehdä 😘 saatan sinut siihen tilaan ettet nautinnoltasi tajua ympärillä olevasta mitään 😘 katson takaisin silmiisi..näen himon niissä..suutelen ahnaasti 😘 työnnän taas kullia vähän syvemmälle 🥰🥰 pillu vastaa nytkähtämällä pari kertaa 🥰🥰 eijjei..älä..olen niin lähellä tulla 🥰🥰 mutta et mahda mitään kun pillu nytkähtelee 🥰🥰 se valmistautuu vastaanottamaan jotain..se imee mun kullia..yrittää saada sitä syvemmälle 🥰🥰 klitoris sojottaa ihan kovana ja paisuksissa 🥰🥰

Jussi

Puren alahuultani ynisen tunnen vain kun kullis uppoaa hitaasti kokonaan minun sisääni...kiljahtelen...nostat minut kulli sisällä pöydän reunalle...aloitat työntelyn huohotan äänekkäästi melkeen karjahdan ja kiljahtelen...selkäni taipuu kaarelle tunnen kätesi rinnoillani korahtelen...oldn ihan poissa tästä mailmasta nautin vainnaimisesta...😘😘😘😘

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puren alahuultani ynisen tunnen vain kun kullis uppoaa hitaasti kokonaan minun sisääni...kiljahtelen...nostat minut kulli sisällä pöydän reunalle...aloitat työntelyn huohotan äänekkäästi melkeen karjahdan ja kiljahtelen...selkäni taipuu kaarelle tunnen kätesi rinnoillani korahtelen...oldn ihan poissa tästä mailmasta nautin vainnaimisesta...😘😘😘😘

Jaana45

Aahh 🥰🥰 nojaat käsiesi varassa taaksepäin..selkäsi on kaarella..suustasi kuuluu yninää 😘😘 hamuan toista tissiä suuhun 🥰🥰 pyörittelen nänniä kielellä 😘 se on ihan kovana..näykin sitä vähän hampailla 🥰 kiedot jalat mun pakaroiden ympärille..puristat tiukasti..haluaisit pitää minut syvällä..ihan pohjassa 🥰🥰 puristuksesi estää minua liikkumasta sisälläsi..mulle se sopii..laukean muuten heti 😘 tuntuu niin hyvältä olla ihan pohjassa 🥰 pillu nytkähtää vieläkin..et pysty sitä kontrolloimaan 😘

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aahh 🥰🥰 nojaat käsiesi varassa taaksepäin..selkäsi on kaarella..suustasi kuuluu yninää 😘😘 hamuan toista tissiä suuhun 🥰🥰 pyörittelen nänniä kielellä 😘 se on ihan kovana..näykin sitä vähän hampailla 🥰 kiedot jalat mun pakaroiden ympärille..puristat tiukasti..haluaisit pitää minut syvällä..ihan pohjassa 🥰🥰 puristuksesi estää minua liikkumasta sisälläsi..mulle se sopii..laukean muuten heti 😘 tuntuu niin hyvältä olla ihan pohjassa 🥰 pillu nytkähtää vieläkin..et pysty sitä kontrolloimaan 😘

Jussi

Oii tsiisus....eiiiih...kyynelt valuu silmäkulmasta oon ihan sun armoillas...sun iso kova kullisi saa minut lähes pyörtymään kiimasta. Näykit mun nännejänytkäytät pikku liiketä ihan kokonaan pohjassa asti...hymyilen..nyt en voi enää mitään...anelen...anelen...ooih tee se pliiis...anna mun tuntea kiima hurmio oiii...😘😘😍

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oii tsiisus....eiiiih...kyynelt valuu silmäkulmasta oon ihan sun armoillas...sun iso kova kullisi saa minut lähes pyörtymään kiimasta. Näykit mun nännejänytkäytät pikku liiketä ihan kokonaan pohjassa asti...hymyilen..nyt en voi enää mitään...anelen...anelen...ooih tee se pliiis...anna mun tuntea kiima hurmio oiii...😘😘😍

Jaana45

Sun kiima on minulle liikaa 🥰🥰 on pakko antaa tulla 🥰🥰 tunnen sen syvällä että nyt lähtee 🥰🥰 nyt ei voi enää estää..😘 otan lantioltasi kiinni että saan vähän vedettyä kullia ulospäin..nyt saan työnnettyä ja vedettyä edestakaisin 😘 jalkojesi ote vähän hellittää kun keskittymisesi on jo aivan muualla 😘 voi kuinka hyvältä tuntuu saada työnnellä 🥰 tunnen kuinka pillusi puristaa koko matkalta 🥰 se haluaa syödä mun kullin 🥰 nyt se alkaa nytkähdellä tiheämmin..kullini ei kestä sitä..ensimmäinen ruiskaus tulee voimalla 🥰 tunnet syvällä kun ammun kuuman spermaruiskausen jonnekkin sinne kohdun suulle 🥰 olet ihan jäykkänä orgasmin kourissa..täriset 😘 vielä muutama vaimeampi ruiskaus lähtee..huohotin.. 😘 pidän kiinni sinusta että pysyn sisälläsi 🥰 en halua vielä pois 🥰🥰 haluan olla vielä lähelläsi 🥰🥰 suudella sinua sen mitä huohotukselta kykenemme 🥰🥰 on niin hyvä olla siinä..kulli vielä pillussa..viimeisiä nytkäyksiä tekee..yrittää pusertaa vielä viimeisiä tippoja sun ihanan lämpöiseen pilluun 🥰🥰

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun kiima on minulle liikaa 🥰🥰 on pakko antaa tulla 🥰🥰 tunnen sen syvällä että nyt lähtee 🥰🥰 nyt ei voi enää estää..😘 otan lantioltasi kiinni että saan vähän vedettyä kullia ulospäin..nyt saan työnnettyä ja vedettyä edestakaisin 😘 jalkojesi ote vähän hellittää kun keskittymisesi on jo aivan muualla 😘 voi kuinka hyvältä tuntuu saada työnnellä 🥰 tunnen kuinka pillusi puristaa koko matkalta 🥰 se haluaa syödä mun kullin 🥰 nyt se alkaa nytkähdellä tiheämmin..kullini ei kestä sitä..ensimmäinen ruiskaus tulee voimalla 🥰 tunnet syvällä kun ammun kuuman spermaruiskausen jonnekkin sinne kohdun suulle 🥰 olet ihan jäykkänä orgasmin kourissa..täriset 😘 vielä muutama vaimeampi ruiskaus lähtee..huohotin.. 😘 pidän kiinni sinusta että pysyn sisälläsi 🥰 en halua vielä pois 🥰🥰 haluan olla vielä lähelläsi 🥰🥰 suudella sinua sen mitä huohotukselta kykenemme 🥰🥰 on niin hyvä olla siinä..kulli vielä pillussa..viimeisiä nytkäyksiä tekee..yrittää pusertaa vielä viimeisiä tippoja sun ihanan lämpöiseen pilluun 🥰🥰

Jussi

Huudan tosi lujaa selkä kaarella nyyyyt...nyyyyt...ooooh....puristan käsivarsistas...ihan hirmu laukeaminen...tuntuu kun ei tulis loppua sätkähtelen hytkyn ihan ulisten kun vihdoin annat täydellisen orgasmin...tunnen kun sperma valuu...huohotan ja vavahtelen. Katson sinua silmiin hymyile...odotan hengitän niin että rintakehäni kohoilee puuskutan hymyilen...autat minut istumaan pöydän reunalle...halaan sinua tosi kauan...tunne täydellinen. Suutelen ja pyyhkäisen kyyneliä silmäkulmista...kuiskaan korvaasi olet ihana taidan olla ihastunut sinuun. Oikeasti aika ihana mies olet...tiedät mitä haluan😍😍😘😘❤️

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huudan tosi lujaa selkä kaarella nyyyyt...nyyyyt...ooooh....puristan käsivarsistas...ihan hirmu laukeaminen...tuntuu kun ei tulis loppua sätkähtelen hytkyn ihan ulisten kun vihdoin annat täydellisen orgasmin...tunnen kun sperma valuu...huohotan ja vavahtelen. Katson sinua silmiin hymyile...odotan hengitän niin että rintakehäni kohoilee puuskutan hymyilen...autat minut istumaan pöydän reunalle...halaan sinua tosi kauan...tunne täydellinen. Suutelen ja pyyhkäisen kyyneliä silmäkulmista...kuiskaan korvaasi olet ihana taidan olla ihastunut sinuun. Oikeasti aika ihana mies olet...tiedät mitä haluan😍😍😘😘❤️

Jaana45

Sinä olet myös ihana 🥰🥰 saat mut tekemään tallaista 😂

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

Kiitos. Oli tosi ikävä tätä meidän...no tiedät mitä tarkoitan😘😘

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Oli tosi ikävä tätä meidän...no tiedät mitä tarkoitan😘😘

Jaana45

Tiedän 🥰🥰

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän 🥰🥰

Jussi

Käsi pystyyn monellako on pikkarit tai boxerit märkänä 😄 täällä yksi 🖐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet myös ihana 🥰🥰 saat mut tekemään tallaista 😂

Jussi

Olet hyvä ilmaisemaan kirjoittamalla...tunnen miltä tämä tuntuu😘

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet hyvä ilmaisemaan kirjoittamalla...tunnen miltä tämä tuntuu😘

Jaana45

Samat sanat 😘😘 saat kiihkon nousemaan 😘

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naurua...❤️

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat sanat 😘😘 saat kiihkon nousemaan 😘

Jussi

Nyt just nyt. Olis ihana halata ja käpertyä kainaloosi...olla vaan ja nauttia läsnäostasi😘

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naurua...❤️

Jaana45

😄 Pakko jollain olla kun noin paljon katsojia

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😄 Pakko jollain olla kun noin paljon katsojia

Jussi

Oho...😅 niin näyttää. Hupsista...❤️

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt just nyt. Olis ihana halata ja käpertyä kainaloosi...olla vaan ja nauttia läsnäostasi😘

Jaana45

Olis tosi ihana 🥰 käpertyä toistemme ympärille 🥰

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis tosi ihana 🥰 käpertyä toistemme ympärille 🥰

Jussi

😘😘❤️❤️

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤚 jep kyrpä kankiana. Pistäkää lisää tekstiä. Mielellään toisenki latingin päästelee😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤚 jep kyrpä kankiana. Pistäkää lisää tekstiä. Mielellään toisenki latingin päästelee😀

😄👍

• Anonyymi

Onpa on

• Anonyymi

Tuo jussi sai pikkarit tutiseen. Vähän vanhemmaltakin naiselta. Olisin valmista kauraa jos minulle kirjottaisit

Vanhempi nainen

• Anonyymi

Okei siis vanhemmatki harrastaa. Kiva lukee lisää vaan rohkeesti👍 n21

• Anonyymi

Setä mies juttelua mielelläni nuoren kiimattaren kanssa😊

• Anonyymi

Oot ilmeisesti töissä?

Jaana45

• Anonyymi

Joo 😘 joko pulssi tasaantu 😄

Jussi ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo 😘 joko pulssi tasaantu 😄

Jussi ❤️

Joo 😅 tääläpä on toivojia tullu viestitteleen...jussi totta kävit helpottamassa paineet😘

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo 😅 tääläpä on toivojia tullu viestitteleen...jussi totta kävit helpottamassa paineet😘

Jaana45

Niin näköjään on tullut 😄 ihana helpottaa sun paineita 🥰

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jussi

Hei saako liittyy mukaa jutteleen n21

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jussi

Olihan tuossa monta päivää jo välissä😘

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana päättäköön..omistetaan tämä ketju hänelle
        Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olihan tuossa monta päivää jo välissä😘

Jaana45

😄 Niinpä oli

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana päättäköön..omistetaan tämä ketju hänelle
        Jussi

No antaa liittyä vaan...

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kostuko n21 llä pikkarit 😄

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jussi

Sen saat mulle ainaki aikaiseks❤️

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jussi

Sitten täällä oli se vanhempikin nainen..alko vissiin sielläkin himottaa 🫣

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen saat mulle ainaki aikaiseks❤️

Jaana45

Ihanaa 🥰 just se on tavoite 😘

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jussi

No ku lukee näitä teidän kahenkesken juttuja juu kostuu. Seisooks jussi sulla? N21

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ku lukee näitä teidän kahenkesken juttuja juu kostuu. Seisooks jussi sulla? N21

Todellakin seisoo 😄 Jaana kirjottaa kyllä tosi hyvin..ei taida olla ensimmäistä kertaa ottamassa suihin..meinasin purkautua ihan oikeasti 😄

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin seisoo 😄 Jaana kirjottaa kyllä tosi hyvin..ei taida olla ensimmäistä kertaa ottamassa suihin..meinasin purkautua ihan oikeasti 😄

Jussi

No jutelkaappa vain. Taisit herättää jussin mielenkiinnon...😅❤️

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jutelkaappa vain. Taisit herättää jussin mielenkiinnon...😅❤️

Jaana45

Älä unohda mua 😘

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jussi

Okei no luin ton kirjotukset niin en epäile yhtään se jaana taitaa olla aikamoinen. Osaan määki ottaa suihi. Tykkään kans pistää miehe vaikeroimaan. Vaikutat kykenevälle ottaisikko minut ja jaanan samaa aikaa. 😀 n21

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei no luin ton kirjotukset niin en epäile yhtään se jaana taitaa olla aikamoinen. Osaan määki ottaa suihi. Tykkään kans pistää miehe vaikeroimaan. Vaikutat kykenevälle ottaisikko minut ja jaanan samaa aikaa. 😀 n21

No nyt kyllä huh huh...mitä mieltä jussi olet😘

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt kyllä huh huh...mitä mieltä jussi olet😘

Jaana45

No huhhuh 🫣 pärjäänkö mä teille😘 kaksi kiimaista naista 😳 huhhuh

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jussi

Voinko huomenna tulla teijänkaa. Poika kaveri tuli käymään. Oon kyll ihan valmis jatkaa. Sori. Kummallekki 😘😘n21

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voinko huomenna tulla teijänkaa. Poika kaveri tuli käymään. Oon kyll ihan valmis jatkaa. Sori. Kummallekki 😘😘n21

No kyllä se sopii.

Jaana55

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä se sopii.

Jaana55

Siis 45😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jussi

No olipa vauhdikkaan oloinen tyttönen...taisi värähtää🫣😘

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii 😄 ota poikakaveri käsittelyyn nyt 😄

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No olipa vauhdikkaan oloinen tyttönen...taisi värähtää🫣😘

Jaana45

🫣🫣😂😂

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii 😄 ota poikakaveri käsittelyyn nyt 😄

Jussi

Oikohan tuo nyt ihan oikiasti...no samapa tuo😅

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikohan tuo nyt ihan oikiasti...no samapa tuo😅

Jaana45

Ei välii..katsojaluvut vaan kipuaa 🫣🫣
        Eikö me ollakkaan täällä kahden 😄

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei välii..katsojaluvut vaan kipuaa 🫣🫣
        Eikö me ollakkaan täällä kahden 😄

Jussi

Aattelen samoin...justiin nyt rupean laittaan ruokaa...olet ja pysyt mielessäni😘😘❤️

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aattelen samoin...justiin nyt rupean laittaan ruokaa...olet ja pysyt mielessäni😘😘❤️

Jaana45

Samoin 😘

Jussi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis upeaa nauttia n21 kanssa sillä välin ku sun poikakaveri on muissa maisemissa 😉😘

• Anonyymi

Äijiä vedätetään.

• Anonyymi

Laittakaappa joku muukin tänne alotuksia❤️

Jaana45

• Anonyymi

Haluaisin suudella sinua t.m53

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin suudella sinua t.m53

Imaisen alahuultasi tulen ihan kiinni sinuun suutelen

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Imaisen alahuultasi tulen ihan kiinni sinuun suutelen

Jaana45

Jatkan suutelua samalla lasken housujasi niin että pääsen kovan kullisi näkemään...puristan kulli vartta omg. Sehän on iso...

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan suutelua samalla lasken housujasi niin että pääsen kovan kullisi näkemään...puristan kulli vartta omg. Sehän on iso...

Jaana45

Millaset pikkarit Jaanalla on jalassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaset pikkarit Jaanalla on jalassa

Stringit

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Stringit

Jaana45

Pitsiset? Värilliset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitsiset? Värilliset?

Pitsi ja mustat. Leginsit ja pelkkä huppari.

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitsi ja mustat. Leginsit ja pelkkä huppari.

Jaana45

Vau, seksikästä. Ei rintsikoita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vau, seksikästä. Ei rintsikoita?

No ei niitä kotona tarvitse. Minkä ikäinen kaveri olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei niitä kotona tarvitse. Minkä ikäinen kaveri olet?

Kolmekymppinen, onko isot tissit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolmekymppinen, onko isot tissit?

C kokoa...eikä mikkään kärpäsläpät😂 kehtaa näytellä jos nyt näin käy

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

C kokoa...eikä mikkään kärpäsläpät😂 kehtaa näytellä jos nyt näin käy

Jaana45

Taidat olla aikamoinen pakkaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla aikamoinen pakkaus.

Näinkö ajattelet🫣

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinkö ajattelet🫣

Jaana45

Mitä mielessä?

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinkö ajattelet🫣

Jaana45

Kuulostaa ihan sille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa ihan sille

😘😘

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä mielessä?

Jaana45

Luin ketjun, osaat kirjoittaa hyvin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luin ketjun, osaat kirjoittaa hyvin

No kiitos...onhan tuolla kirjoitus virheitäkin. 😬

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kiitos...onhan tuolla kirjoitus virheitäkin. 😬

Jaana45

Mutta se tunnelma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta se tunnelma

Sain ilmeisesti ilmastua sen mitä itse tunsin...sillon kun kiihottuu niin se on menoa😘

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sain ilmeisesti ilmastua sen mitä itse tunsin...sillon kun kiihottuu niin se on menoa😘

Jaana45

Joo, se kiihottuminen oli tunnettavissa kirjoituksissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenki tuntuu että pidätät sanojasi...sano vain jos jotain on...

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko myös ujo hieman niinkuin minäkin...kiinnostuin kirjoittelustasi❤️

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

Moi. Vieläkö Jaana on täällä. M65 KIINNOSTUI

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

Et kyllä vaikuta kovin ujolta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi. Vieläkö Jaana on täällä. M65 KIINNOSTUI

No olenha minä. Mitäpä mielessä. Näin aamuisin ihan mukava kirjoitella❤️

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et kyllä vaikuta kovin ujolta

Täälä anonyyminä pystyy avautumaan.

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täälä anonyyminä pystyy avautumaan.

Jaana45

Oon 18v poika tosi kiimassa runkkaan just nyt, haluutko mun teinikullia? 18cm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon 18v poika tosi kiimassa runkkaan just nyt, haluutko mun teinikullia? 18cm

Tiiätkö täti voisit imee mun teinikullia. Sä rakastaisit lutkuttaa tätä ja mä nauttisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiiätkö täti voisit imee mun teinikullia. Sä rakastaisit lutkuttaa tätä ja mä nauttisin

No miksipä ei. Olishan tuommoinen nuori viriili miltä tuntuis kun lipasen kielellä alhaalta ylöspäin...upottaisin sen suuhun...imisin kovaa. Antaisin sun naida melkeen koko mitalta...välillä runkkaisin imisin terskan päätä. Tekiskös hyvää

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No miksipä ei. Olishan tuommoinen nuori viriili miltä tuntuis kun lipasen kielellä alhaalta ylöspäin...upottaisin sen suuhun...imisin kovaa. Antaisin sun naida melkeen koko mitalta...välillä runkkaisin imisin terskan päätä. Tekiskös hyvää

Jaana45

Täti uuuh mä oon ihan kovana! Mitä sä sanot ku otat mun kullin pois sun suusta? Haluun et kutsut mua pikkupojaks, ku imet mun kullia sanon ahh täti just noin tuntuu niin hyvältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täti uuuh mä oon ihan kovana! Mitä sä sanot ku otat mun kullin pois sun suusta? Haluun et kutsut mua pikkupojaks, ku imet mun kullia sanon ahh täti just noin tuntuu niin hyvältä.

Jatkan sun kovan kullin imutusta oot ihana pikkupoika saat minut kiihottumaan...käytän välillä sun kullia mun tissien välissä imen hetken runkkaan tartun sun kiveksiin. Runkkaan puristan kiveksiä imen kullias tosi kovaa...liikutan sormiani klitoriksella uuuv imen imen sun ihanaa kullia.ooh ihana poikani...mmm...

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

Ku sä olisit suihkussa tuun yllättäen itekki, taas kulli ihan kovana, pyytäisin sut pesemään sen. Ku oot saanu sen pestyä, nain sua. just ku oon tulossa sanon ahh sul on niin pehmee pillu aah niin märkä ja lämmin täti mä tuun nyt ooohhs

• Anonyymi

Kun ollaan nukuttu yö, aamulla kävelen ympäri kämppää ilman housuja muna ihan kovana. Istun sohvalla jalat levällään ja hieron palleja. Sä tuut viereen ja runkkaat mua ku puhut mulle ihan tavallisia juttuja.

• Anonyymi

En malta olla lipaisematta sun isoa kullia uuuh...

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En malta olla lipaisematta sun isoa kullia uuuh...

Jaana45

Tavataan ekan kerran metsässä, meil on rooli leikki jossa me ei tiedetä toisia. Runkkaan puun takana alasti sä tuut paikalle mä tuun puun takaa runkkaan ja sanon hei täti oon tosi kiimanen poika voitko imee tätä, ja sit imet mä vaikeroin aaah tää on parasta tuntuu niin hyvältä sit otan sun tissit esille ja imen niitä. Katon sua silmiin niin kiimasesti ja kysyn saako tätin pillua naida täällä metsässä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavataan ekan kerran metsässä, meil on rooli leikki jossa me ei tiedetä toisia. Runkkaan puun takana alasti sä tuut paikalle mä tuun puun takaa runkkaan ja sanon hei täti oon tosi kiimanen poika voitko imee tätä, ja sit imet mä vaikeroin aaah tää on parasta tuntuu niin hyvältä sit otan sun tissit esille ja imen niitä. Katon sua silmiin niin kiimasesti ja kysyn saako tätin pillua naida täällä metsässä?

Meen kontalleni nostan hameeni helmaa levitän jalkani tunnen kun työnnät kullisi mun pillun huulille kiljahdan kun survaiset mun sisääni ihan kokonaan...ulahdan kun nait heti kovaa mun lanteita puristen... taivas oon kiimassa huudan poika nussi !! Anna mennä voihkin ulisen kun työntelet suurta kulliasi...ooh anna mulle orgasmi pliis anna...

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meen kontalleni nostan hameeni helmaa levitän jalkani tunnen kun työnnät kullisi mun pillun huulille kiljahdan kun survaiset mun sisääni ihan kokonaan...ulahdan kun nait heti kovaa mun lanteita puristen... taivas oon kiimassa huudan poika nussi !! Anna mennä voihkin ulisen kun työntelet suurta kulliasi...ooh anna mulle orgasmi pliis anna...

Jaana45

Ahh mä ähkin ja sanon kuinka nussin jotain mammaa pilluun ahh sun pillu on ihana mä tunnen sen sisältä kiitos täti, kiitos että annat pojan nussia. Välillä jätän kullin sun sisälle otan ulos ja sormetan

• Anonyymi

No täälähän kiimasia miehen puolia😘

Jaana45

• Anonyymi

Jaanatäti pystyn nussimaan niin et sä laukeet. Sä vaa sanot aahh pikkupojalla on niin iso kulli. Nussi mua pikkukoulupoitsu. Ota mun 18v teinikullia sun ihanaa vittuus. Sitku sä oot tullu imet mun kullia ja runkkaan sitä. Sit mennään 69 sä imet mun kullia ja mä nuolen rajusti sun pillua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaanatäti pystyn nussimaan niin et sä laukeet. Sä vaa sanot aahh pikkupojalla on niin iso kulli. Nussi mua pikkukoulupoitsu. Ota mun 18v teinikullia sun ihanaa vittuus. Sitku sä oot tullu imet mun kullia ja runkkaan sitä. Sit mennään 69 sä imet mun kullia ja mä nuolen rajusti sun pillua.

Oikeasti en enää kestä sormetan nyt justiin ihan lähellä...nyt tuuuuuun...nytkähtelen...kumpikin käsi puristaa jalkoväliä uuh ooh vavahtelen...😘😘sun teinikulli teki hyvää...

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeasti en enää kestä sormetan nyt justiin ihan lähellä...nyt tuuuuuun...nytkähtelen...kumpikin käsi puristaa jalkoväliä uuh ooh vavahtelen...😘😘sun teinikulli teki hyvää...

Jaana45

En oikeen pysynyt sun tahdissa. Toivottavasti sait...😘 mun teinikulli

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

Aaahhh Teini täällä runkkaa haluu naida tätiä oon alasti suihkussa. Velipuoli avas suihku huoneen oven ja näki jättiteinikullin mitä runkkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

Vittu mua kiihottaa toi ku sanot teinikulli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aaahhh Teini täällä runkkaa haluu naida tätiä oon alasti suihkussa. Velipuoli avas suihku huoneen oven ja näki jättiteinikullin mitä runkkaan

Johan nyt...

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johan nyt...

Jaana45

En ollut minä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ollut minä

No en kyllä tiedä kuka olit ja kuka olet🫣

Jaana45

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaana45

Millon uudestaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millon uudestaan?

En osaa sanoa justiin nyt

Jaana45

• Anonyymi

Miksi juttelette kaikkien nähden ettekä jollain muulla alustalla kuten snäpissä tai ihan whatsapissa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      35
      4262
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      134
      4057
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      63
      3695
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      87
      3541
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      33
      3527
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      64
      3331
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      82
      2900
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2825
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2616
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2314
    Aihe